We gaan voor een brusje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Madeliefje1987, 16 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Nee pita wat jammer! Ik ga geen tarwekiem meer proberen, bij mijn zoon was het toevallig de eerste ronde dat ik ze slikte raak, dus ik dacht dat probeer ik weer bij de 2e, toen had ik 2x een lange cyclus, ronde daarna maar niet meer genomen en toen was die korter en ik zwanger :p dus nu durf ik het niet aan, bang dat mijn cyclus weer langer word.
    Ik ben inmiddels weer volop ongesteld ;) ben wel over de teleurstelling heen, al blijft het jammer. Ik had er toch niet op gerekend en dat doe ik nu nog niet, een 2017 baby word het niet hier, ik ga voor 2018 :D

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nee, dat vind ik ook confronterend. Een 2017 baby gaat hem inderdaad niet meer worden. Mijn volgende nod is gewoon pas 2 mei!!! Jeetje!!
    Heb al uitgerekend dat ik dan op 9 januari uitgerekend ben. Erg he! Haha. Ben nog niet eens ongesteld maar hoop wel dat het echt over 4 dagen komt want vorige cyclus was ik ook nog eens 3 dagen in eens overtijd. Dat zou mijn cyclus dan weer 40 dagen maken en wil nu gewoon 37 en dat hij dan steeds wat korter word.

Ik ga tot mijn ei teunisbloemolie slikken en tarwekiemolie gewoon de hele cyclus. Ik hoop dat het helpt!

3. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Echt he, die datums kun je beter niet naar kijken, dat klinkt allemaal nog zo ver weg! Ik zou nu nog wel op eind december uitkomen, maar ik heb gewoon al zo'n voorgevoel dat dat hem niet word, en mijn voorgevoel klopt tot nu toe nog steeds :p de ronde daarna kom ik volgens mij alweer uit in februari 2018 :$ ik hoop voor je dat de teunisbloem en tarwekiem gaat helpen!

4. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Happy hoe is het trouwens bij jou?

5. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Hier heb ik als het goed is mijn eispring gehad. Aantal dagen vruchtbaarslijm gehad. Nu weer afwachten. Had wel vanmorgen 2 flinke steken in mijn onderbuik. Maar dat zal wel niks zijn. Maar schei uit over die datums. Als je daaraan denkt dan lijkt het helemaal ver weg. Vooral omdat we al zo weinig kansen hebben tegenover andere waarbij alles in orde is. Maar kunnen er helaas niks aan doen. Elke ronde weer vol goede moed starten.

6. Pitahaya

Even ter info: Ik ga jullie even tijdelijk verlaten. Ik merk dat ik teveel met deze pagina en zwanger worden bezig ben. Ik wil het nu even loslaten en denk dat ik rond mijn ovulatie wel weer even terug kom. Het gaat nu even niet zo goed met mij. Ik ben moe en beetje depressief.

7. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik kan het heel goed begrijpen. Ik kom ook wat minder erop dan eerst. Moet zeggen ben er deze ronde ook een stuk minder mee bezig. En dan geeft ook wat rust. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Wie weet als je meer rust hebt dat het beter lukt. Veel succes en we horen weer wat van je als je eraan toe bent.

8. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Pita ik zag dat je weer terug was! Gaat het weer?

Happy hoe is het bij jou?

9. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hoi dames

ik breek weer zo even in, en zal nu mn best doen actiever te blijven mee schrijven.

heb niet echt terug gelezen nog sorry daarvoor!

Ben erg benieuwd wie er allemaal al zwanger is en hoe het met iedereen gaat!

ik had laatst geschreven hier dat ik via de huisarts een verwijzing heb gevraagd voor het ziekenhuis om te gaan voor een brusje.
    De verwijzing staat nog steeds maar de wachtlijsten zijn zo enorm lang dat ik gekeken heb naar een donor met zelfineminatie.
    na heel lang erover gelezen te hebben wat de voor en nadelen zijn toch de knoop door gehakt en de beslissing genomen hier voor te gaan.

na verschillende mails met mogelijke donors kwam ik in contact met iemand die me erg aansprak. uiteindelijk een prepaid kaartje geactiveerd en daar met hem verder gaan WhatsAppen. het lijkt allemaal echt perfect te zijn! zaterdag heb ik een ontmoeting met hem ( er zal iemand mee gaan die aan een ander tafeltje gaat zitten just in case ) mocht alles ook in het echt goed zijn zal hij mijn donor worden! super spannend allemaal!!!

ik zit nu in mijn menstuatie was al begonnen met temperaturen en ovulatietesten besteld. als alles goed gaat en mee zit hoop ik op een positieve ovulatie test en dan de eerste keer zelfinseminatie!

liefs!

10. Pitahaya

Ja, het mooie weer is er weer en merk dan meteen dat ik er ook weer ben. Zo stom. en de menstruatie was gewoon even confronterend. Had zo op die derde ronde gehoopt, was bij mijn zoontje en de miskraam ook steeds ronde 3. dus ja.. nu ronde 4 in. Nog nooit zo lang bezig geweest terwijl het nog maar heel kort is natuurlijk.

Nu weer wachten op ei. Hoe is het hier verder?

lerana, jeetje, dat is niet niks. Ga je dat zo op eigen houtje doen dan? Moet die man dan wel eerst een soa-test ofzo hebben gedaan? Wat spannend allemaal voor je zeg.

11. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Pita hopelijk is het deze ronde raak!!!!

Ja klopt hij moet wel allemaal testen doen eerst vind het zelf ook super spannend allemaal haha

12. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Ladies ik was even afwezig omdat ik er belachelijk veel mee bezig was om zwanger te worden... Paar weken geen zwangerschapspagina, geen babypraat, alleen klussen als we daar zin in hadden enz enz.... En check mijn banner!

Vanmorgen met 11 dpo een hele mooie test in handen!!!!! Juj!

Bijgevoegde bestanden:

13. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Wauw!!!!!! Gefeliciteerd!

14. Pitahaya

Jeeeej! Gefeliciteeeeerd!

15. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Bedankt meiden! Ik ben zo blij! Mijn test was vanmorgen weer mooi opgelopen 😀

Hoe gaat het met jullie?

16. Myhappyfamily

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Wowww niqi gefeliciteerd!!!! Soms is het even beter er even niet mee bezig te zijn in zoverre het kan.

Lerena spannend zeg allemaal!!! Hoop dat de eerste keer meteen gaat lukken.

Hier zit ik alweer in de volgende ronde. Als het goed is een dezer dagen mijn eisprong, althans dat hoop ik. Begin best weer wat slijm te krijgen. Hoop zo dat het gaat lukken. Zat er deze week even doorheen. Nu heb ik een weekje vrij. Allemaal leuke dingetjes doen. Dan komt het wel goed.

Deel Deze Pagina