Balen, over 2 dagen nog eens proberen? Ik ben druk met een taart maken, moet morgen af zijn dus ben nog wel een middag zoet
Jaa baal toch wel beetje nu ik ga pas na de kerst weer testen haha. Ohhh succes!!! Ik ben ook hapjes aan t klaar maken hahaha
Haha iedereen druk met voorbereidingen voor kerst. Leuk hoor! Ik zit beetje lui met de kat op schoot en moed te verzamelen om nog even wat dingetjes te halen. Hier nog steeds geen rood. Maar zo voelt het wel.
Haha de taart is niet voor de kerst, bestelling voor een verjaardag, toevallig morgen Moet je veel maken Lerana? Wij gaan gourmetten en de 2e dag kookt mijn broertje, dus voor de kerst zelf hoef ik niks te doen Mutsefruts jij bent aan het wachten tot je testen binnen komen
daantje hier t zelfdw. morgen gourmetten. 2de kerstdag koken mn moeder en broertje. wij zijn nu volbeladen met kados opweg naar mn schoonfamilie aan de andere kant van t land. vamavond met zn 2tjes lekker luxe uit eten (schoonmoeder past op) en dan lichtjesavond . en dan morgen kadoooos. lerama balen van die witte testen... maaaar het is nog vroeg. hopelijk na kerst wel een streep ofja 2. t begint wel echtte kriebelen als ik zo over die testen lees haha maar nog even geduld. iedereen hele fijne kerstdagen!!!
Haha kan het niet zien als het bezorgd wordt. Brievenbus zit niet in de deur. Check vanmiddag wel even. Kerst is voor ons altijd 2 a 3 dagen gourmetten haha. We vinden dat veel te leuk. Daarna ben je er ook wel weer klaar mee voor een heel jaar. Leuk een taart op bestelling! Doe je het alleen voor familie of vrienden of echt commercieel?
Leuk denanja, veel plezier vanavond! Haha mutsefruts dat is ook zo, wij gourmetten meestal 1 dag, soms 2, en dan is het mooi geweest Dit is mijn 2e commerciële taart, om het zo maar te noemen, haha. Maakte ze altijd voor onszelf of familie/vrienden, het zijn van die versierde marsepein taarten zeg maar.
Ahh iedereen een gezellige kerst in het vooruit zicht. Wij zijn gisteren bij mijn schoonouders geweest. Is de kleine weer heel verwent natuurlijk. En wij ook wel hoor . En zometeen bij mijn zusje eten met haar gezin en daar komen mijn ouders ook. Zal dochterlief ook weer goed verwent worden. Morgen naar beide families en 2e kerstdag lekker met zijn 3e. Wij gaan dan ook lekker gourmetten. Nou mutsefruts spannend hoor. Toen ik zwanger was van mijn dochter voelde het ook alsof ik ongesteld moest worden. Buikpijn voelde precies zo maar was toch iets veel mooiers
Ze zijn binnen hoor! Maar durf niet te testen haha... Bang dat ie wit is. Word normaal zaterdag op zondag ongesteld. Dus denk dat ik morgen maar aan moet geloven. Maar alles in mij zegt dat het onzin is. @Daantje Ja dat zijn de leukste taarten! Wel een gedoe die marsepijn. Maar oh zo lekker! En 2e kerstdag doen we ook cadeautjes bij m'n schoonouders. Gegarandeerd dat we weer met 3 tassen spullen terug komen haha. Typisch opa's en oma's, he. Vind het toch wel jammer dat er de laatste jaren geen sneeuw meer ligt met kerst. Maakt het toch wel af dan maar kaarsjes aan en een kerst cd
Nou morgen dan echt een test van jou he mutsefruts Wij doen niet aan cadeautjes met kerst, mijn schoonmoeder heeft vaak wel wat voor de kinderen, maar dat is de laatste tijd alleen voor M. en niet voor F. Maakt niet uit hoe klein ze is, als je de een wat geeft, geef de ander dan ook wat... Heel misschien leggen we vanavond nog wat onder de boom als verrassing, haha. Ik mis de sneeuw ook wel hoor, dat maakte het echt af met kerst! Nou mijn taart is af, dus vanavond lekker 'vrij'
Haha ja blijkbaar. Het is zo bizar. Juist de ronde dat we bijna niet tegen elkaar zijn aangekropen, is het dus wel raak. Hebben alle middeltjes toch hun werk gedaan..
We gaan voor een brusje! Bekijk bijlage 521648 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Lerana (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: 28 december - Myhappyfamily (28 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 29 december - Madeliefjelief1987 (29 jaar) Eerste ronde, vierde kindje NOD: 11 januari - Florina (26 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 13 januari ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ NOG NIET BEGONNEN - Daantje09 (? jaar) Derde kindje Beginnen in: ? - Denanja (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: januari 2017 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Zwanger! - Mutsefruts88 (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 2 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - - - ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ ------------------------------------------------------------------------
Dankjulliewel! Met pasen de miskraam begonnen en nu met kerst weer een positieve test toch best een soort bijzonder. Hopelijk volgen jullie ook snel!