ronde 13 is aangebroken, iedereen om me heen is zwanger, gister ook een collega die vertelde dat ze zwanger is. harstikke mooi natuurlijk maar zelf wil je het ook zo graag. elke maand weer spannend wel of niet. als het in april nog niet gelukt is dan opnieuw naar de gyn en verdere onderzoeken volgen. voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd! onze tijd komt vast nog wel. af en toe moet je even je hart luchten..pff famke
He Famke, Wat duurt het toch lang he als je het zo graag wilt!? Wanneer ben je eerder naar de gyn geweest? En waarom ben je toen weer weggestuurd? Sterkte met alles en ik hoop voor je dat jouw wens gauw uitkomt!
hoi mama heleen ja idd duurt erg lang ik ben in november 2013 naar gyn geweest toen hebben ze een vaginaal onderzoek gedaan om te kijken of er geen verklevingen of iets dergelijks was. en die zitten er niet volgende de gyn, maar ze zei dat als het in april nog niet gelukt is dat we dan weer moesten komen. ben jij al lang bezig? famke
hoi mama heleen ja idd duurt erg lang ik ben in november 2013 naar gyn geweest toen hebben ze een vaginaal onderzoek gedaan om te kijken of er geen verklevingen of iets dergelijks was. en die zitten er niet volgende de gyn, maar ze zei dat als het in april nog niet gelukt is dat we dan weer moesten komen. ben jij al lang bezig? famke