Nee geen ovulatie testen wek temperaturen. Beetje dure hobby als je een cyclus van 100 dagen heb hihi
100 dagen bereikt. Wat een prestatie ahum... Vanmorgen wel behoorlijke stijging in mijn temperatuur die niet te verklaren is. We wachten maar weer verder af.
Kan zo'n stijging betekenen dat je ei eraan komt of niet? Ook geen verstand van hoor. Pfff, 100 dagen. Knap dat je aan het temperaturen bent hoor!
Stijging kan betekenen dat je eisprong is geweest. Maar kan ook zijn dat je doorbroken nachten heb of alcohol gedronken hebt. Heeft allemaal met je basale temperatuur te maken. Voor eisprong laag na eisprong hoger en na innesteling nog hoger.
He meiden! Wat rot Niqi Hopelijk is je ongi snel voorbij. @wennepen, pff dikke knuffel voor jou. Dat afwachten is ook killing. Nou heb vanmorgen getest, helaas Omo-wit #baalmomentje. Maar als ik een cyclus heb zoals de vorige keer van 33 dagen dan is mijn NOD pas 30 januari en kan het alle kanten nog op. We gaan het zien
ahh pioenroos hoop ook dat je gewoon te vroeg getest hebt! lief dat je aan me denkt, ik mag morgen avond half 6 naar de kliniek. dan kijken ze of mn bmslijm goed dik is en dan kunnen we gaan plannen. ik gok dat de cryo vrijdag ontdooit word en als die dan goed door deeld maandag of misschien wel dinsdag terug geplaats word. t weekend hoop ik niet, doen ze wel maar heb vroege diensten maar omdat ik gekozen heb voor kunstmatige cyclus mag ik dan gewoon dag langer pilletjes slikken, ideaal dus. weet wel iemand die eventueel zondag ochtend dienst voor late dienst wilt ruilen maar liever niet. best spannend dus morgen. en aangezien onze eerste 3 niet goed door gedeeld zijn ben ik daar nog t meest zenuwachtig over. ga vandaag de nachtdienst in dus komende 4 dagen gaan snel