ahh wennepen vefvelend. hopelijk ging ie toch snel weer slapen. ons meisjeheeft door alles heen geslapen en hebbem heerlijk tot 9u kunnen slapen. de hond heeft het ook super goed gedaan lekker heel de avond bij ons op de bank gelegen.
Hier heeft M. ook lekker doorgeslapen, maar die doet het elk jaar super F. daarintegen had het heel zwaar, ze kon door het geknal al niet in slaap komen, uiteindelijk lag ze tegen 10 uur, toen gaf ze op, kwart over 10 een paar harde knallen, en ze zat weer beneden. Toen om 11 uur weer naar boven, en toen het om 12 uur losbarste was ze natuurlijk meteen weer wakker. We waren bij mijn ouders en zijn om 1 uur naar huis gegaan, daar lukte het haar nog niet dus die heeft bijna de hele nacht in mijn armen gelegen
Nee helaas heeft hij niet veel meer geslapen. . Vandaag lucifer stokjes nodig. En dan net als ik vanmorgen een temperatuur stijging heb gehad van 0.5 graden. Dus waarschijnlijk eisprong. En wij hebben gister den puf niet meer gehad om iets te doen en vannacht ging dus ook niet. Misschien vanmiddag nog een poging wagen als de kleine op bed ligt.
Wennepen en Daantje vervelend..... Lekker op tijd naar bed vanavond! Mijn zoontje werd wel een paar keer wakker maar ging na even troosten weer lief slapen. Vanmorgen tot 9 uur geslapen! Wat een geluk 😃
Aah op tijd naar bed dus dames! Hier sliep ze pas laat dus sliep er doorheen ze werd opgegeven moment wel wakker maar toen ik d'r oppakte was ze gelijk weer vertrokken Verder nog steeds geen menstruatie hier
Hoi Allemaal Nog een gelukkig, gezond , liefdevol en hopelijk vruchtbaar 2017, paar dagen te druk geweest , vandaar een paar dagen stilte aan mijn kant. Wennepen: vervelend dat je geen puf en tijd had om te klussen, dat heb je helaas wel vaak met die kleintjes. O ik ben al bezig geweest met etos zwanger worden pillen in te slaan, iemand daar ervaring mee? bij mijn dochtertje 6 maanden bezig geweest voor ik zwanger werd, had die laatste maand deze pillen geslikt, dus nu gebruik ik ze vanaf het begin.
Aah, hoe laat is hij uiteindelijk weer in slaap gevallen? Aah wat sneu zeg Pittig nachtje voor jullie dus! Hoe laat waren de kindjes wakker vanmorgen? Fijn lekker uitgeslapen dus!
Hier een fijn avondje gehad! Lekkere hapjes en lekker op de bank. E. is gewoon wakker gebleven tot na 00:00 vond het vuurwerk prachtig! Nog even buiten gaan kijken samen met papa. En verder uitgeslapen tot 12:00.... heeerlijk! Gister trouwens een positieve test: Bekijk bijlage 522206
Ohh Florina mooie test!!! Hopelijk indd volgende week een mooie test! Burb wat zijn dat voor een pillen dan?? Ben wel even benieuwd!
Hier is alles ook goed gedaan met dochterlief. Lag er om 22.00 in en heeft door alles heen geslapen. Ohww wennepen balen zeg. Hoop dat je straks nog de pif en tijd hebt om te klussen.
Florina dat zou mooi zijn als je over 2 weken nog zo een test zou hebben alleen dan met een zwangerschapstest.
Mooie test Florina! Have fun Op naar de positieve test over 2 weekjes. @lerana wat jammer dat je nog niet ongi bent zeg! Heb je onlangs nog getest? @wennepen hopelijk vind je de kracht nog ergens om te klussen. Good luck. Hier is het ook heel goed gegaan. Ze lag er om 19:30 in en toen werd pas wakker toen we weer naar huis gingen rond 3e vannacht. Vervolgens thuis gewoon weer lekker in slaap gevallen! Vanmorgen kwam ze dan wel weer gewoon om half 8. Toppertje dus Hier menstruatie voorbij, op naar HET ei
Allemaal oud en nieuw overleefd zo te zien Dit keer kon ik niet aan de champagne en wijn, dus werd heerlijk fris wakker. Is weer eens wat anders, maar op zich wel fijn, haha! Dochterlief is de hele dag wakker gebleven, wel rustig aangedaan hoor. Dus na wat vuurwerk afsteken viel ze toch wel snel om rond 1 uur, half 2. Vandaag ook weer lekker lui dagje van gemaakt. Wat betreft pillen etc, kan ik iig tarwekiemolie (of gewoon vit E) van Solgar aanbevelen. Heb ze de laatste ronde netjes elke dag geslikt vanaf laatste dag menstruatie, in combinatie met granaatappelsap van natuurwinkel en visolie. We hebben door drukte maar 1 of 2 x rondom de eisprong sex gehad, maar toch is het gelukt. En ik ben absoluut niet super vruchtbaar... Het zal heus geen wondermiddel zijn, maar ik geloof echt dat het geholpen heeft bij mij.
Gefeliciteerd Iedereen de beste wensen voor 2017 dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden Drukke dagen met kerst oud en nieuw, vriendlief was oo vrij, druk druk aan hetopruimen hopen van het voorjaar onze woning te koop te kunnen zetten Florina ii kom niet op lijstje erbij🙁 Wil jij me toevoegen ? 31 jaar 3ekindje voor spek en bonen beginnend eind 2017 laten we t daar maar op houden..
tarwekiemolie moet je wel mee opassen want het kan je hele cyclus omgooien, ken veel vriendinnen bij wie dat dus gebeurt is. slikte zelf zwanger worden van de kruidvat bij mn vorige zwangerschap (vanaf moment dat we begonnen dus in totaal 2 jaar geslikt) en nu heb ik foliumzuur en vitamine d van de kruidvat. neem verder niks extra's want dat heeft vorige keer ook allemaal niet geholpen dus ik geloof er niet in. hier heeft ze gisteren voor het eerst heeeel slecht gegeten, tandjes waarschijnlijk, dr 2 boventandjes. vandaag enorm veel gespuugd en het is nog maar ochtend. zo even osteopaat opzoeken wil dr toch even naar laten kijken. ik had trouwens gisteren ook positieve ovu test kan er alleen nog niks mee whawha fidel spannend hoor je huis te koop zetten.