Ohhh fijn dat je spullen er zijn! Je weet het maar nooit he Dat zou fijn zijn als je cyclus weer wat korter zou zijn. Ja raar he nu zo lang. Maar aan de andere kant als je pcos hebt dan is de kans groot dat je hele lange cyclussen hebt helaas. Maar dan wel geen eisprong.
nou, toch weer niet zo veel afscheiding dus zal wel niet een kortere cyclus worden. Toch elke maand weer die hoop he, op een korte cyclus. Maar zal dat ooit gebeuren?
hoi dames sterkte leraar, dapper van je. ik voel na mijn vermoedelijke eisprong allemaal dingen. Dus ik denk dat mijn lichaam me voor de gek houd. Gisteren ineens een paar felle steken tussen mijn navel en baarmoedermond. En vanochtend een lage temperatuur 36.8 afwachten maar. en ineens veel witte afscheiding. Afgelopen dagen als ik om 23:00 van mijn werk naar huis ging heel veel honger. succes allemaal , hoop dat we gauw een positieve test hebben.
Maar je hebt vandaag toch pas je eisprong? Of klopt je banner niet? Laten we hopen dat jij over 2 weken een positieve test hebt. Het word wel weer tijd voor eentje hoor!
ik ga sowieso pas 10 maart testen. Dat is cd 30 voor mij ik zou al volgende week maandag kunnen testen, maar ik ga uit van mij langste cyclus. Ik ga er trouwens niet vanuit dat het al raak is, is pas ronde 1 en bij mijn dochter duurde het in totaal 6 maanden. ik ga daar vanuit.
Maar weet je dan niet zeker dat je een eisprong hebt gehad? Want als je die hebt gehad, kun je toch gewoon 2 weken daarna al testen?
ik dacht met behulp van mijn ovulatietesten en vruchtbaar slijm hem opgespoord te hebben vorig weekend. Maar ik wil sowieso wachten tot cd 30. Dan weet ik zeker dat ik niet te vroeg test. Bij mijn dochter had ik ook toen pas positief getest. heb altijd een onregelmatige cyclus gehad.
Spannend Burb even afwachten inderdaad. Hoop dat je een eisprong hebt gehad. Duimen voor je dat het een mooie test word.
Ja 2 dagen was vrij donker, maar ben daar ook niet ervaren mee hoor had een lichte en 1 donkere. Bij mijn dochter duurde het 6 maanden , maar zonder ovulatietest. En toen was het ook gelukt. ik gebruik nu overigens multi etos zwanger worden. had ik toen ook gebruikt en die ronde was het raak. ik heb momenteel genoeg afleiding ... ben er niet heel de dag mee bezig. Dus ik kan wachten tot 10 maart
Ja, maar donker is niet positief. Was de teststreep net zo donker of zelfs donkerder dan de controlestreep?
Dat vind ik ook lastig te bepalen. Ik dacht zelf ook een positieve ovulatietest te hebben gehad vorige week, maar ik bedenk me nu dat het streepje idd niet donkerder was dan de teststreep. Ik denk dat ik 7 maart een test ga doen. Spannend burb1988! Jij dus ook zelfde verhaal... op naar mooie testen!
Maar als ze dus niet even donker waren, dan is zo'n test dus negatief. Ik haal ook altijd die van clear blue, die met zo'n smiley. Lekker makkelijk.
Spannend bijna testen deerpeer, Ik Vrijdag, ben echt heel benieuwd, heb wel last van bepaalde klachten , heb al een paar dagen flink last tusen mijn navel en schaamstreek. Rond de baarmoeder dus. Maar ik moet dus nog even geduld hebben. Borsten doen ook erg zeer. Zitten best veel knobbeltjes nu. heb jij nog klachten waarvan je denkt, zou het?
Wat spannend! Ik hoop het zo voor je! Hier weer aan het wachten op eisprong maar denk dat het weer een mega lange cyclus gaat worden van zelfs meer dan 39 dagen (gemiddelde lengte). Grr, word er niet goed van. Mja, we wachten maar weer af...