We gaan voor een brusje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Madeliefje1987, 16 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dat is een vroege denanja. Slaap lekker

2. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Als ik wou dan kon ik me via de huisarts meteen door laten verwijzen. Maar mijn vriend wil dit keer geen ziekenhuis meer. Hij wil het proberen totdat mijn dochter een jaar of 4-5 is en als het niet is helaas. Hij wil het alleen nog op de normale manier zonder stress van het ziekenhuis. Vind ik soms wel moeilijk maar het is niet onmogelijk om zo zwanger te raken. Het wil niet zeggen dat bij de een zwangerschap je echt clomid nodig had dat het ook bij de andere zo is. Lees ook verhalen dat het vaak bij een tweede of derde wel zo lukte. Jij hebt/had ook pcos als ik het goed gelezen had? Hoe ging dat bij jou?

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik heb/had inderdaad pcos.
    In 2012 ofzo al de diagnose gekregen. Toen geen zwangerschapswens. Toen ik zwangerschapswens had, teruggegaan. Pcos nog steeds aanwezig. Toen provera en clomid meegekregen. Daar wilden we na de bruiloft (3 maanden later) mee starten. Maar 3 maanden later bleek ik al zwanger! Dit werd een miskraam met 10,2 weken.Dus toen zei gyn: Ga maar zelf proberen want het kan blijkbaar wel en jawel hoor, 3 maanden later weer zwanger en bevallen in oktober 2015.
    Sinds de bevalling dus weer lange cyclussen dus ik vermoed dat de pcos terug is. Ik ben nu bezig met gezonde voeding en supplementen op advies van natuurarts. Ik heb sommige cyclussen wel eisprongen ben ik achter maar heb ook cyclussen waar geen 'goede' eisprong is. Dus het zal wel even duren.
    Als het over een half jaar nog niet raak is, ga ik denk wel even weer vragen of ik naar gyn mag om te kijken of pcos er weer is.
    Ik ben ervan overtuigd dat gezonde voeding en supplementen en geen stress kunnen helpen om cyclussen te verbeteren.

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nou hoop dat jullie dit weekend eitjes vinden!

pioenroos nog gefeliciteerd!!!

vandaag mijn cryo uit de vriezer... weet niet of ze meteen bellen als ie niet goed ontdooit op zaterdag... weet dat ze op zondag zoiezo niet bellen met een update dus maandag, tussen 9 en 10, hoor ik waarschijnlijk offie goed is ontdooit en goed gedeeld is. nog even spannend dus.

myhappyfamilie dat lijkt me wel moeilijk idd als je vriend dat uitspreekt maar laten we hopen dat het niet zover komt, toch :) jij wqord gewoon weer snel zwanger!

5. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Pitahaya. Ahh fijn dat het toch zelf gelukt is bij jullie. Hoop voor jullie dat het nu ook weer zo lukt. Bij ons was het probleem ook nog eens dat mijn vriend bij de 2 check van zijn sperma maar 43.000 zaadcellen had. Dusja dat is niet veel. Ik kreeg met clomid net mijn eerste eisprong,gewoon proberen maar wel al de intake van icsi ingepland. Uiteindelijk was het niet nodig gelukkig.
    Maar nu ik een vrij korte cyclus heb tegen over toen geeft het me wel hoop dat ik een eisprong heb.
    Maar inderdaad wat je zegt met gezonder eten, minder stress enzo dat helpt een stuk. Er is ook een speciaal dieet voor dat zou moeten helpen had ik gelezen maar dat is niks voor mij.

Denanja spannend zeg! Zit je het hele weekend met spanning te wachten. Hopen dat het voor jou snel maandagmorgen is.
    Ja is ooi wel lastig. We hebben het er samen over gehad. Snap hem ook wel. Het was op de natuurlijke manier of denk geen kindje. Dan wil ik zo wel proberen. Wie weet zegt hij over een tijdje wel wat anders.

6. Pitahaya

Klopt, je hebt inderdaad het hormoonbalansdieet. Ik heb het boek thuis in de kast staan en eet wel ongeveer volgens deze richtlijnen. Maar niet te streng hoor!

Wat balen dat bij jou man het zaad ook niet helemaal goed is. Dat maakt het van twee kanten wat moeilijker.
    Ik hoop voor jullie dat het via de natuurlijke weg gaat lukken.

Was voor jou die clomid erg belastend? Dat je man dat niet wil?

Hier ga ik straks om kwart voor 1 weer even ovulatietest doen. Ik heb toch echt het gevoel dat ei er aan komt en hoop straks een mooie positieve test in mijn handen te hebben.

7. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Tuurlijk wennepen en niqi jullie zijn er ook nog :D

Happy ik zou ook denken dat je nu wel een eisprong hebt hoor, je cyclussen zijn niet extreem lang en redelijk regelmatig. Het gaat je gewoon lukken!

Pita hopelijk een mooi streepje!

Denanja spannend weekend, hou ons op de hoogte he ;)

Mijn ovulatietest net was ook positief/bijna positief, jeej, is mijn cyclus iig weer wat korter deze maand :cool:
    Hoe oud zijn jullie andere kinderen pita en happy? En niqi is het voor jullie nou ook een brusje?
    Hebben jullie wel eens zelf gependeld, of een pendel hier op de site laten doen? Ik heb gisteren mijn pendel antwoord gehad, daar kwam uit juni 2017 zwanger, en dat had ik zelf ook gependeld bij mezelf :) en weet je wat het stomme is, ik geloof daar dus wel in he 🙈 en dus baal ik wel een beetje, dat duurt nog zooooo lang :$

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    daantje ik heb op t begin gependeld ofja aan iemadn gevraagd. toen klopte er niks van maar moet zeggen dat ik het wel ineteressant vind en sta er wel positief tegenover... heb dan t gevoel dat ik ergens naartoe aan het leven ben. doe jij ook pendelen voor andere?

juni duurt wel nog ff idd. hoop dat het niet klopt en gewoon eerder is.

9. Pitahaya

Wat spannend voor jou denanja. Bijzonder hoe dat gaat dan he.

Dames, ik heb toch iets raars. Mijn ovulatietest is positief van zwanger en kids. Denk ik??? Ik heb hem erbij gevoegd in de foto.

Maar mijn ovulatietest van cb gaf een rondje en geen smiley. Hoe kan dat ? :(

10. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Ja klopt dat dieet idd. Maar ik doe het ook niet. Probeer gewoon zo op mijn eten te letten.

Nouw van de clomid zelf merkte ik niks. Maar het is de stress wat het met zich meebracht bij mij. Ik wilde het zooo graag dus het was elke keer weer een klap voor mij om te horen dat de clomid weer niet aansloeg en dus weer pillen kreeg om ongesteld te worden. Ik ben er gewoon te veel mee bezig. En dat merk ik nu ook weer. Het is wel minder als eerst maar mijn vriend merkt het ook aan mij.

Vind het wel raar dat een ovulatietest positief is en de andere niet. Heb het nog nooit gebruikt dus kan je er helaas geen raad mee geven.

11. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Mijn dochter is 2 jaar. Het gaat allemaal zo snel. Geniet er dan ook extra van!

Heb bij mijn vorige zwangerschap wel eens laten pendelen maar die klopte niet. Was gelukkig eerder zwanger 😁 Maar geloof er verder ook niet zo in. Dan heeft het ook weinig zin voor mij.

12. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden, bedankt voor de felicitaties!

@pitahaya wat raat jo van je ovulatietest!? Heb je wel dezelfde urine gebruikt? Ik zal het iig heeel gezellig maken;)

13. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Hmmm pita... Misschien is de rest nog nét niet positief. Wellicht vanmiddag of morgen wel. Heb je hem al eens als topic bij zwangerschaps/ovulatietesten geplaatst? Weet niet wat meer ervaren forumleden ervan vinden. Dat zou de negatieve CB kunnen verklaren. Ik weet wel dat de mijne nóg donkerder was.

14. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Hebben jullie dat ook wel eens met de eisprong dat je misselijk bent en het gevoel alsof je ongesteld moet worden, ook veel lucht in mijn buik. Heb dit al 2 dagen. Alleen vandaag meer als gisteren. Vandaag voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan al is het wel onlogisch als mijn cyclus ineens zoveel korter is. Maar was natuurlijk omo wit.

15. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Ja heb ik ook... Klinkt heel bekend

16. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Ahh ok dan is dat normaal. Voel me net zo een achterlijke haha heb een dochter en dan nog niks weten. Maarja vorige zwangerschap heb ik door middel van clomid 1 eisprong gehad en verder niks. Heb geen vergelijk

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    haha je bent niet achterlijk hoor. sommige dingen kan je ook gewoon vergeten.

hier bellen ze op zondag niet dus weet niet offie goed doorgedeeld is dat hoor ik morgen dan idd spannend maar momenteel een beetje met mn hoofd ergens anders. dochtertje al sinds donderdag koorts, het loopt altijd op en dan in de avond rond de 40 graden. ze kreeg er gisteren vlekjes erbij dus dachten/denken 6de ziekte, de koorts moet dan na 3 dagen dalen... maar tot onze schrik was het vanmorgen al 39.7. mn vrouw toch maar even naar de hap gebeld en daar is ze nu. ik zit op mn werk te wachten op een telefoontje en als er iets is ga ik natuurlijk naar huis. woon 45-60 min van mn werk dus kan niet 1,2,3 naar huis. en moet ook aflos hebben.

verder gaat de tijd wel snel want ben het verjaardagskado voor mn vrouw aan het voorbereiden... heb iets super leuks bedacht (al zeg ik t zelf haha) ze krijg een jaarplanner met elke maand een dag of weekend geblokkeerd en daar heb ik dan wat gepland. ik geef haar dan begin van de maand een envelop met hints of tickets of iets zodat ze weet of beetje weet wat de bedoeling is.
    kunnen dure dingen zijn, misschien ballonvaart. weekendje weg. maar ook bijv verwenzondag thuis. of bowlen. dagje zwemmen zoiets.

heb nog maar een half jaar gedaan want weet natuurlijk niet of ik zwanger ben haha dat is wel beetje cruciaal met dingen plannen whawha

18. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Pita vandaag nog getest? Denk ook dat die gewoon net nog niet positief genoeg was en dat de cb daarom nog geen smiley had.

Happy klinkt mij ook heel bekend! Deze keer ook veel last van gehad, stom he ik kan me daar ook niks van herinneren of ik dat vorige keren had.

Denanja ben heel benieuwd naar morgen! Wat rot dat jullie meisje zo ziek is zeg :( kan me voorstellen dat je daar nu even flink mee bezig bent. Heb je inmiddels wat van haar gehoord?
    Je kalender idee klinkt leuk zeg, echt slim bedacht! Ik zou zoiets nooit kunnen verzinnen, zoveel tijd vooruit vast zetten voor iets vind ik zo moeilijk, behalve een vakantie dan :p

Mijn test vandaag was echt knal, dus ik kom nu wss op een cyclus van 36 dagen, ipv 43 :D hopelijk de volgende keer richting de 30 en dan ben ik weer normaal :p

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    daantjke ze heeft de 6deziekte en daarbovenop nog een keel en neus infectie dus aan de atibiotica 7 dagen.
    heb t idee van een van mn facebook vrienden haha dus eerlijk gejat :p ik kan heel goed dingen plannen alleen leg ik nu nog geen dingen vast zeg maar. ga nog niks reserveren. behalve t weekend berlijn denk ik in juni. maja je weet nooit kwa zwanger zijn en worden enz. dus ik heb in onze gezamelijke agenda wel dagen geblok maar nog niks geboekt zeg maar of gereserveerd.

sow je cyclus is mooi korter geworden :) mijne ging van 36 naar 30 dus dat zou wel ideaal zijn ook bij jou

20. Pitahaya

Gisteravond getest. Negatief. Vanochtend getest. Hartstikke negatief.
    Weer helemaal geen tweede lijntje aanwezig.
    Baal echt. Dit is nu elke keer zo.
    ik heb echt het gevoel alsof ik geen goede eisprong heb.
    Ik weet nu ook dat ik niet zwanger zal raken deze ronde.
    Ik heb wel al gevoelige borsten en geen slijm meer dus dat wat op een eisprong leek is al geweest. Waarschijnlijk toch vandaag een soort van eisprong dus denk een cyclus van 37 dagen. Wel weet iets korter. Maar met deze neppers van eisprongen word ik niet zwanger.

Het klinkt misschien negatief hoor allemaal. Maar ik ken mijn lijf ondertussen. Zo was het voor mijn eerste zwangerschap ook.
    Als ik zo'n cyclus had, dan lukte het nooit. Had ik goede eitjes met knallers van ovulatie testen (vaak wel 2 dagen positief) dan maakten we een kans. In zo'n ronde ben ik ook uiteindelijk zwanger geraakt.
    En ook al denken jullie dat het niet klopt wat ik zeg. Of dat het niet kan. Ik weet dat het zo is.

Ik ben er even klaar mee. Ben eigenlijk best wel verdrietig ook. Stom he?
    Misschien geeft mijn lijf nu wel aan dat ik nog niet klaar ben voor een zwangerschap ofzo.

Ik geloof dat ik even afstand hier moet nemen.

Veel succes meiden!

Deel Deze Pagina