We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Geweldige foto's en t-shirt azucena. ik hoop op een prachtige echo

fijn dat alles er goed uit ziet bolleke, snap je frustratie, je zou gewoon willen dat je na een jaar wel zwanger bent... knuffel!!

Hier een bijna positieve ovutest dus denk over 3 dagen m'n eisprong wel. Ik ga voor een kersteitje :D

2. Eiram

Eiram Niet meer actief

Bolleke wat fijn dat het allemaal goed was! Ik duim voor een mooie zwangerschap op korte termijn!

Azucena ben je al terug van je echo? En hoe is het gegaan?

Kimjoy wat k@"€ van die test maar misschien is de ene test gevoeliger dan de ander. Het kan nog alle kanten op!

Ik zit op het wachtbankje. Vrijdag pregnyl gehad, dit weekrnd ons best gedaan en nu weer aan de utrobollen. Duimen voor een kerstbevruchting 😉.

3. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Bolleke, fijn dat de gynaecoloog zo positief was! Nu hopen dat hij gelijk krijgt en jullie héél snel een mooie zwangerschap mogen hebben. In ieder geval een geruststelling dat er niks aan de hand lijkt te zijn wat een zwangerschap tegen moet staan. Maar ik snap heel goed dat je afvraagt waarom het dan nog niet gelukt is! Wat een pech wat dat betreft! Hopelijk zitten jullie nú eindelijk aan de goede kant van de kansberekening.

Kimjoy, welke testen heb je gedaan? Je hebt wel kwaaltjes dus, als ik het goed begrijp?

We hoeven (nog :)) geen nieuwe shoot te plannen! Er was een mooi 'iets' te zien met een flikkerend hartje. Zo mooi! Het hartje ook al even gehoord. Nog wel even een slag om de arm houden, maar voor nu ziet het er heel goed uit!
    We troffen ook een aardige gyn. We hadden het nog even over het verloop van de deze zwangerschap en kwamen toen weer op progestan. Ik vroeg of ze ook nog spuiten zetten. Toen vroeg hij of ik dat liever had, want het beleid is de vaginale tabletten. Hij gaat nu overleggen of er toch iets mogelijk is voor mij. Ik hoop het zo! Doe mij maar die spuiten :).

Over 3 weken weer terug en dan ook weer een echo. Spannend! Maar we kunnen het nu in ieder geval vertellen met Kerst aan de familie :).

Bijgevoegde bestanden:

4. Eiram

Eiram Niet meer actief

Gefeliciteerd wat goed Azucena! En wat fijn dat de gyn wil meedenken en werken! Nu genieten van dit mooie kerstmoment!

5. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Wat fijn azucena, 😍😍😍😍

Gister Kruidvat 2v 5 vandaag action! Rot testen! Kwalen zijn er......

6. Eiram

Eiram Niet meer actief

Kruidvat is veel gevoeliger! Dus ik zou morgen nog eens met die testen. Dan kan je ook beter vergelijken...

7. Talvi

Talvi Niet meer actief

Azucena gefeliciteerd!

Kimjoy ik zou het bij 1 merk testen houden. De een is gevoeliger dan de andere.

Bolleke dikke knuffel voor jou!

8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Was ook mijn bedoeling alleen had ik geen tijd om naar de winkels te gaan en die van action had ik nog liggen

9. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies dit Bolleke! Super fijn dat het goed is maar waarom zie je er dan na een jaar geen resultaat van?! Denk een goede stap om te stoppen met tempen en het even wat meer los (proberen) te laten. Duim voor je. Knuffel!

Azucena wat een stoere foto's van je mannetje! En wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Genieten :)

Hier; sinds gister last in mijn liezen (??) en onderrug als ik veel heb gelopen. Herkent iemand die last van de liezen? Niet alleen aan zijkant van mn buik zeg maar maar ook naar mn onderkant toe... Is dat nou banden of bekkenpijn? Na een nacht slapen was het over maar vandaag weer aardig wat gelopen en dan weer veel last.

Verder morgen pretecho! Zo spannend ben zo nieuwsgierig!

10. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden voor de lieve reacties!

Dankjewel Talvi knuffel terug! Hoe gaat het met jou nu?

Jaaaaaa Azucena wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Heerlijk om het met Kerst te kunnen vertellen. Ik ben even kwijt waarom je die progestan krijgt? Wel fijn dat je een lieve gyn hebt getroffen!

Kimjoy zou ook snel nog een KV test doen, die zijn inderdaad gevoeliger. Of gewoon een CB digital er tegenaan gooien, dan hoef je geen streepjes te turen..

Eiram hopelijk voor jou ook snel geluk!

Noralie weer aan de bak dus! Hier dus ook rond ei dus we hebben het net gezellig gemaakt.

De gyn adviseerde bij mijn cyclus trouwens (zie onderschrift, ei op dag 14-17) om op dag 11-13-15-17 te vrijen. Dat zou altijd goed zijn. Misschien heeft iemand anders er nog wat aan?

11. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    O ja en Yessie het klinkt inderdaad als bandenpijn of misschien je bekken? Rustig aan en als je last blijft houden aangeven bij de vk of naar de bekkenfysio!

12. Talvi

Talvi Niet meer actief

Bolleke met mij gaat het wel. Voel me nog wel erg down maar Jamila vrolijkt me wel op haha 😊

13. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Fijn talvi! Heel veel sterkte! Knuffel

14. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Sterkte meis! Wel een beetje zin in de feestdagen?

Kimjoy hoe is het daar? Nog getest?

15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Jaaaaa gefeliciteerd Azucena met de goede echo! veel plezier met het vertellen....

16. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Azucena: Gefeliciteerd met de mooie echo. Superstoere foto's trouwens. Veel plezier met vertellen.

Kimjoy: Nog getest?? Balen als je dan een beetje hoop krijgt door een tuurstreep en dan vervolgens alleen maar omowit test. Duim voor je.

Bolleke: wel fijn om te horen dat alles goed is. Maarja, dan snap ik ook wel weer dat je je dan afvraagt waarom het niet wil lukken. Hoop echt dat je aankomende tijd meer geluk gaat hebben. Tis je gegund.

Yessie: Hier ook een weekje geleden zo'n last van liezen gehad. Heb wel vaker echt een beetje pijnlijk gevoel in buik en liezen. Gelukkig gaat de kleine ook steeds meer van zich laten horen. Nu voel ik het zelfs als ik bezig ben. Hiervoor moest ik echt stil zitten of liggen om het te voelen, zo zacht was het. Het begint nu steeds harder te worden. Ik vind het nu alweer zo gezellig.

17. Talvi

Talvi Niet meer actief

Bolleke ja ik heb best zin in de feestdagen ondanks alles. Lekker genieten van al het lekkere eten en champagne en wijn 😊

18. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    En onze dochter krijgt een klein broertje!

Een hele leuke pretecho gehad. Tot nu toe ziet alles er goed uit en liet duidelijk zien dat hij een jongen was, geen twijfel mogelijk!

Mijn placenta ligt voor, maar toch voel ik hem echt al! (Niet aan de buitenkant hoor)

Net al even wezen shoppen hihi. Dat is toch wel even omschakelen!

Nu lig ik uitgeteld op de bank, even oogjes dicht. Sorry voor egoberichtje, tot gauw!

19. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Sorry even een ego berichtje van mij. Vanmorgen weer een witte test! Maar goed vrijdag is mijn NOd pas en bij mijn dochter testen ik ook pas laat positief! Maar heb zon last van alles..... Maar goed misschien neem ik mezelf wel in de mailing

20. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is azucena!!

En ook bij jou bolleke alle eerste onderzoeken dus goed. Al kan ik me voorstellen dat het toch dubbel voelt! Want waarom duurt het dan zo lang...? Misschien helpt het idd om er minder mee bezig te zijn. Zoals tempen etc. Verder ben je er toch wel mee bezig, want alles draait erom. Maar alles wat je kunt schrappen kan helpen. Zet hem op meisie!!

Deel Deze Pagina