We gaan voor een brusje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Madeliefje1987, 13 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurabb

    laurabb Actief lid

    25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hee wat gezellig!

    @Peetje83 ik ken inderdaad ook succesverhalen uit m’n omgeving, dus ik duim met je mee.

    @Madeliefje1987 ja, ik kan zo genieten van de herfst. maar ook van gewoon lekker binnen zitten bij de kachel.

    Hier is er wel een soort rust over me gekomen, zelfs al is het ronde 7 alweer. Heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komen allemaal, zelfs al ben ik nog niet zwanger. Dat was ik in ronde 3 en 4 ook en toen was het niet gelukt, dus het zegt niks. Maar er is wel meer berusting. Deze ronde ook m’n man duidelijk gemaakt dat we wat beter ons best moesten doen (de arme ziel is er zaterdag zelfs voor op gebleven want ik was uit eten). Vruchtbare moment is nu wel voorbij, dus wachten we maar weer af.
     
  2. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Spannend laurabb! Ik ga voor je duimen dat het raak mag zijn!! :)
     
  3. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.811
    2.405
    113
    Limburg
    Succes met wachten @laurabb
    Hier ook aan het wachten, nod is 2 november, vorige week goed ons best gedaan zullen we maar zeggen. :roflmao:
    Maar goed, dat was vorige ronde ook, ik had best goede hoop dus het was nogal een domper toen ik ongesteld werd.
    Bij m'n oudste was het gelijk raak en bij de jongste bij ronde 4, maar ja, ben inmiddels 38 en we weten natuurlijk ook niet hoe het met de zwemmers van m'n vriend gesteld is
     
  4. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Hier precies hetzelfde en ik ben ook al niet de jongste meer dus om een teleurstelling te voorkomen wil ik eigenlijk niet teveel mee bezig zijn. Maar kijk af en toe hier wel, gezellig.
     
  5. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.811
    2.405
    113
    Limburg
    Ik wil er eigenlijk ook niet teveel mee bezig zijn. M'n vriend en ik hebben beide zoiets van het komt zoals 't komt. Maar ik merk toch dat ik er meer mee bezig ben dan verwacht, eigenlijk ook logisch. Daarbij vind ik het ook wel leuk om er over te kletsen, maar dan niet met bekenden haha.
     
  6. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Peetje83 Spannend voor jou dus ook! Ik zal voor je duimen! Snap het hoor dat je er niet te veel mee bezig wilt zijn en tegelijkertijd het fijn is om er toch hier met anderen er over te hebben die lekker onbekend zijn:D
    En wie weet is het nu gewoon hartstikke raak!:)Ik wil er ook heel relax in staan. Ben al heel blij met 4 kinderen dus we zien het wel. Een zus van mij is al heel lang bezig voor nog een tweede kindje, dus ik gun het haar nog meer. Maar het liefst natuurlijk gewoon allebei samen:) Kunnen onze kinderen ook samen opgroeien...

    @Amarens Gezellig dat je toch mee kijkt en af en toe mee kletst! Vooral blijven doen;)
     
  7. laurabb

    laurabb Actief lid

    25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind dat prachtig klinken, “er niet te veel mee bezig zijn”, maar het feit dat ik aan de foliumzuur zit, verandert al iets aan de situatie.

    Vandaag zakte de moed me wel weer even in de schoenen. Zoveel zwangerschapsaankondigingen en ik voel zelf nog helemaal niks. Maar goed, ik heb nog 10 dagen voor de NOD dus dat is ook wel weer logisch…
     
  8. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Wie gaat wanneer testen?

    @laurabb onze situatie is gewoon anders. Ik ben een stuk ouder en er zeer reëel een kans aanwezig dat het gewoon niet lukt. Dus ben ik niet echt mee bezig om een teleurstelling te voorkomen. Als het lukt dan is het heel mooi en anders is het maar zo. Ik ga ook niet testen, wacht het gewoon af. Dat je niks voelt zegt niks, ik heb nooit iets gevoeld bij mijn kinderen. Ja misselijk maar dan wat later pas.
     
  9. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.811
    2.405
    113
    Limburg
    @Amarens mag ik vragen hoe oud je bent?

    Ik denk dat ik zondag eens een test doe, ik ben te ongeduldig om tot m'n nod te wachten :roflmao: (dat niet teveel ermee bezig zijn lukt echt niet haha :|). Ik ga er maar gewoon even van uit dat m'n cyclus nu wat regelmatiger blijft afgezien van de 1e 2 rondes.
     
  10. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Wanneer is jouw nod dan? Als 83 jouw geboortejaar is, dan ben ik ongeveer 5 jaar ouder ;)
     
  11. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.811
    2.405
    113
    Limburg
    Mijn nod is dinsdag, dus 2 dagen van te voren testen kan wel dacht ik zo:)
     
  12. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Ja zeker! Spannend! Ik zal voor je duimen ;)
     
    Peetje83 vindt dit leuk.
  13. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.271
    2.443
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, ik klets ook graag mee. Ik heb 2 dochters van 5 en 7 jaar. Sinds december zijn wij bezig voor een derde kindje. Het duurde echt wel een tijdje voor dat man ook akkoord ging. In februari was ik zwanger. Helaas bleek het na 7 weken een bbz en die heeft zich wel zelf opgeruimd. Helaas in maart is mijn moeder van 58 ziek geworden en overleden en toen ook nog mijn baan verloren. Paar zware maanden achter de rug. Nu weer lekker aan het werk sinds 1 oktober en zitten nu weer in de 2e ronde. Nod is 8 november. Zo spannend allemaal. Ik ben trouwens 35 jaar.
     
  14. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Welkom Partty!
    Leuk dat je meedoet!
     
    Patty86 vindt dit leuk.
  15. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.811
    2.405
    113
    Limburg
    Welkom Patty! Wat een moeilijke maanden hebben jullie achter de rug zeg! Fijn dat je inmiddels weer een baan hebt.

    Gisteren had ik nog een testje gedaan, witter dan wit helaas.
     
    Patty86 vindt dit leuk.
  16. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Dat is jammer :( Op naar de volgende ronde, wie weet brengt deze meer geluk!
     
  17. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Patty86 Hartelijk welkom! Wat heftig dat je moeder zo jong is overleden! :(En het was dus vrij snel gegaan begrijp ik. Tjonge, en dan ook nog je baan kwijt geraakt en een bbz zwangerschap. Dat is zeker heftig allemaal bij elkaar... Fijn dat je weer een baan hebt ondertussen! En ik duim voor je dat jullie gauw weer zwanger mogen zijn!
    @Peetje83 hè balen!! Op naar de volgende ronde!!

    Zo, vorige week heb ik kinderfeestje gehad van m'n oudste dochter. De laatste voor haar op de basisschool. Was erg leuk met al die meiden.
    Zit ondertussen op het wachtbankje. 12 november is mijn nod.
     
  18. laurabb

    laurabb Actief lid

    25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje @Patty86 , dat is ook niet niks. fijn dat jullie er nu weer voor kunnen gaan.

    hier op dag 21, vinden jullie de fase na de eisprong ook altijd zo lang duren?
     
  19. laurabb

    laurabb Actief lid

    25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    @Madeliefje1987 dat is ook een mijlpaal! nog even dan heb je een puber (dat lijkt hier nog zo ver weg…)
     
  20. laurabb

    laurabb Actief lid

    25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Gisteren na een cyclus van 23 dagen (?) ongesteld geworden. Heb vandaag even keihard gehuild. Op naar ronde 8 maar weer…
     

Deel Deze Pagina