Hahaha we kunnen ons allemaal niet inhouden om te testen. We weten allemaal het is veel te vroeg maar je weet het maar nooit. Ik voel me al zo vanaf de eisprong anders dan normaal. Denk dat ik eerst afwacht of ik ongesteld word het weekend en dan erna pas test. Denanja hoop voor je dat het bij jou meteen goed uitpakt.
Pioenroos leuke manier om het te vertellen!! Alleen moeilijk om het voor je te houden inderdaad. Je bent er dan zo trots op dat je het liefst iedereen meteen verteld.
Joejoej dames vroegtesters! Hihi niet meer doen. Ik doe niet aan symptomen deze ronde en ga pas laat testen. Tenminste dat is het plan. 4 dpo vandaag pas dus ik heb gemakkelijk praten. Denanja ik hoop zo dat je te vroeg hebt getest!!!
ik doe ook niet aan symptonen pfff wou dat ik dat mezelf wijs kon maken heb er weer een bij hoor, lage rugpijn. dit heb ik altijd voor mn ongi maar nooit zo vroeg voor mn ongi en t gekke is mn lichaam weet helemaal niet dat ie ongi moet worden haha word ook niet ongi door de hormonen dus wat dit nou weer is... of gewoon teveel op de bank gelgen
Ik denk dat ik zaterdag afwacht dan is mijn nod. Heb af en toe wel van die steekjes onderin zeg maar. Maar dat kan okk niks zeggen natuurlijk. Af en toe wat last van mijn buik maar verder niks. Hoop dat er donderdag of vrijdag iemand een positieve test heeft.
Moet ook zeggen dat ik van die hele waterig afscheiding heb. Normaal tegen je nod is het toch helemaal nikd meer?
Ik ga zeker tot volgende week maandag wachten met testen. Alleen als ik weer pijnlijke borsten krijg ga ik eerder testen. Mijn nod is ook pas volgend de week donderdag. 5 dpo vandaag en de tijd vliegt eigenlijk wel. Zo druk op het moment dat ik nog geen tijd heb voor het forum!
Ik heb wel altijd veel afscheiding, vooral de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dus kan wel hoor. Maar hoop dat het door een zwangerschap komt natuurlijk.
Ik ga met jullie mee testen dames. Allemaal fotootje maken dan hé 😋. Hopelijk dan toch minimaal 1 positieve.
Nou, hier geloof ik er toch niet in hoor. Voel mij ook totaal niet zwanger dus weet gewoon dat het niet raak is. Ik ga al voor de volgende ronde.
Toen we voor mijn zoon aan het proberen waren had ik allemaal vage symptomen en toen ik uiteindelijk zwanger was helemaal geen symptomen en geen gevoel dat ik zwanger was dus zegt niks pitahaya
Nee idd. Bij mijn dochter voelde ik op het begin ook helemaal niks. Vanaf een week of 6 kwam het allemaal bij mij. Al heb ik ook zoiets deze ronde zal het niet zijn. Wie weet pithaya hebben we toch geluk. We weten het pas echt met een test of als we ongi worden.
Ik doe niet aan kwaaltjes ik doe niet aan kwaaltjes ik doe niet aan kwaaltjes....... Aaaaargh ik voel niks, dan van alles, dan weer niks. Zeg tegen mezelf "je voelt niks" enzovoort...! Dus.
Echt geweldig! Je bent gewoon zwanger! Van harte gefeliciteerd meid! Hier hartstikke witte test dus wachten op de duivels...