We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talvi

Talvi Niet meer actief

Suus ik denk ook iets heeeeeel licht te zien. Ik duim voor je!

2. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zustertje. Jammer van de test meid! Dan maar liever snel doorzetten, heb je duidelijkheid!

@lamama. Fijn van het slapen :) hoop dat het zo (of beter) blijft!!

@bolleke. Nog even geduld meid!! Ik duim voor je :)

@rataplan. Echt baken van deze ronde. Maar je gezondheid is wel heel belangrijk meid! Later zul je vast denken 'die ene maand...' Maar snap dat dit nu niet zo voelt! Hoe gaat ie verder met je?

@talvi. Wilde net vragen hoe ie ging... Maar lees het al. Vervelend dat je pijn hebt! Heel veel sterkte meid!!

@suus. Heeeeel ver weg lijkt wel wat... Spannend! Over 2 dagen nog eens doen!

Wij gaan straks op vakantie. Ben denk wat minder actief. Geen idee of ik gewoon bereik heb...

3. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    ik lijk ook wel wat te zien suus! zon licht streepje had ik ook op mn test vanmorgen! duim voor je meid! ik ga zo toch nog maar ff wat testjes kopen haha! heb nog wel hoop voor mezelf.. 😉

4. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Suus, heel licht wat te zien volgens mij. Spannend. Gewoon over 2 dagen nog eens testen.

Talvi, oh wat rot joh. Heel veel sterkte. Hoop dat het snel achter de rug is.

Boef, het gaat gelukkig al wat beter. Nog wel wat last van mijn knie. Volgende week naar de arbodienst omdat ik natuurlijk al 2 weken niet aan het werk ben. Gelukkig is mijn vakantie pas over 3 weken.

Lievekind, balen van je negatieve test, maar geen bloed geeft moed, dus gewoon morgen of overmorgen nog eens testen. Blijft spannend zo

5. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Poeh Suus en Lievekind spannend hoor! Ik geef het ook nog niet op voor jullie. Suus ik denk ook heeeel licht iets te zien. Lievekind hoeveel dpo zit jij nu? Duim voor jullie!

Talvi knuffel voor jou, wat klote dat je zoveel pijn hebt. Laat je maar lekker verwennen en verzorgen zoveel als het kan. Sterkte meis!

Rataplan balen van een verloren ronde... Das apart dan weer met condoom. Hopelijk is het volgende maand gewoon raak!

Boef fijne vakantie!! Geniet ervan! Hoe is het met de kwaaltjes?

Caatje hehehe gezellig zo sexytime hoor! De timing is in ieder geval perfect dus ik hoop het voor je... En die lettertjes bij lamama zijn idd leuker zo, goed bezig!

Hier doet mijn temperatuur wel erg raar. Zijn er deskundigen op dat gebied? Zit nu op 10 dpo (weet ik 100% zeker) en had op 7 dpo een kleine tempdip. En gister en vandaag is ie ook laag, bijna op basistemperatuur (sorry kan geen kaartje delen want gebruik FF niet want hou het bij op mijn telefoon en das een Windows phone). Ideeën? Als ie nu al zakt voor de menstruatie is dat wel weg vroeg... Ff kijken wat ie morgen doet.

6. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Talvi wat rot echt gewoon weeen net als bij de bevalling? Heftig zeg. Nooit bij stilgestaan eigenlijk, je voelt je al rot en dan dat er nog eens bovenop! Hopelijk is het gevoel snel weg..

Bolleke sorry heb er geen verstand van, we hebben tegelijk de nod zie ik!

Suus ik zie het niet zo goed via mijn tel dus sorry.. misschien over 2 dagen nog eens testen? Als je dat vol kan houden tenminste hihi ;)

Lievekind, spannend! Bijna je nod ook, ben benieuwd hoor!

Rataplan succes bij de arbo

Boefje fijne vakantie! Geniet ervan!

@hier, willen we zondag naar de sauna toe omdat we echt even toe zijn om te ontspannen en te relaxen, hopelijk wordt ik niet ongesteld want dan bederft dat ons leuke uitje :( verwacht trouwens niet dat het deze ronde raak is.. denk dat ik binnenkort maar weer begin met die tarwekiemolie. .

7. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Zooo weer een hoop bij te lezen!

@talvi jeejtje meid wat vervelend dat het zo pijn doet.
    Maar gelukkig zette het al wel snel door. Hoop dat het snel achter de rug is!

@bolleke Nee sorry ook geen verstand van!

@lieve Jammer van de negatieve test. Wie weet over paar dagen!

@suus ik zie ook heeel licht iets! Spannend! Hopelijk over paar dagen donkerder!

@caatje Lekker genieten van de sexytime! Mijn duimpjes draaien voor je!

@boefje Fijne vakantie!

@hier Gister weer een te lange werkdag gehad.. 12 uur begonnen en was 21.15 vrij ofzo. Waarvan half uurtje pauze om ff snel te eten. Eind vd avond heeeel erg rug en buikpijn. Nu nog steeds een beetje en moet zo weer 😕
    Was ook echt niet leuk. Zit er een dikke zwangere op terras. Zou denken die heeft wel begrip voor je. Nee hoor mevrouw en haar kerel vonden het nodig mij 5x heen en weer te laten lopen door steeds wat anders te bestellen als ik het heen bracht. En moest toch steeds een pokke eind lopen. Helling af, helling op. Tot ik hele erge steken kreeg toen was ik er klaar mee en ben niet meer heen gegaan 😊 heb haar echt even vervloekt hihi.
    Nog 1 dag! Nog 1 dag! Hoezo ik tel af 😁

Fijne dag dames!

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik ben zo misselijk wat kan ik ertegen doen? :(
    Voel me zo zwanger....

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Vanille vla schijnt te helpen Suus 😊

De pijn is nu gelukkig wat afgenomen. Vandaag had ik idd wat weeën Angels. Ik werd er vannacht ook wakker van echt naar..

MissSter wat klote zeg dat ze je dan zo vaak laten lopen.

10. Vlinder89

Vlinder89 Actief lid

1 jul 2011
    100
    0
    0
    Zuid-holland
    Jammer zustertje, maar zo lang je nog niet ongesteld bent blijf ik duimen

Lieve en Suus spannend blijf duimen. Zie ook een streepje Suus

Lamama fijn dat je beter slaapt!! Lekker slapen is altijd belangrijk. Even ontspannen

Miss pfff soms heb je mensen...bah

Bolleke ik kan je ook niet helpen. Heb je al op het temp forum rond geneust?

Talvi hoop voor je dat de pijn snel minder zal worden.

Goed bezig Caatje.

Hier ook erg gezellig ;) had woensdag het idee dat ik mijn eisprong voelde. Ach beetje gezellig doen is nooit weg ;) Hebben jullie symptomen bij je eisprong?

11. Vlinder89

Vlinder89 Actief lid

1 jul 2011
    100
    0
    0
    Zuid-holland
    Ik vond slush puppy altijd heel lekker Suus ook als ik misselijk was :) sindsdien helemaal verslaafd. 3 jaar later nog steeds trouwens zou zelf wel zo'n apparaat willen :cool:

12. anouk112

anouk112 Actief lid

20 dec 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Talvi, bij mij werd het beide keren toen * het* er uit was een stuk minder met de pijn. Daarna nog wel een tijd vloeien helaas totaal twee weken. Ik wil je helaas wel adviseren om een normale ongi af te wachten dan heeft je lichaam even wat rust en is weer op orde en er klaar voor. (Mocht je dat zelf ook zijn natuurlijk). Maar het blijft kut hoor, je blijft datums tellen en denken van o zo dik had ik nu ook kunnen zijn. Echt heel verdrietig pfff.

Spannend voor alle NOD ers... Ik denk dat wij mis geschoten hebben �� gewoon maar blijven hobbyen...

13. Vlinder89

Vlinder89 Actief lid

1 jul 2011
    100
    0
    0
    Zuid-holland
    Wat heftig Anouk meerdere miskramen. Hoop dat het voor jullie snel weer raak is

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hey Anouk. Het blijft zeker nog moeilijk de eerste tijd idd. En met zwanger worden doen we eerst nog rustig aan. We gaan niet gericht klussen zeg maar.

Ik heb nog even een vraag.. Ik weet dat ik moet wachten met sexytime tot het vloeien gestopt is maar zou ik ook moeten wachten tot ik de echo heb gehad of zal dat niet nodig zijn?

15. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    ik ben een beetje dom geweest.. ben pas 11 dpo.. krijg weer een beetje hoop hahah!

16. Talvi

Talvi Niet meer actief

Haha beetje vroeg 😉

17. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    It's a......

Bijgevoegde bestanden: