Wat voor pillen moet je slikken? Clomid? Dit is dus nu de eerste poging voor je of niet? Hopelijk word je snel ongesteld zodat het kan beginnen! Vind het echt spannend voor je!
gefeliciteerd daan!!! Is ze goed verwend? Gaat ineens echt hard he! Hoe is het met Niqi? Jij bent de eerst volgende op de lijst.. al symptomen ofiets? Daarna kom ik whoeew kan nu al niet wachten..kunnen we niet 2 weken doorspoelen ofzo
We gaan voor een brusje![/FONT] Bekijk bijlage 523222 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Niqi86 (30 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 21 januari - Pioenroos92 (25 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 25 januari - Myhappyfamily (28 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 12 februari - Daantje09 (? jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: 18 februari - Wennepen80 (36 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend - Lerana (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ NOG NIET BEGONNEN - Denanja (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: januari 2017 - Burb1988 (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: maart 2017 - Fidel2010 (31 jaar) Derde kindje Beginnen in: Eind 2017 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Zwanger! - Mutsefruts88 (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 2 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Madeliefjelief1987 (29 jaar) Vierde kindje Uitgerekend op: 20 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Louloute (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 22 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Florina (26 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ ------------------------------------------------------------------------
Het lukt mij nooit om die afbeelding goed te krijgen als ik de NOD lijst kopieer. Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe..
pitahaya ik moet 1x per dag 3 pillen estradinol ofzoiets slikken. en dan na een tijdje utrogestan. daantje gefeliciteerd!!!
hier sneeuwt het trouwens ja in maastricht aan het werk dus hoop dat t na half 3 als ik vrij ben schoon is
We gaan voor een brusje![/FONT] Bekijk bijlage 523222 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Niqi86 (30 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 21 januari - Pioenroos92 (25 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 25 januari - Wondertjeinmaak (28 jaar) Tiende ronde, tweede kindje NOD: 6 februari - Myhappyfamily (28 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 12 februari - Daantje09 (? jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: 18 februari - Wennepen80 (36 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend - Lerana (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ NOG NIET BEGONNEN - Denanja (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: januari 2017 - Burb1988 (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: maart 2017 - Fidel2010 (31 jaar) Derde kindje Beginnen in: Eind 2017 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Zwanger! - Mutsefruts88 (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 2 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Madeliefjelief1987 (29 jaar) Vierde kindje Uitgerekend op: 20 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Louloute (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 22 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Florina (26 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ ------------------------------------------------------------------------
Ik heb mezelf ook even op de lijst gezet. Hopelijk is het goed zo Florina al een mooie duidelijke streep. Loopt mooi op.
Bedankt lieve meiden! Ik hoop echt heel erg dat jullie allemaal snel volgen! Wat fijn!! Spannend joh, ronde 1 kan beginnen! Ga keihard voor je duimen dat het gelijk raak is! En voor jou duim ik ook! Hopelijk gaat de tijd snel en heb je straks een mooie test Gefeliciteerd !! Vieren jullie het morgen? Hier geen sneeuw (gelukkig ) ook geen hagel, wel veel regen. Bah, dat is niks! Ik blijf lekker binnen
Daantje nog van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Ja hier sneeuwt het ook!! Zo mooi!! Super mooie test florina!! Mooi opgelopen!! Niqi al klachten?
We gaan voor een brusje![/FONT] Bekijk bijlage 523222 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ PROBEREN ZWANGER TE RAKEN - Niqi86 (30 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 21 januari - Pioenroos92 (25 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 25 januari - Wondertjeinmaak (28 jaar) Tiende ronde, tweede kindje NOD: 6 februari - Myhappyfamily (28 jaar) Derde ronde, tweede kindje NOD: 12 februari - Pitahaya (31 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: 14 februari - Daantje09 (? jaar) Eerste ronde, derde kindje NOD: 18 februari - Wennepen80 (36 jaar) Tweede ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend - Lerana (26 jaar) Eerste ronde, tweede kindje NOD: Nog onbekend ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ NOG NIET BEGONNEN - Denanja (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: januari 2017 - Burb1988 (29 jaar) Tweede kindje Beginnen in: maart 2017 - Fidel2010 (31 jaar) Derde kindje Beginnen in: Eind 2017 ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ Zwanger! - Mutsefruts88 (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 2 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Madeliefjelief1987 (29 jaar) Vierde kindje Uitgerekend op: 20 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Louloute (28 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 22 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! - Florina (26 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 26 september 2017 It's a: BOY! - GIRL! - SURPRISE! ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ ------------------------------------------------------------------------
Haha, ik pas het lijstje zo wel aan meiden En als er aanpassingen zijn, laat het me even weten dan pas ik het aan, dan blijft het plaatje het doen. Volgens mij gelooft hij het nog niet helemaal We gaan wel samen een Clear blue test doen over een dag of 2 haha
Dames ik ga me helaas afmelden hier. Er zal hier voorlopig geen brusje komen ivm bepaalde omstandigheden. Ik wens iedereen een hele fijne zwangerschap! En dat de rest die nog op het wachtbankje zit of wacht om te beginnen maar snel zwanger mag zijn!!! Bedankt voor de gezelligheid meiden heel heel liefs!
Lerana nee wat jammer! Ik hoop dat het geen vervelende omstandigheden zijn, echt niet leuk zeg, ga je wel missen hier Dankjewel allemaal! We hebben het gisteren gevierd, op de dag zelf gewoon, ze heeft echt genoten en is flink verwend en savonds lag ik in bed, en zei ik tegen mijn man, goh vorig jaar was ze nog geeneens geboren 😂 ze is van 6 minuten voor 12, haha.
Oh sorry helemaal niet terug gelezen nog van harte met je meisje!!!! Helaas zijn de omstandigheden alles behalve fijn