we gaan voor een derde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door duffyken82, 4 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duffyken82

28 aug 2011
    22
    0
    0
    Hallo iedereen,

we hebben besloten om voor een derde (en laatste) kindje te gaan :D Ik ben dus gestopt met mijn pil en we gaan de natuur haar gang laten gaan! ;)
    Als het zoals mijn 2 zonen is dan zullen we niet lang moeten wachten. Bij de oudste heb ik géén maandstonden gehad want het was direct raak en bij de tweede was het de derde keer raak.
    Een meisje zou superwelkom zijn maar een derde jongen zal ook graag gezien worden! :)

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Wat leuk zeg! Heel veel succes met zwanger worden!!

3. duffyken82

28 aug 2011
    22
    0
    0
  4. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel succes! Wij gaan ook voor de derde (wij hebben al 2 zoontjes). Vandaag de nuvaring eruit gehaald. Nu maar hopen dat we snel zwanger mogen worden!

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    Veel succes, wij gaan ook voor de 3e. Zitten nu in de 2e ronde. Bij onze oudste was het ook de 1e ronde raak en bij de tweede de 2/3e ronde (beetje rare cyclus toen).

6. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, bij ons duurde het bij de 1e (na 10 jaar de pil geslikt te hebben) 6 maanden, maar dat waren maar 3 rondes. Mijn hele cyclus was van de slag. Bij de 2e was ik direct na het stoppen met de pil zwanger. Nu is mijn jongste al weer bijna 5, dus dat is wel een tijdje geleden. Het blijft dus afwachten hoe mijn lichaam nu gaat reageren.

7. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    wat leuk!!!
    Ik heb al 3 kinderen, de jongste is nu 9 maanden. Eerst 2 jongens van 4 en 2 en nu dan een meisje. Ik kan uit ervaring zeggen dat het super gezellig is in huis, natuurlijk ook erg druk, maar vooral erg leuk!!! Wij gaan eind dit jaar, begin volgend jaar voor een 4e, vind het ook zo spannnend!!!

8. duffyken82

28 aug 2011
    22
    0
    0
    Dankjullie wel allemaal!
    Ik zie dat het bij jullie ook allemaal vlug ging bij de vorige kindjes. Hopelijk voor ons gebeurd dit deze keer terug!
    Bij mij is er toch ook 4,5jaar tussen met de jongste, dus ik hoop dat ik terug geen last ondervind met mijn cyclus na zoveel piljaren.
    Veel succes aan iedereen hier en ik hoop eerlijk gezegd dat we mekaar vlug goed nieuws mogen verkondigen!

9. Nyna

Nyna Niet meer actief

Leuk dat jullie voor een 3e gaan, wij gaan er vanaf januari voor :D:D zo spannend weer!

Leuk Lies, jullie gaan er dus ook weer voor rond januari :)

10. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Spannend weer hè!? Wij zitten inmiddels alweer in de 11e ronde voor een derde wondertje. Het wil niet zo vlotten. Wij hebben al 2 zoontjes en ons gezinnetje voelt nog niet compleet.
    Hopelijk hebben we gauw allemaal een positest!
    Succes!

11. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal! Wij gaan ook voor een derde, hebben twee zoontjes en willen graag nog een kindje erbij.. Weet niet of we hierna klaar zijn, dat zien we hierna wel. (Als we gezegend worden met nog een derde tenminste!)

Bij mijn eerste was het de eerste ronde raak, bij de tweede ook! TOCH heb ik ineens weer die kriebels en twijfels of het nu wel weer zal lukken, ergens toch die angst dat het niet meer 'lukt'..

12. Alita

Alita Niet meer actief

superleuk voor je meid!!!

En weer zo spannend allemaal....ik vindt deze tijd altijd zo leuk!

Geniet er maar van!

13. duffyken82

28 aug 2011
    22
    0
    0
    Leuk om te lezen dat er toch nog veel mensen zijn die ook voor een derde gaan!

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat vindt ik dus ook..

ik schaam me er al bijna voor dat ik graag een derde zou willen...2 is hier in de omgeving toch wel de max...stom eigenlijk..

15. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben ook 3 kindjes. Hier in de omgeving niet gebruikelijk. Kregen zelfs regelmatig de vraag of het geen ongelukje was omdat we al een knul en een meid hadden. Vreemd......Net of je voor een bepaald geslacht "gaat" ik wilde gewoon graag een 3e kindje! Inmiddels is onze jongste bijna 3. Het is in het begin behoorlijk pittig geweest maar ook echt wel genieten van de drukte!

16. Alita

Alita Niet meer actief

stomme vragen he...zouden ze hier ook voor elkaar krijgen om zoiets te zeggen!

17. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Wij zijn ook bezig voor de derde, niemand weet dit hoor, maar sommige mensen vragen dan: En komt er nog een derde?
    Ik zeg dan altijd, dat we daar nog niet mee bezig zijn, maar misschien willen we dat ooit wel.
    Heel veel mensen reageren dan echt raar. Zo van "Zou je dat wel doen? Je hebt nu toch twee gezonde kindjes"

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ja echt heel vreemd! Ik snap ook niet waar mensen het vandaan halen zoiets te vragen..... Echt niet netjes! Maar laat je er niet door weerhouden!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

maar als je voor een tweede gaat is het wel normaal...hahah zo dom!

Ach misschien zijn ze wel jaloers vaak...

20. Nyna

Nyna Niet meer actief

Inderdaad, als je één kindje hebt krijg je steeds de vraag: wanneer komt de 2e :D:D
    Ja, dat lijkt me ook dat ze jaloers kunnen zijn ;) niets van aantrekken van die bemoeizuchtige mensen ;)

Deel Deze Pagina