vind het wel grappig hoe open iedereen is! Gezellig meiden!! Leuk om jullie te leren kennen!! Vannacht slecht geslapen, zoontje kwam meerdere keren en lag om 04.45 uur in mn bed... Kon hem gelukkig na tijdje terug leggen en toen bleef hij liggen tot 07.30 uur. Had mn wekker verzet, voelde me zo moe! Met de meiden ontbeten en ze zijn zelf naar school gegaan. (het is mini stukje lopen) Ben zelf nog eventjes gaan slapen, terwijl zoontje tv zat te kijken. Had het gewoon even nog! En heb vanmorgen ook nog keurig gesport...Dus ben niet altijd lui geweest
Madeliefje ik vind vrijwel alle kerstfilms leuk haha ik hou d'r gewoon van 😂 dat vind ik nog wel t allerleukste aan kerst! Hoe voel jij je vandaag?
Het gaat hier echt te hard, haha, en op mijn telefoon is het lastiger reageren, kan niet alles overzien Mooie buiken allemaal! Kerstfilms hou ik ook wel van hoor Ik heb ook kerstoufits voor allebei, hoort er echt bij vind ik! Voor M. heb ik dit jaar een overhemd, ene dag een strikje en andere dag een gilet. Voor F. 2 verschillende jurkjes.
@ madeliefje. Vandaag gaat het gelukkig een stuk beter. Hoofdpijn was vanmorgen weg. Wel minder dat je paar x op moest vannacht. Hoop dat je vannacht beter kan slapen. Veel mensen zijn ziek zo ook de kleintjes helaas Voor mijn dochter heb ik gister een leuk jurkje gekocht. Alleen altijd zo stom dat midde in de winter alles zo kort is
Zo, ineens zijn we weer een dag verder Hier gaat het nu wel goed. Heb 2 nachten slecht geslapen, maar voelde me 's morgens weer goed. Alle nep kwaaltjes waren ook verdwenen, dus weer even met beide beentjes op de grond gezet Had vanmiddag ineens een vervelende steek onder in m'n buik. Voelde daarna wat gutsen (sorry!), dus ging er vanuit dat ik zwaaaaaaar ongesteld was geworden. Nog niet gelukkig, nog even uitstel van executie haha. Dat 30 day shred zal ik ook eens naar kijken! Lijkt me wel errug zwaar. Ken wel de 7 minute workout. Ook pittig. Ben de laatste tijd echt een beetje lui haha. En precies wat je zegt Madeliefje! Gewoon even een dag IK tijd. Lekker saunaatje en uitslapen haha. Hoe gaat het hiet met iedereen?
En Mutsefruts...nog steeds niks gespot vandaag? IK duim voor je!!op naar roze!! Vannacht kwam zoonlief weer aantal keer...best vermoeiend! Maar...zn luier was de hele nacht droog gebleven, dus vanmorgen maar eens op het potje gezet. Hij heeft er op geplast! (al had hij het zelf niet door) Hij wilde er eigenlijk niet op, dus de tv maar aangezet als afleiding. Ik merk dat hij wel een tijdje zn luier droog kan houden en dan ineens plast. Misschien in de tweede week van de kerstvakantie eens de luier uitdoen... Kijken of het dan snel genoeg zelf aanvoelt. Bij de meiden zag je binnen een dag dat ze er aan toe waren en anders wachtte ik weer een maandje of twee. Het is hier even rustig!Iedereen druk bezig vandaag?
Owjee das wel minder. Miss dat hij daarom wakker word. Omdat ie moet plassen. Al is het onbewust. Mijn dochter is 2 maar wil het nog niet. Wie weet lukt het je om in de vakantie hem zinderlijk te maken. Al netjes dat hij snachts vaak droog is.
Mutsefruts spannend joh! Ben benieuwd. Madelief ow dat is idd vermoeiend zeg, hier ook regelmatig van die fases 😥 maar achteraf kan ik dan gelukkig wel zeggen, het was een fase wel knap dat hij snachts al droog is! M. is wel zindelijk maar snachts nog niet. Bij hem was het precies zoals jij zegt, we hebben het een tijdje geprobeerd maar hij had echt nog te veel ongelukjes, dus ik heb het toen maar opgegeven, ik had allemaal plaswas telkens 🙈 2 maanden later weer eens geprobeerd en het ging meteen goed.
Na dat t hier over zindelijkheid ging heb ik gelijk vast even rond gekeken en gelijk een leuk potje bestelt! Hoe voelt iedereen zich verder vandaag?
Hier gaat het nu even wat minder. Ineens wat last van mijn buik,misselijk en beetje duizelig en rooie wangen. Nog ietseer als een uir werken en dan lekker naar huis. Straks eens testen halen bij de action. Denk ik nog eeg vroeg maarja wie weet.
Ahh nou als t van zwangerschap is is t natuurlijk fijn maar ook weer niet natuurlijk haha. Oh wanneer wil je gaan testen dan??
Hopelijk geen griepje happy, daar word je ook niet vrolijk van. Lerana wanneer wilde jij nou testen? Ik doe sowieso nog voor spek en bonen mee 😂 nog geen eitje gevonden, als het zo door gaat pas in februari een kans
Ohh ik hoop dat je wel snel je eitje vind! Ik wil de 23e testen 9dpo wel vroeg maar goed ik ga er ook vanuit dat er niks komt dan nog maar hoop t wel natuurlijk hahah
Denk dat ik iets van buikgriep heb. Net wat eerder van het werk terug gekomen. Wel langs de action gegaan voor de testen. Heb een doosje gewone testen gepakt en vroege testen, zag dat ze deze nu ook hadden. Miss van het weekend eens testen. Maar ik denk dat dat erg vroeg is. Weet niet vanaf wanneer je kan testen met die vroege testen. Lerena spannend. Miss wat vroeg maar je weet maar nooit.
Ik ga ook testen met vroege test van action ik zit heel erg te twijfelen morgen al een test te wagen 🙈 Hopelijk valt het mee en krijg je niet nog meer last!
Zo, weer een dag overleefd haha. Tijd gaat echt snel... Nog steeds geen rood gespot, zou anders ook wel vroeg zijn. Vandaag weer paar x van die menstruatiekrampen gehad, paar x naar de wc gerend daardoor. Maar gelukkig nog niks. Tsja, kan niks anders dan afwachten. Hoe is het hier?