@ denanja. Beterschap hoop dat je je snel beter voelt @ louloute welkom! Gezellig hier mee kletsen @ daantje. Zo spannend de eerste ronde!
@Myhappyfamily ik sprak iemand die zei dat het met vitamine pillen enzo ook op te lossen is zei doet het momenteel zonder medicatie maar met gewone supplementen.. misschien is dat een optie? Ja ik heb een afspraak staan bij de gynaecoloog ivm de cyste @louloute hopelijk gaat het snel beter!!! Ik duim heel hard! @Niqi jaa ik hoop het ook dat het gewoon een langere cyclus is en ik echt maar snel ongesteld word..
dank jullie wel lieve meiden!! dankzij jullie support houd ik mijn testdrang in! zaterdag ga ik misschien testen. dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben in het weekend. Maar ms. dat ik het dan weer uitstel hoor. Eerder dan zaterdag wil ik niet. Heb nu geen last meer van mn baarmoeder trouwens. @lerana toch apart dat je niet ongesteld wordt, maar wel de eisprong aan je lichaam hebt kunnen merken. (meer afscheiding etc) Dat is nl ook mijn referentiekader.(voir nu dan) Ergens zou je toch ook weer zeggen: er is nog steeds kans...want waarom komt je ongi dan niet he! leef met je mee meid en duim dat je heel snel duidelijkheid hebt. wanneer ging je ook alweer naar de gynecaloog?
Ohhh mocht je zaterdag testen wel gelijk hier showen hé ben erg benieuwd en hoop op een mooi streepje!!! Wel knap hoor als je het nog kan uitstellen! Hoe bedoel je met afscheiding en referentiekader 🙈 Ik moet op 14 februari naar de gynaecoloog lijkt nog zo ver weg pffff
Trots op mijn dametje ze vond reuzespannend, maar braaf tandjes laten tellen. Ik vreesde voor gaatje want ze klaagt met poetsen altijd links boven, maar niks te zien. De tandarts vermoed dat het druk van de volwasse kiezen zijn. Ze is dik 4 maar heeft onder al twee gewisselt met 4 en 2 mnd en 4 en 6 mnd. Heel vroeg en wisselen gaat blijkbaar gelijk op met kiezen kweken. Kleine boef heeft ook last van t gebit die weigerde vanavond te gaan slapen, feesten druk niet nirmaal en overal op bijten. Zal gaan om nr 7&8 nou van mij mogen ze komen rotdingen Ohh klapperende eierstokken op fb heb ik een groepje bevallen in dezelfde nov/dec 2015, daar is gister de eerste baby sindsdien geboren. Daarbij ondertussen 4 zwangere erbij. Voorlopig maar goed oefenen hihihi
Ik merk dat ik meer afscheiding krijg rond eisprong en het is voor mij dan duidelijk dat het ei is geweest als afscheiding weer afneemt. Dus mijn afscheiding is voor mij de bevestiging wanneer m'n ei ongeveer komt. (Geen idee waarom dit woord nou in mijn hoofd op komt... Klinkt wel heel hoogdravend haha) snap je nu ben beetje wat ik bedoel?
Fijn fidel dat t zo goed is gegaan en gelukkig geen gaatjes!! Hier zijn de tandjes ook altijd een drama pfff en ze moet er nog zoveel 😢😢 Hahah madeliefje ik snap nu indd wat je bedoelt 😂 rare is alleen dat ik nu voor de 2x ineens veel afscheiding heb ook echt met afvegen normaal eigenlijk niet.. maar goed afwachten maar.. misschien toch later eisprong gehad mja dan moet de menstruatie wel ook bijna komen
@fidel het is wat he met die doorkomende tandjes/kiezen!je dochter was er snel bij met wisselen. Mijn dochter wisselde met 6 jaar de eerste tanden! wat leuk zo'n fb groepje! @lerana heb je dan nu veel afscheiding? zou kunnen, ik zou het maar even gezellig maken thuis ovulatietesten zijn ms nu ook wel handig?
Jaa ene x wel andere x geen afscheiding het is nogal vaag allemaal hahah zal indd eens proberen een ovulatietest te doen.. Hoe voel jij je vandaag?
Nee niks in huis nu dus moet even halen dan had nog niet besteld.. vriend wilt wachten op menstruatie voor t bestellen ervan hahah
Ik merk het meestal ook wel aan mijn afscheiding Lerana! Misschien een idee om te gaan tempe? Niks zo zeker als dat, zeggen ze. Heb er zelf geen ervaring mee. @madeliefje ik hoop dat je onderbuik gevoel juist is en dat zich laat blijken in een dikke roze streep Ik duim! @fidel ah zielig zeg! Die rot tandjes ook altijd. Sterkte x
Jaa ik wil indd gaan temperaturen maar dan begin ik ergens midden in? Dat gaat niet toch? Ik dacht ik begin er mee zodra m'n menstruatie er is
Fijn dat het goed ging fidel!! Maar ja tandjes is niet leuk nee Ohhh spannend madeliefje! Ik duim hihi !! Hier juist een dipje gister bah. Was weer zo huilerig enzo, denk dat het door progesteron komt. Had ook sterk het gevoel dat het niet raak is deze ronde..meestal klopt m'n gevoel wel maar ja ik blijf wel hopen dat ik er dit keer naast zit!! Ik ben fan van tempen hihi..had vroeger (voor de zwangerschap) altijd zo'n rommelige cyclus en dit gaf veel zekerheid. Vind het nu ook wel fijn
dank jullie wel!! @pioenroos bij jou beginnen de gezellige dagen weer..!! hoop dat het deze ronde voor jullie raak mag zijn!! @lerana tempen doe je idd op dag 1. je weet dan hoe hoog je temp is normaal en na de eisprong blijft tie iets hoger! (bijzonder eigenlijk!) ik merk trouwens wel dat ik als ik begin te zweten in bed dat mn temp gezakt moet zijn (hoe tegenstrijdig, maar in de periodes dat ik tempte was dat dus gek genoeg zo) ik ben dan altijd snel ongi erna. Dus daaraan weet ik ook al dat ik ongi moet worden. Maar dat is ook niet elke cyclus zo. Soms ben ik ineens ongesteld, maar was ik die dag al wel emo/chago...en dan dacht ikoooo, ik moest gewoon ongesteld worden (haha gelijk een excuus... hebben jullie bepaalde dingen waaraan jullie merken dat je ongi wordt?
Ik duim ook voor jou fidel!!! we duimen gewoon voor roze!! wanneer ga je testen?? dikke knuffel en traantjes mogen er ook wel eens zijn....kan wel eens een heel goed teken zijn
Madeliefje ow zo spannend! Ben ook heel benieuwd naar jouw testje dut weekend hoor Lerana ik ben bang dat je lijf gewoon echt nog aan het ontpillen is, hartstikke balen, maar dan kan je er geen touw aan vastknopen temperaturen begin je normaal gesproken op dag 1 mee, maar ik zou er evt gewoon morgen mee beginnen hoor. Bij mijzelf ligt basaal altijd rond de 36,4 en na eisprong zeker wel rond de 36,8 of hoger. Ik weet dat dit bij iedereen verschillend is, maar stel jij meet morgen 37 graden dan durf ik iig wel te zeggen dat jij na je eisprong zit, zo'n hoge basale temp zou wel bijzonder zijn Fidel tandjes zijn rot he! F. heeft er nu 4, die waren gelukkig snel door, dus maar eventjes last van gehad. Louloute herkenbaar hoor zo'n dipje, heb ik zelf ook wel eens mijn gevoel heeft het ook eigenlijk altijd wel goed, en mijn gevoel zegt nu dat het een half jaar gaat duren 🙈
Madeliefje hoop dat je onderbuik gevoel klopt Hier gelukkig ongesteld geworden vanmorgen!! Lerena hoop dat het bij jou ook snel doorkomt