We gaan voor een brusje! Bekijk bijlage 523222 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Niqi86 (30 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 21 januari - Pioenroos92 (25 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 30 januari - Myhappyfamily (28 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 12 februari - Daantje09 (? jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: 18 februari - Wennepen80 (36 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend - Lerana (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ NOG NIET BEGONNEN - Denanja (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: januari 2017 - Burb1988 (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: maart 2017 - Fidel2010 (31 jaar) Derde kindje Beginnen in: Eind 2017 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Zwanger! - Mutsefruts88 (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 2 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Madeliefjelief1987 (29 jaar) Vierde kindje Uitgerekend op: 20 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Louloute (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 22 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Florina (26 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ ------------------------------------------------------------------------
Oh ja..... Ik krijg testdrang van al die zwangeren hihi maar wacht toch nog maar braaf een weekje 😜
Yesss fijn ! Altijd mooi als je testen goed oplopen! Loopt prachtig op! Echt heel mooi! Spannend! Hopelijk gaat de tijd snel voor je! Wel prettig dat de afspraak in ieder geval staat. Wat leuk zeg Lekker verwend dus! Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Wel enorm balen van je test Hopelijk toch gauw een mooi streepje! Super bedankt lieve meiden Ben echt super blij!! Vind het zo fijn dat er al zo'n duidelijke streep te zien is! Kan het nu eindelijk een beetje geloven haha. Ben heel benieuwd hoe je echo was en ik hoop met je mee dat je ook maar heel gauw zwanger mag zijn ! Haha, begrijpelijk Wanneer wil je een test doen?
Bedankt meiden. Florida Gefeliciteerd. Madelief die lopen mooi op! Mag ik ook op de lijst? 6 febr nod.
Welkom pitahaya! Ohh dames wat fijn dat er allemaal mooie testen zijn zeg! Stiekem wel een beetje jaloers maar het is jullie allemaal zo gegund!
Jahoor, prima! NOD is 14 februari, 2e ronde. En ik ben 31 jaar. En het is mijn tweede kindje. Nod kan nog wel veranderen want hoop ergens dat ik nu een kortere cyclus heb. Maarja, we doen er niks aan.
Jaaaaaaaa Florina!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!! ohhh meid ik ben zo blij voor jou!! Lekker heel veel genieten! Wat leuk dat deze lijst zoooo roze word! Op naar nog meer roze meiden!
soow meiden ben ik weer gisteren goed nieuws gehad zodra ik ongesteld word (hoop vandaag of morgen) kan ik beginnen met pillen slikken en dan over 10 dagen echo om te kijken hoe mijn baarmoederslijm is, en dan de terugplaatsing plannen dus verwacht eind deze maand terug plaatsing de hebben en dan dus begin/half feb. mn nod zo spannend weer allemaal!!! pitahaya welkom
Ohh wat fijn Denanja! Kan het ook bij jou allemaal weer beginnen. Spannend hoor! Hopelijk gelijk in 1 keer raak @pitahaya welkom!! Je heb de juiste club gekozen. De zwangere meiden sturen hcgtjes naar ons Weet zeker dat het helpt. Hier op het wachtbankje.. spannend!
Denanja wat spannend. Hopelijk is het gelijk raak. Pioenroos spannend op het wachtbankje. Hoop voor je dat het raak is. Hier begin de krampen en het bloedverlies minder te worden. Kan het klussen straks weer beginnen.
Florina gefeliciteeeeeerd!! Gaat hard ineens meiden Denanja dat is goed nieuws, gewoon meteen ervoor gaan, super! Mijn baby is nu echt geen baby meer, maar een grote meid, 1 jaar alweer! Gaat echt veel te snel allemaal. Sneeuwt het bij jullie? Hier regen regen regen, beetje sneeuw en hagel. Was net helemaal verzopen van naar school lopen, 2 minuten afstand
nog van harte gefeliciteerd met je dochtertje Daantje!! leuke dag gehad? @pioenroos ik duim voor je!!