We gaan voor een brusje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Madeliefje1987, 16 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Niqi mooie ovutest!!! mn duimen draaien voor je!!
    @florina mooie taarten zeg, wauw!! echt een feestje alleen al om naar te kijken!!
    @meiden op het wachtbankje ik duim voor jullie!!

wauw, gaaf dat er sneeuw ligt buiten he!! toch nog net even in de kerstvakantie;)
    Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    madelief wat balen : maar je had het al niet verwaacht. toch denk ik dat de teleurstelling er wel is en dat mag natuurlijk ook!
    heel veel plezier vandaag in de sneeuw, gaan jullie lekker buiten spelen?

florina wat een mooie taarten!!!
    volgens mij vroeg jij hoe het nu ging met mn pols en zo niet dan voor diegene die het vroeg;) het gaat echt goed! is een wondermiddel geloof ik! mag een bepaalde beweging nog niet doen ofja moet ermee oppassen dat is vooral met het tillen van mn dochterjte dus dat laat ik zoveel mogelijk aan mn vrouw over maar verder gaat het echt goed!

hier lekker lui dagje :) al wel buiten geweest met de hond maar verder vanmiddag naar mn ouders frietjes eten meer niet. mn vrouw is nu de weg op, vind het doodeng maja had dr een massage kado gegeven en dat is gereserveerd dus moet ze echt heen.

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Balen meid!! :( knuffel!!

Wauw florina wat een onwijs mooie taarten!! En zo meisjes achtig heerlijk!! :D

Hier nog niet echt plannen..we zien het wel haha. Gaan sowieso wel naar buiten en s avonds heerlijk frietjes eten, is onze zaterdag traditie hihi!! :D

4. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Jammer madeliefje! Vol goede moed weer naar de volgende ronde :)

Niqi super test :D

Lerana nog geen nieuws?

Florina mooie taarten hoor! Zulke hoogstandjes maak ik niet, haha. Morgen ga ik weer voorbereiden voor F. haar verjaardagstaart, waarschijnlijk iets met nijntje.

Hier ook nog geen nieuws, nog niet ongesteld, zou toch een wonder zijn als mijn lf meteen weer 14 dagen is :p dan zie ik het meteen wat positiever in, dacht dat dit wel een paar maanden zou duren. Nu nog een veel kortere cyclus krijgen..

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @denanja het is wel jammer, maar het is nog maar ronde 1. Bij zoontje was het ronde 10. Daarbij zijn al mn kids al in sep/okt/nov jarig, dus vind het niet heel erg als het niet lukt de eerste rondes;) En ben nog bezig wat kilootjes eraf te krijgen...dus kan ik nog even doorgaan:D
    eigenlijk zitten we met ons gezinnetje op de bank tv te kijken:) de meiden zjjn vanmorgen naar zwemles geweest. Na het middageten gaan zij naar buiten ik ffies sporten.
    hoop dat met je vrouw alles goed gaat op de weg! wel heerlijk een massage!!:)

@louloute altijd heerlijk om even naar buiten te gaan, de frisse lucht in!! en frietjes zijn altijd lekker:)

zijn er hier meer die een airfryer hebben? vind het ideaal. wat gezonder en heb zo lekkere aardappelpartjes bv bij de groente!:) kan niet meer zonder:)

6. Louloute

Airfryer hebben we niet maar bak altijd de frietjes in de oven! :) zijn ze ook minder vet hihi!

Thanks voor de tips voor de buggy's trouwens meiden!! :D

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hoi meiden.
    Zou ik met jullie mee mogen kletsen? Wij zijn al een tijdje bezig voor nummer 2. Na de bevalling niks meer gebruikt. Voor de 1e hebben we iui gehad.
    Nu aan het afwachten op de ongi of een positieve test. Vandaag nod.

8. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hier nog steeds geen nieuws m'n lichaam is denk ik behoorlijk aan het ontpillen.. we wachten af..

Madeliefje het kan nog wel toch? Of ben je echt zeker dat het echt niet raak is.? Wij hebben ook de airfryer echt ideaal!!!

Wondertjeinmaak welkom! Tuurlijk mag je mee kletsen! Hopelijk blijft je nod weg en hebben jullie snel een mooie test!

Dames gekke vraag maar misschien weet 1 van jullie dat.. vriendin van mij stelde me een vraag maar ik weet het antwoord niet misschien jullie?
    Ze heeft een kindje samen met haar ex.. ze wilt nu graag weer een kindje erbij.. maar ze heeft geen eigen woning is het dan mogelijk via donor in het ziekenhuis toch een kindje te krijgen? Zitten daar bepaalde voorwaarden aan enzo?

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    lerana wij maken (natuurlijk) ook gebruik van donorzaad en zolang je betaald zijn er geloof ik geen voorwaarden.

mn vrouw is weer thuis gelukkig zonder brokken :).

loulout bij ons ook tradietie zaterdag frietjes bij mn ouders. wel uit de frietpan maar wel in archide olie.

hebben geen airfryer. eten elke avond lekker burgelijk groetes en vlees, meestalgeen aardappelen daar zijn we niet zo van.

10. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Mag ik jou even een pb doen?

11. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Super leuk :D Mijn man is Turks. Ben nu wel heeeel erg benieuwd naar jouw E. :p

Wat balen zeg :(! Altijd rot zo'n witte test.. hopelijk kan je snel verder!

Hier lag er vanaf wel een heel klein laagje maar vanochtend was het al zo goed als weg.. Bij jullie wel genoeg om in te spelen? Hier niet veel gedaan, E. heeft gister bij m'n ouders geslapen dus ik heb lekker uitgeslapen en wat opgeruimd thuis. En jij?

Haha, leuk om te lezen meiden! :D

Daantje, ben benieuwd naar jouw taart voor F.!

Haha, ik vroeg het inderdaad ;) Wat fijn dat het goed gaat! En wanneer mag je weer alles doen met je arm? Is toch best lastig dan met een kleintje in huis hé?

Heerlijk! Lekker genieten van een rustig dagje :D Heerlijk cadeau ook haha, heeft ze ervan genoten?

Hopelijk is je cyclus snel weer op de rit, is toch irritant zo'n lange cyclus hé! Extra lang wachten..

12. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    We gaan voor een brusje!
    Bekijk bijlage 522703
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    PROBEREN ZWANGER TE RAKEN
    - Madeliefjelief1987 (29 jaar) Eerste ronde, vierde kindje NOD: 11 januari
    - Louloute (28 jaar) Vierde ronde, tweede kindje NOD: 14 januari
    - Florina (26 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 17 januari
    - Niqi86 (30 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 21 januari
    - Pioenroos92 (25 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 30 januari
    - Wennepen80 (36 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend
    - Lerana (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend
    - Myhappyfamily (28 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: ?
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    NOG NIET BEGONNEN
    - Denanja (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: januari 2017
    - Burb1988 (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: maart 2017
    - Fidel2010 (31 jaar) Derde kindje Beginnen in: Eind 2017
    - Daantje09 (? jaar) Derde kindje Beginnen in: ?
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    Zwanger!
    - Mutsefruts88 (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 2 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE!
    -
    -
    -
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ------------------------------------------------------------------------
    Als er iets niet klopt laat maar weten, dan pas ik het aan :)!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Wondertjeinmaak Welkom!!:):) gezellig als je mee komt kletsen! Je hebt al een hele weg afgelegd om zwanger te worden. Ik duim dat het bij de tweede sneller mag gaan!!

@Lerana Nou, ik voelde al meer dingen die bij naderende ongi horen en ik test altijd 3/4 dagen van tevoren positief. Dus ik verwacht het niet meer hoor;) En jij...voel jij nog iets aan je lichaam?

@Florina Nee sneeuw smolt al gauw weg hier. Uiteindelijk na het sporten zelfs even een powernap gedaan (na douchen), zo moe dat ik was:)Is ook wel eens even lekker. Daarna alleen ff boodschapje gedaan.
    BTW: maaktte je zelf die mooie taarten? Sorry had dat niet helemaal begrepen...zat me te vergapen aan de foto's:D:)

Vanavond staat er bij ons Rodekoolrunderstoofpotje op het menu:)

14. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Florina ik ben ook wel erg benieuwd naar jou E. Is jou man gewoon hier geboren of komt hij uit turkije?

Madeliefje oh wat balen dan :( Hopelijk volgende ronde meer geluk.. nee ik merk hier echt helemaal niks ja soms wat afscheiding met afvegen maar dat is ook ene x wel dan weer niks.. wel lekker dat je even geslapen hebt!

Hier lag ook sneeuw al is dat nu allemaal veranderd in ijs.. hou daar niet zo van liever gewoon sneeuw of niks maar niet dat ijs bah!

Hier had m'n dochter net alweer verhoging en weer telkens oortjes graaien dus dat word maandag WEER naar de dokter.. maar volgens mij komt er ook weer een tandje aan dus misschien is de verhoging daar van..

15. Louloute

Oh nee lerana beterschap voor je kleine meid!!

Hier lag er geen sneeuw vandaag jammer genoeg hihi! Hopelijk van de week wel! Het is wel koud buiten -3. Heb heerlijk warme wandelschoenen gekocht en een dikke wandelbroek. Kunnen we lekker lang gaan wandelen met m'n zoontje. Hij wil het liefst heel de tijd buiten zijn haha, pakt altijd zelf z'n schoenen en probeert ze aan te doen. Hint hint mama gaan we al!! :D

16. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Heerlijk zo'n dutje! Wil je nu gewoon je NOD afwachten? Denk je niet dat je toch te vroeg hebt getest? Op hoeveel DPO testte je positief bij je andere kindjes?

Haha nee hoor, niet zelf gemaakt wel zelf bedacht :D kon ik maar zo goed taarten maken! Denk dat als ik het zelf probeer 'ie regelrecht de prullenbak in kan :p

Lekker! Eet smakelijk! Wij hebben aan het eind van de middag Mac donalds op ;) zitten nog redelijk vol maar heb ook Nasi voor wie nog trek heeft..

Als je FB hebt mag je me wel een privéberichtje sturen hoor :D We houden het allebei sowieso wel discreet toch!? Hij is hier geboren, we leerde elkaar kennen toen we 13 & 14 waren haha, kinderen nog :p Wat gaat de tijd dan hard! En jouw vriend?

Bah nee, dat vind ik ook helemaal niks. Blijf dan liever lekker binnen :)

Wat sneu zeg! Heel veel beterschap :( Hier hebben we het ook 2 keer gehad toen ze nog wat kleiner was, vervelend die oortjes hé. Hopelijk valt het mee!

Heel fijn om lekker een frisse neus te halen! Wonen jullie een beetje landelijk of valt dat wel mee?

17. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ik stuur je pb

18. Louloute

Florina,
    valt wel mee op zich..wonen niet helemaal in the middle of nowhere .. :D ons dorpje is klein maar valt binnen een grote agglomeratie met 2 grote steden binnen 30 min rijafstand! :)
    haha ik heb zelf de taart gemaakt voor de verjaardag van mn zoontje..was best lelijk maar wel lekker :D

19. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Jaaa wat leuk om nu een beeld bij jou te hebben :D!

Oh, ideaal! Toch de rust maar je bent ook zo weer wat meer onder de mensen. Haha :D Uiteindelijk gaat het daar ook om! Vind het wel heel leuk om te bakken, cupcakes en taartjes! Hmmm :D

20. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Beetje glad hier vandaag en nu is het helemaal niet meer te doen. Lekker binnen op de bank met granaatappel pitjes whahaha

Deel Deze Pagina