Hoi. Nou ik zit nu voor ronde 2 en had gisteren en eergisteren steken in mijn onderbuik, sinds gisterenavond roze slijm, maar nu ik net naar de wc ging bij het afvegen wat bloed Zit in mijn innestelings periode dus nu ben ik direct weer bang dat het een gewone ongesteldheid gaat worden. De vorige maand ook al na 3 weken een week lang.... Wie oh wie hebben er positieve ervaringen hierover te delen?
Ik heb 6 maanden lang een prikpil gehad dus 2 spuiten ( 2012) In Januari 2013 overgegaan op de pil , deze 3 x vergeten. Nu dus 6 februari mijn 1e ongesteldheids dag gehad voor de 2e x een hele week lang.We zitten nu op de 26 ste dus 20 dagen na mijn 1e ongesteldheidsdag. Een menstruatie kan toch niet zo vaak achter elkaar blijven doorzetten?
Ik heb vroeger voordat ik aan de pil ging om de 2weken een ongi gehad en veel ook en was er evht ziek van daarom ben ik aan de pil gegaan. Dus zo vaak zou best kunnen
Hoi Mum82 Bij mijn eerste werd ik ook direct na het stoppen met de pil zwanger. Ook ik had een innestelingsbloeding. Ik dacht aan een menstruatie want deze was best heftig. Bleek niet zo te zijn. Maar iedere zwangerschap is anders! Als ik jou was zou ik nog even afwachten. Door de prikpil kan je lichaam goed van slag raken. Succes met afwachten.
Ik moet zeggen het valt ook wel mee uiteindelijk het is niet veel en wat donker van kleur. Ben ook opgeblazen en misselijk...hoe spannend is t elke keer weer ?
Hier een beetje hetzelfde Ik twijfel ook of het een innesteling was of toch menstruatie.. Zou makkelijker zijn als er gewoon geen innestelingsbloeding bestaat, dan is het met bloedverlies gewoon duidelijk Nog maar afwachten dus!
dat kan het wel kijk maar naar mijn cycl die spoort ook niet helemaal in het begin ( nu nog niet maar ik heb pcos dus dat klopt dan wel) je moet t gewoon ffe de tijd geven
een korte cycl hebben of heb ik het verkeerd gelezen dat je korte cycl heb van 20?? kan hoor ik ben een beetje woord blind hahahaa
Het klopt dat na het gebruik van de prikpil en daarna de gewone pil je lichaam goed van slag kan zijn. Dat is mede de reden dat artsen de prikpil niet aan mensen voorschrijft die op korte termijn een kinderwens hebben. Zie ook deze info over de prikpil: prikpil en zwanger worden De prikpil: een goed alternatief? - Oordeel mee - Gezondheidsplein.nl Prikpil: anticonceptie | Mens en Gezondheid: Diversen
Goedemorgen, Heb mijn cyclus ook eens berekend van 31 naar 20 en nu 21... Kan mijn vinger er niet opleggen. Dit lijkt toch wel weer op een menstruatie