We gaan voor een brusje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Madeliefje1987, 16 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

Haha ja ik bak ook graag..maar liever nog eet ik m'n creaties op 🍴🍴😂
    Ik ben verslaafd aan eten hihi.

2. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh je heb de bijlage al verwijderd:( Helaas geen taarten gezien dus. Wij vierde vandaag onze dochter der verjaardag. Was echt super leuk, ze is erg verwend!! Hier ook een dochter met de eerste letter een E.

@madeliefje, balen van de witte test zeg:( Op naar de volgende ronde.

@lerana ben je al ongi? Of heb je nog gebeld?

3. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je meisje!!!!! Heb je zelf ook goed genoten? Hoe was haar dagje verder?

Nee nog steeds geen ongi ook niet gebeld wacht t wel af.. las dat ontpillen lang kan duren

4. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Hahaha, wederom herkenbaar :p helaas! Vind het allemaal veeeel te lekker!

Zal ze nog eens plaatsen :D

Bekijk bijlage 522725

Bekijk bijlage 522726

Super leuk, fijne dag gehad? Lekker druk of een rustiger feestje? Ben ook benieuwd naar jouw taart!

5. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
  6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    lerana je mag me pb doen hoor :).

hier ligt nog steeds sneeuw maar zit laagje ijzel op dat is vervelend.
    mag vanaf vandaag weer alles doen met mn arm alleen wel oppassen met een bepaalde houding zoals het tillen van de kleine, uit bed halen enz.
    morgen weer werken bleh haha al is het wel leuk zodra ik er ben hoor :).

gefeliciteerd nog pioenroos!!

7. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Is goed ga ik doen!

Fijn dat je alles weer met je arm mag doen! Hopelijk blijft het nu goed gaan indd nog wel even oppassen!

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    mn vrouw vond de massage trouwens heerlijk! ze heeft meteen nog een afspraak gemaakt haha. had 2 bonnen via groupon gekocht, een voor haar en een voor mij ;) maar zij heeft het harder nodig dan ik dus heb gezegd dat ze nog een keer mocht :)

9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ah wat lief! Fijn dat ze zo genoten heeft ervan! Wil je zelf niet gaan dan?

10. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland

Whaaaaaaat:$, dit is niet normaal! Zo zag onze bruidsstaart eruit haha. Wat ontzettend mooi zeg! Ben je zelf zo crea of heb je het iemand laten doen?

11. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hahaha welkom bij de club 'ik eet liever dan ik bak':p

Hoe is het met de eieren meiden? Al positieve ovu testen? En met de meiden op het wachtbankje/symptomen?;)

Ik hoop echt op een roze lijst deze maand.

@madeliefje, had je nog een keer getest? Kan alle kanten nog op toch?

12. Louloute

Wat fijn dat je alles weer mag doen!! En super lief van je dat je je massage bon aan je vrouw geeft!! :)

Pioenroos
    Nog gefeliciteerd met je meid!! 🎉🎉

Hier 9 dpo vandaag..heb niet echt symptomen ;) m'n temp is wel bizar hoog maar komt door progesteron denk ik. Ben ook van plan om te wachten tot m'n nod met testen..! :)

13. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Bedankt:) ohhh 9dpo al!! Pfff hele spannende tijd voor jou zeg. Ik hoop het voor je, goed teken iig dat je temp hoog is. Wie weet;) Ohh was ik maar alvast zo ver haha

14. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Wat lief zeg, daar zal ze vast enorm blij mee zijn! :) Weet trouwens even niet of je het al verteld hebt of dat ik er overheen gelezen heb, maar ben jij ook zwanger geweest van jullie dochtertje of was dat jouw vrouw?

Haha, ze zijn ook echt heeeel lekker! Kijk er zelf altijd weer naar uit haha. Maak ze niet zelf hoor, dat kan ik helaas niet :p

Ik zit nu op 5 DPO, geen opvallende kwaaltjes. Wel af en toe een wat zeurderig gevoel maar dat zal niets zijn denk ik. De tijd gaat langzaaaaam :p Hoe is het met jou?

Spannend hoor, ik duim voor je! Hoe ziet jouw temperatuurkaartje eruit tot nu toe? Ik had vanochtend echt de allerhoogste temperatuur ooit in al die maanden temperaturen (temperatuur al voordat we begonnen waren om m'n cyclus een beetje door te krijgen). Maar dat zegt nog niet zoveel op 5 DPO volgens mij.

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    florina ik ben zwanger geweest van ons dochtertje. mn vrouw heeft geen draag wens dus ik mag ook de volgende gaan doen jeuuuj

16. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
  17. Louloute

Dankje!! :)
    Ja op zich wel maar wil er niet teveel op hopen..anders is de teleurstelling weer zo groot!! Nou ja we zullen zien :)

Denanja
    Oh dat is wel fijn dan!! Lijkt me heel lastig anders als jullie allebei zwanger zouden willen zijn..! :)

Florina
    Mooi kaartje!! Ben ook benieuwd naar morgen. Jij hebt dus ook 3 dagen achter elkaar een positieve ovu test gehad, ik ook! Haha zie ik niet vaak :)

18. Louloute

Bekijk bijlage 522771
    Dit is mijn kaartje. Meestal is m'n temp net boven de coverline..:D maar ja kan net zo goed door progesteron komen (ook al was m'n temp vorige maand veel lager).

19. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Wat grappig hoe dat gaat met temperaturen.. ik wil dat ook gaan doen maar denk dat ik m'n wekker om 5u ervoor moet gaan zetten anders lukt t niet.. tegenwoordig wordt m'n dochter rond 6u wakker en slaapt dan bij mij verder in bed maar dan ben ik al bezig geweest met d'r dus denk dat ik maar 5u even wekker ga zetten dan temperaturen en weer verder slapen hahah dat kan gewoon toch?

20. Louloute

Haha ik zou dan om 6u de wekker zetten, net voor je moet opstaan voor je dochter ff snel tempen :D het duurt geen uur hoor hihi. En halfuurtje tijdsverschil is ook niet erg :)

Deel Deze Pagina