We gaan voor een brusje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Madeliefje1987, 16 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Wennepen benieuwd wat ze gaan zeggen/doen. Word toch wel tijd nu.

2. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Bedankt en ja ik zal het morgen sowieso laten weten!

Bedankt en aah toevallig! hahaha ik had voor de laatste keer 3 feb negatief getest maar nog steeds durf ik geen testen haha ben te bang voor teleurstelling. Maar ik zal het morgen sowieso echt wel moeten testen als mijn menstruatie morgenochtend nog steeds niks doorzet. Ik word altijd tussen 25 a 35 zo netjes ongesteld, heel vaak in de ochtenden rond 10 uur, maar echt heel erg soms in de avond.

3. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw

Ik snap je helemaal. Tuurlijk ben je teleur gesteld als het niet zo is. Maar dan weet je ook iets. Hoop voor je nu deze cyclus ineens wat langer is dat het van een zwangerschap is. Wel fijn als je elke x rond dezelfde tijd ongesteld word dan weet je al vroeg op de dag waar je aan toe bent. Ik word het meestal ook smorgens.

4. jongemama1

ik had gisteravond 4 x inwending gedaan om te kijken of ik niet bijvoorbeeld rood heb gezien. Maar echter bij de laatste inwending had ik alleen roze afscheiding gezien dus ik ging vanuit dat ik straks in de ochtend helemaal vloeide want het gebeurde soms met rozerood bloed, soms bruine afscheiding in de begin daarna vloeit het bloed helemaal maar net heb ik gekeken er was niks meer te zien dus roze was weg.... het overkwam mij wel eens 1 keer met roze afscheiding daarna werd ik toch wel echt ongesteld toen. ik wacht het nog even af tot ik toch wel in de ochtend ongesteld word vandaag?! Maar ik heb nog steeds menstruatieklacht gevoeld (onderrug en onderbuik, maar licht pijn).

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ben benieuwd jonge mama!!!

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

En en en?? Nog testers vandaag?

Hier al beetje krampjes in onderbuik dus menstruatie is in aantocht hoor. :(

7. jongemama1

Goedemorgen! ik mag op rood! Blijkbaar liet mijn menstruatie mij wachten... Wel balen!

8. Pitahaya

Ah nee, wat balen! Maar kom op hoor! We gaan samen gewoon de volgende ronde zwanger raken. :cool:

9. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Ff twijfeld nog maar denkt een eisprong gedetecteerd te hebben.
    Zou het dan nu eindelijk echt na 121 dagen wachten..
    Niet echt geklust afgelopen week maar ben al lang blij dat het daar beneden nog allemaal werkt hihi.
    Zal wel sprongetje maken als ik ongi word :p

10. Pitahaya

Misschien nog even gezellig maken voor de zekerheid?

Het kan zeker nog na zoveel dagen.
    Woensdag ga je toch naar de gyn? Hopelijk gaat ze ook even kijken met een echo ofzo...

11. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Mijn man zit in een dipje dus denk niet dat er nog enkele gezelligheid staat te gebeuren hier haha.
    Maar ben benieuwd wat er staat te gebeuren bij de gynaecoloog.
    Of het een gesprek word of onderzoek.

12. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Spannend wennepen!

Denanja hoe gaat het met je? Kun je het al geloven?

En de andere zwangere meiden? Symptomen nog volop aanwezig?

En nog testers? Ik ga morgenvroeg een testje wagen. Ben dan 10 dpo. Ik doe niet aan kwaaltjes ik weet het, maar heb wel rommelende darmen en beetje last van mijn borsten. Die borsten kan ook verbeelding zijn hihi.... Vind het maar wat spannend!

13. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Spannend Niqi!! Ik duim voor je! Ben benieuwd

@wennepen, wat een goed nieuws dat je je ei heb gevonden! Ben benieuwd wat de gyn. te zeggen heeft.

14. Pitahaya

Oh, wat spannend! Ik ben benieuwd naar je test morgen!

En ook spannend dat je naar de gyn gaat woensdag hoor. Ik hoop dat er al wat onderzoek komt... Zou wel fijn zijn toch?

15. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Spannend wennepen. Wie weet heb je je ei gevonden en heb je miss toch een kans nu.

Niqi voor jou ook heel spannend

Balen jong mama. Samen gaan we er de komende ronde voor.

Ik had nog een test liggen dus dacht ik waag het eens maar omo wit wat ik verwachte. Wel stom nog geen 5 min na de test begon ik wat last van mijn buik te krijgen. Heb heel lichtjes last van mijn buik denk dat het morgen wel doorzet.

Pitahaya we gaan er komende ronde ook samen voor een positieve test te krijgen.

16. Pitahaya

Ah als jij morgen ook ongesteld word, dan lopen we gelijk op!
    Dan gaan we inderdaad samen voor een mooie zwangerschap hoor!

17. wennepen80

wennepen80 Fanatiek lid

14 dec 2014
    2.507
    1.223
    113
    Spannend niet!
    Ga voor je duimen.

Voor iedereen die ongi is of binnenkort ongi denken te worden dikke knuff.
    Op naar de volgende ronde.

Hoop natuurlijk ook dat ze meteen een onderzoek doen woensdag.
    Praten doe ik al lang genoeg hé en ze hebben mijn dossier van de ha dus eerst inlezen zou ik zeggen..

18. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Hoi Meiden,

Alweer een hele tijd geleden, heel druk gehad en het een en ander binnen ons gezin. waardoor we besloten hebben 1 week geleden ervoor te gaan, dus een maand eerder. Pil uit het raam gegooid en gelijk aan de etos Multi zwanger worden. Sinds Donderdag ronde 1.

Voor de meiden die zwanger zijn. gefeliciteerd en voor degene die nog niet zwanger zijn, mogen we gauw een positieve test in handen hebben.

19. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Test was vanmorgen negatief 😢

20. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh jongemama, niqi en myhappyfamily balen zeg :(:(
    hoop dat jullie en pita snel zwanger zijn!!!

wennepen eindelijk je ei!!! jeuuuj feestje!!! hoop iss dat ze het goed onderzoeken aankomende week!

burb succes met ronde 1!! :)

volgens mij vroeg jij t niqi. het gaat goed :) heb niet veel last van kwaaltjes, wat vooral opvalt is de vergeetachtigheid, had ik met de vorige ook. verder soms wat misselijk maar is echt heel weinig.
    vandaag clear blue gedaan (was officiele testdag en moest van de kliniek nog testen) en stond 2-3 weken dus ik geloof het nu wel :) en stop dus ook met testen nu :)

Deel Deze Pagina