PCO, dag 36 en nog niks ?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PCOmama, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hoi Hoi, ik zal mij even voorstellen. Ik ben een jonge meid van 27 jaar, heb een zoontje van 3 jaar. Ook onze lieve zoon hebben wij middels de medische molen mogen verwelkomen. Echter hebben wij besloten om dat voor een tweede niet helemaal te doen zoals toen. Wij zijn nu 2 maanden bezig..is enorm kort afcourse, maar toch.

Ik slik geen clomid want daarvan ga ik steigeren :D ik heb dus Tamoxifen 20 mg. Gelukkig had ik een redelijk goede reactie erop namelijk na 33 dagen kwam mijn menstruatie. Nu had ik mijn laatste menstruatie dag op 5 juli 2010, 5 dagne later begon ik met tamoxifen te slikken. Op dag 15 moest ik naar het ZH komen omdat we toch 1x de ronde geheel wilde volgen. Het zag er prima uit, 1 eicel was op dat moment 17 mm en eentje was 15 mm.. dus top zou je zeggen! De arts gaf aan dat wij dinsdags/woensdags 'zinvol'sex moesten hebbne om kan op zwangerschap te vergroten...zo gezegd zo gedaan afcourse ;)

Ik moest toen op 26 en 30 juli bloed prikken...hij ging mij testen op progesteron. Ik snap dat nog niet zo goed, maar ja... als ik op 4/8 nog niet ongesteld was dan mocht ik testen, maar dat hebben wij uitgesteld tot vanmorgen....en wat denken jullie NEGATIEF :( Ik snap er niets van....

Volgens mijn arts kwam de eisprong ongveer op 21 of 22 juli dan zou ej in principe 14 dagen later ongesteld moeten worden...maar hier dus weer niet....

Hoe kan dit in vredesnaam? We zitten nu dus echt een beetje perplex te wachten hahaha...zo raar...

Iemand dit ook gehad, wij namelijk niet ondanks mijn pco ervaring...We hebben nu gezegd tot woensdag wachten we af..doen dan nog 1 test..weer negatief dan arts bellen afcourse om het eens te bekijken ;)

Nou ik hoop hier weer volop aanwezig te zijn!

Groetjes,
    PCOMAMA

Deel Deze Pagina