He meiden, kom even spieken! Beste wensen nog!! Welkom nieuwe meiden!! Bizar dat dit topic begon met meiden die allemaal in ronde 1 of 2 zwanger werden en er nu een heleboel meiden zijn die al zeker een jaar bezig zijn. Wat een verschil dan he...
@Linda! dankjewel! Fijn dat je het mee vind vallen!! ik zal voor je duimen dat je een mooie test in handen hebt over een paar weken! Ik zie net trouwens dat onze kindjes van bijna dezelfde leeftijd zijn! mijn zoontje is nu 15 mnd! leuk!
Meiden de beste wensen nog, ik hoop dat jullie allemaal mooie gezonde kindjes in 2016 mogen krijgen of zwanger 2016 uit gaan!!!
Ik kort even kort jullie de beste wensen doen! Bol! Dikke knuf! Ik ben weer effe weg! Probeer wat afstand te nemen
Ah Kimjoy lief dankjewel, voor jou ook een knuffel! Hoop dat het goed met je gaat. Aha Eiram bedankt voor de uitleg. Pfff balen dat het weer niet gelukt is, het duurt lang zo hè... En natuurlijk moet je er nog niet aan denken dat het niet meer gaat lukken, er zijn nog genoeg mogelijkheden toch? Als je tenminste verder de mmm in wilt... Ik hoop dat de volgende ronde raak is! Welkom Linnepinna. Bij jou heeft de eerste ook lang geduurd... Hoop dat deze IUI al raak is! Hoe ervaar jij de behandelingen? Gelukkig Audrey dat je het niet verkeerd hebt opgevat. Stom he, dat je er zo erg mee bezig kunt zijn. Dat trek je inderdaad niet langere tijd. Maar loslaten is zo moeilijk, vooral in bepaalde fases van de maand... Ik heb vandaag de laatste uitslag gekregen. Ook mijn progesteronwaarde was prima. Dus we hoeven de eerste 6 maanden niet terug te komen bij de gyn... Nu weer in afwachting van NOD. Bah deze tijd van de maand vind ik het ergst.
En hier weer op rood Daar gaan we dan weer naar ronde 11 nieuwe NOD 31 januari Sorry voor korte reactie, maar ben erg moe door drukte op werk
Ah klote rietje! Zo'n teleurstelling elke keer weer. Knuffel, hou je haaks en succes met de drukte op je werk!
Welkom nieuwe meiden. Ah balen Rietje. Hoop op meer geluk volgende ronde. Hier nog steeds goed. Merk wel dat deze zwangerschap me zwaarder valg als de eerste, maar dat hoor ik vaker hahaha. Bijna de 20-weken echo. Jeetje gaat hard zeg.
Hallo dames, Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen. Ik ben een mama van een lief meisje van net 3 jaar. Inmiddels gescheiden en gelukkig met een nieuwe man. Vanaf begin vorig jaar hebben wij de wens voor een tweede kindje. Bij mijn eerste bleek dat ik of geen, of een heel erg onregelmatige cyclus had.(soms maandenlang geen menstruatie) Daarom ook een vruchtbaarheidsbehandeling met Clomid. Afgelopen juni was ik zwanger, helaas is dit een miskraam geworden. Ik ben gecurreteerd bij 10 weken ongeveer, het kwam niet zelf op gang. Toen even een pauze ingelast en nu sinds december weer begonnen met clomid. Volgende week woensdag zou ik ongesteld moeten worden, hopelijk dus niet Groetjes Angel
Dankjewel, Bij de eerste 1 jaar geprobeerd zonder behandeling, maar had dus helemaal zelf geen cyclus. Daarna met clomid eerste ronde al zwanger.
Toch spannend he, Bolleke! Zo te zien hebben Noralie, jij en ik dezelfde nod. Toeval?! wat zou het leuk zijn als we alle drie positief testen. Ga jij eerder testen? Rietje, sterkte Leuk Rataplan, nog maar een weekje Angel, welkom! Hopelijk ben je nu weer snel zwanger met Clomid!
Nou Audrey dat zou zeker leuk zijn! Wie weet... Ik verwacht m'n NOD uiterlijk donderdag. Ik ben niet van plan te gaan testen, ben ik niet zo van. Wacht gewoon af. Wel spannend, zoals ik al zei vind ik dit de minst leuke tijd van de maand... Welkom Angel! Wat rot van je miskraam... Hopelijk ben je snel zwanger met Clomid!
Naam__________☺️ NOD ☺️______�� Ronde �� CaatjeM _________ 02-01 ________�� 11 Bolleke83 ________ 07-01 ________�� 13 Noralie87 ________ 08-01 ________�� 2 AudreyD _________ 08-01 _________�� 1 Kimjoy __________ 19-01 ________�� 8 petitcherry _______ 19-01________�� 12 Mutskuh _________ 20-01 ________�� 13 Lievekind ________ 26-01 ________�� 12 Rietje ___________ 31-01 ________�� 11 Talvi ____________ xx-xx ________�� x Mamavanlois _____ xx-xx ________�� x ___❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️___ Kimmie ___________❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 �� 3 BOY Knofjebob _________❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 �� ? Marjand __________❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 �� ? Boefje____________❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 �� 7 BOY SuusD____________❤️ Zwanger ❤️ ....-....-...... �� 1 Anouk112_________❤️ Zwanger ❤️ ....-....-...... �� ? Mariahh___________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 �� 12 Elsa86____________❤️ Zwanger ❤️ 28-05-2016 �� 1 Rataplan__________❤️ Zwanger ❤️ 31-05-2016 �� 5 VERRASSING Yessie26__________❤️ Zwanger ❤️ 07-06-2016 �� 3 BOY Roosje24__________❤️ Zwanger ❤️ 25-07-2016 �� 2 Azucena__________❤️ Zwanger ❤️ 08-08-2016 �� 4 ___❤️ B e v a l l e N __ D a m e S ❤️___ Googelplex ______❤️ geboren ❤️ 11-10-2015 L.evi NKD ___________❤️ geboren ❤️ 25-10-2015 Girl MISSster _______❤️ geboren ❤️ 27-10-2015 Boy Reeva __________❤️ geboren ❤️ 03-11-2015 Girl Flieentje ________❤️ geboren ❤️ 16-11-2015 L.izzy
Hi meiden, Het gaat hier wel weer redelijk Welkom nieuwe meiden! Bol ik duim voor je! Ook voor de andere natuurlijk! Deze maand echt elke dag Ovu testen gebruikt en niks geen streepjes... Raar he! Vandaag is het dag 13 van mijn cyclus van normaal 25 a 26 dagen en volgens berekeningen zou zo de afgelopen dagen mijn vruchtbare periode moeten zijn! Iemand ervaring? Rietje wat balen
Heb even de dingen aangepast die ik kon vinden.... Bolleke, ooh een dag eerder... Verkeerd gekeken. Zelf dacht ik met kerst mijn ei te hebben. FF vindt dat ik mijn ei had op 1 januari, volgens FF zit ik dan nu pas 4 dpo. Dan zou mijn LF, volgens FF 7 dagen zijn. Zelf ben ik het niet helemaal eens met FF, maarja (het is toch maar een stippellijn). Nou ik ben benieuwd. Had trouwens wel een flinke dip in mijn temp. Heb ik normaal nooit drie dagen voor mijn nod . Vind het ook geen leuke tijd, en ik zit in ronde 1, pfff.
Jazeker, ik heb ook nooit een positieve test gehad. Test je de komende dagen wel door? Misschien heb je wel een late eisprong. Ik temperatuur nu overigens. Wil de volgende ronde, mocht het nodig zijn, elke dag gaan testen (hele cyclus).