Azucena fijn dat het gestopt is! Ik duim voor een mooie echo! Talvi ook fijn dat het goed is gegaan, sterkte de komende dagen!
Talvi fijn dat alles goed is gegaan, al blijft het lastig en moeilijk sterkte! azucena nu duimen op een goede echo dinsdag Hier niet veel te melden, we zitten nu in sexytime dus we gaan er weer voor en we zullen het wel weer merken.
Naam__________☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Kimjoy __________ 25-12 ________📊 7 Lievekind ________ 27-12 ________📊 11 Noralie87 ________ 01-01 ________📊 2 petitcherry _______ ??-?? ________📊 7 Mutskuh _________ ??-?? ________📊 12 CaatjeM _________ ??-01 ________📊 11 Rietje ___________ ??-01 ________📊 9 Bolleke83 ________ ??-01 ________📊 13 Talvi ____________ xx-xx ________📊 ? Mamavanlois _____ xx-xx ________📊 ? ___❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️___ Kimmie ___________❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 BOY Knofjebob _________❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand __________❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje____________❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 BOY SuusD____________❤️ Zwanger ❤️ ....-....-...... 📊 1 Anouk112_________❤️ Zwanger ❤️ ....-....-...... 📊 ? Mariahh___________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 📊 12 Elsa86____________❤️ Zwanger ❤️ 28-05-2016 📊 1 Rataplan__________❤️ Zwanger ❤️ 31-05-2016 📊 5 Yessie26__________❤️ Zwanger ❤️ 07-06-2016 📊 3 Roosje24__________❤️ Zwanger ❤️ 25-07-2016 📊 2 Azucena__________❤️ Zwanger ❤️ 08-08-2016 📊 4 ___❤️ B e v a l l e N __ D a m e S ❤️___ Googelplex ______❤️ geboren ❤️ 11-10-2015 L.evi NKD ___________❤️ geboren ❤️ 25-10-2015 Girl MISSster _______❤️ geboren ❤️ 27-10-2015 Boy Reeva __________❤️ geboren ❤️ 03-11-2015 Girl Flieentje ________❤️ geboren ❤️ 16-11-2015 L.izzy
Ha meiden! Ben ik ook weer eens! Ah neeTalvi! Dit is heel oneerlijk! veel sterkte gewenst meid, ''fijn'' dat ze je snel konden helpen en dat de curettage goed is verlopen.. hoop dat je je snel wel helemaal goed voelt! Azucena spannend voor jou, je echo! Ik las dat je wat bloed verloren was! veel succes en een hele goede echo gewenst! Hoe zou het met Caatje zijn? Lang niets van gehoord! de lijst moet weer even aangepast worden! je kunt hem aan passen door quote aan te klikken. Verwijder eerst de ''code'' voor de tekst en na de tekst. lijst aanpassen en dan versturen klaar! met mij gaat het even niet zo lekker eigenlijk.. ik merk dat ik de moed een beetje ben verloren, zet me niet meer zo in als voorheen, qua sexytime.. als ik niet zo'n zin heb in een verplicht nummertje, want denk dan: 'ach zal toch wel weer niet lukken'.. Dat frustreert me eigenlijk ook weer, want niet geschoten is natuurlijk altijd mis.. volgende week zondag nod.. verwacht er niets van..
Talvi big hug! Azucena ik duim ook mee! We zijn nu terug van een weekendje new castle! Was erg leuk, ben alleen gesloopt nu!! Vrijdag me nod zo spannend zouden we dan een echt kerstkadootje krijgen????
Ik duim voor jullie dames! Ik ga trouwens weer even een tijdje aan de pil. Ga morgen even langs de huisarts. Ik wil alles even rustig kunnen verwerken en niks overhaasten. We proberen het over een jaartje ofzo nog wel weer. Ik blijf hier wel meelezen hoor maar ik mag dus van de nodlijst 😊
Lievekind, hoi! Wat balen dat het niet zo lekker gaat. Kan me voorstellen dat je de moed een beetje verliest. Jij wilde toch ook de ha al bellen? Ga je dat nog doen of wil je toch nog even wachten? Sterkte in ieder geval. En Talvi wauw wat knap dat je die keuze maakt! Terwijl de wens er toch is om zo voor jezelf te kiezen en het even rustig te verwerken. Respect. Sterkte!
Jeetje Talvi. Dat is wel even een beslissing. Heel veel sterkte de komende tijd. Goed dat je even rustig aan doet en wat tijd neemt om het te verwerken. Lievekind: balen dat je je zo voelt meis. Duim toch zo voor je dat het binnenkort raak is. Azucena: fijn dat het bloeden gestopt is. Nu hopen dat er een prachtig kloppend hartje te zien is dinsdag. Kimjoy: ik duim voor je. Hoop dat je een mooi kerstcadeau krijgt. Hier is alles nog prima. Voel me best goed. Groei lekker. De kleine ga ik steeds vaker voelen. Zo gezellig. Mijn dochter kan echt niet wachten tot het moment dat zij het ook kan voelen.
Knap dat je dat even los kunt laten Talvi! Hoe is ie met jou bolleke? En mutskuh? Wanneer is jullie volgende stap? Ik heb m'n 32 weken echo gehad. En placenta is mooi omhoog getrokken. Dus heel fijn!! Kan gewoon natuurlijk bevallen.
Hey boefje wat lief dat je het vraagt! Wij hebben morgen ons eerste gesprek bij de gyn... Ik ben heel benieuwd en kijk er eigenlijk wel naar uit. Ben blij dat er iets gaat gebeuren en dat we meer kunnen doen dan alleen afwachten en hopen... Wat fijn dat je placenta nu goed ligt! Het begint al op te schieten zeg, de bevalling komt al in zicht... Talvi wat dapper van je! Goed dat je even rust neemt als je daar behoefte aan hebt. Sterkte meis. Lievekind ik ken het gevoel... Is heel dubbel. Aan de ene kant wil je rust en er even niet mee bezig zijn. Aan de andere kant wil je geen kans laten schieten want het wachten duurt al zo lang... Willen jullie binnenkort ook de stap zetten naar de huisarts of niet? Ik hoop natuurlijk dat het bij jullie niet nodig is... Als het je helpt wil ik je wel op de hoogte houden hoe het bij ons verder gaat? Via pb of zo. Dan weet je misschien beter wat je kunt verwachten. Azucena morgen de echo... Spannend! Ik duim voor een goede echo en een mooi kloppend hartje!
Talvi wat moedig en knap!!! Ow meiden wat is het toch lastig snap de frustratie! Hier vanmorgen een test gedaan en een heel licht Tuur streepje! Maar hadden jullie 4 dagen voor nod ook zon buikpijn! Tenminste opgeblazen gevoel maar dan echt heel laag?
Spannend Bolleke. Ben benieuwd wat de volgende stappen zijn voor jullie! Kimjoy oeh spannend zeg. Over paar dagen weer testen! Azucena spannend morgen! ook ik duim mee voor een goede echo!!
Succes morgen bolleke! Hopelijk een positief gesprek waarin ook echt al stappen gezet kunnen worden. Spannend! Oeh spannend kimjoy! Hopelijk is het tuurtestje over een paar dagen knal! Dikke knuffel voor jou lievekind! Ik kan best begrijpen dat de moed je in de schoenen zakt. Hopelijk vind je toch de energie om je te herpakken. Geef jezelf daar ook gewoon de tijd voor! Wat ontzettend goed van je talvi! Ik vind het bewonderenswaardig dat je die stap kunt zetten. Dat lijkt me uiteindelijk voor jezelf het beste. Je hebt veel mee gemaakt in korte tijd. Hopelijk lukt het je om alles een plaatsje te geven. Boefje fijn dat de placenta zich gedragen heeft ! Je schiet al aardig op ! Heel spannend morgen! Ik hoop zo op een mooi kloppend hartje. Anders moeten we een nieuw shirt laten drukken en een nieuwe shoot plannen 😂
Aaaah Azucena wat een mooie foto's en wat een ontzettend cool shirt . Echt super origineel! Knap mannetje heb je. Hoe laat mag je morgen? Kimjoy spannend... Ik had ook buikpijn 4 dagen voor NOD. Dacht echt dat ik ongesteld ging worden. En toen bleek ik toch zwanger. Snel weer testen? Dankjewel voor het meeleven meiden!
Hier even een kort berichtje! Vandaag opnieuw getest ander merk Omo wit ik snap d'r niks van, gewoon wachten maar werr
Ah balen Kimjoy... De gevoeligheid verschilt nogal en je bent nog vroeg, dus het zegt nog niks hoor. Hopelijk snel een knaller! Hier vanmorgen naar de gyn geweest. Leuke man. We hebben de vragenlijst doorgenomen die we hadden ingevuld en de testuitslagen bekeken. Hij heeft een interne echo bij mij gedaan. Conclusie: alles ziet er perfect uit. Een eitje staat op springen, mijn slijm ziet er goed uit en het baarmoederslijmvlies is mooi dik. Uitslag van het zaad was ook prima. Ik moet volgende week nog bloed prikken om te kijken of mijn progesteronwaarde na de eisprong goed is. Als dat goed is mogen we het nog een half jaar zelf proberen. Anders terugkomen. Hij gaf aan dat de kans dat het vanzelf lukt groter is dan met behandeling. Ik heb er een dubbel gevoel bij. Aan de ene kant fijn dat alles goed is en ze een aantal problemen hebben uitgesloten. Maar WAAROM LUKT HET DAN NIET??? Aan de andere kant snap ik dat ze niet meteen met hormonen gaan gooien. Op de normale manier is natuurlijk altijd beter. Nou ja, we zullen zien. Een half jaar is te overzien vind ik. Hopen dat het toch snel gaat lukken. En anders komt er hulp ga ik vanuit. Ga stoppen met tempen en kijken of ik het nog wat meer los kan laten allemaal...
Ik snap je frustratie! Ik hoop op een snelle knaller bij jullie bol! Hier heb ik het idee dat ik mezelf in de mailing aan het nemen ben!! Maar goed het zal vanzelf goed komen