We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaatjeM

CaatjeM Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.665
    0
    36
    Vrouw
    Lokale gids (Jerez, provincie Cádiz, Gibraltar en
    Jerez de la Frontera
    #201 CaatjeM, 18 jul 2015
    Laatst bewerkt: 18 jul 2015
    Goejennacht!!!

Wat een heerlijke avond! En extra daar ik morgen niet hoef te werken!

Hoefde het in eerste instantie niet, toen helaas wel (en dan ook nog een dienst, waarbij ik om 6 uur al van huis had moeten gaan!), maar uiteindelijk is het toch weer veranderd en hoef ik nu dus niet!

Erg fijn, want vanavond hadden we met vrienden bij ons thuis afgesproken om te BBQ'en en dat betekent hier in Spanje niet voor 22:00 uur beginnen met eten. Zoooooo bij dat ik morgen niet om 5 uur op hoef te staan!!!

Zit nu nog ff lekker op onze patio aan een Mojito. Mmmmmmmm! :D

Had zelf vanmorgen nog niet de verwachte temp. dip. Nu weet ik dat die niet altijd hoeft, maar is de afgelopen maanden bij eisprong wel steeds geweest. Ben benieuwd wat m'n temp. morgen zal doen dus.

Jeetje @Talvi, had helemaal jouw berichtje gemist. Wat heftig joh.... Heb je enig idee hoe lang deze "fase" kan duren???

Leuk trouwens dat de kleurtjes van "verrassing" opgevallen zijn! :)

@Suus en @Lieve, jullie houden het spannend!!! Ik duim voor jullie hoor!!!

Leuk dat je die kleurtjes van verrassing opgevallen zijn, @bolleke! :)

Oooh lekker naar de sauna @Angels! Ik duim voor je dat je niet ongesteld zal worden!!!

Pffff @MissSter, niet fijn, zulke klanten. Maar vandaag was dus je laatste dag??? Nu lekker volop genieten?!

Goeie sexytime gehad dus @vlinder? Ik voel heel soms mijn eisprong, maar lang niet altijd. Heb normaalgesproken een temp. dip op de dag van m'n eisprong.

Ooooh wat een geweldige taart @Flieen!!! En gefeliciteerd, een meisje!!! Ik blijf echter geloven dat het bij jou een jongetje wordt! :D hehehe afwachten tot je 20 werken echo, dus!

Soooooow, volgens mij was fase iedereen! Ik hoop het... Mocht ik iemand gemist hebben, tja, sorry dan.

Ik ga nu pitten! Welterusten all!

2. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Gefeliciteerd een meisje!! Wat leuk!!

3. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    heel leuk Flientje!! een meid! :D

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wauw Flieentje gefeliciteerd!! Erg mooie taart 😄

Menn wat een nacht.. Heb ruim 2 uur elke minuut flinke weeën gehad. Andy had toen de vk maar gebeld want ik vertrouwde het niet echt maar ik hoefde me geen zorgen te maken. Nu heb ik af en toe wat lichte krampen en ik bloed ook nog maar het is lang niet meer zo erg als gisteren. Ik hoop dat nu alles weg is..

5. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Heftig! Ik hoop voor je dat het snel klaar is en je het een plekje kan gaan geven... Sterkte!

6. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    #206 Lievekind, 18 jul 2015
    Laatst bewerkt: 18 jul 2015
    Talvi! wat heftig meis! sterkte hoor! het zou zeker fijn zijn als t dan allemaal weg is! dan kun je afscheid nemen en t verwerken! knuffel!

ik ben vanmorgen ongesteld geworden meiden.. eerder dan verwacht. volgende NOD is 17/8.. ronde 6.. pff! had nooit verwacht zo lang bezig te zijn voor een 2e! stom he!

7. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌

Angels88___________ 21-07 __________ 📊 3

Bolleke83 __________ 21-07 __________ 📊 7

SuusD ____________ 22-07 __________ 📊 1

Rataplan ___________ 25-07 __________ 📊 4

Kimjoy ____________ 25-07 ___________ 📊 1

Anouk112 __________ 31-07 ___________ 📊 ?

CaatjeM ____________ 31-07 __________ 📊 6

Roelieboelie_________ 03-08 __________ 📊 ?

Mutskuh ___________ 05-08 __________ 📊 8

Zustertje2015 ______ 12-08 __________ 📊 3

Talvi ________________ ? _____________📊 1

Vlinder89 _____________ ? _____________📊 1

Yessie26 ___________ 09-08 ___________ 📊 2

Lievekind ___________ 17-08 __________ 📊 6

_________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________

Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY

MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY

NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL

Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING

Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL

Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL

Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2

Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3

Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ?

Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ?

Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 18-02-2016 📊 7

8. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ook hier gefeliciteerd Flieentje, superleuk!

Talvi wat klote meis, dat je daar gewoon weeën van hebt... Hopelijk heb je het ergste nu achter de rug. Knuffel meis, hou je haaks! Ik denk wel dat je met sexytime het beste kunt wachten tot het vloeien gestopt is, net als na een bevalling... Maar heb er geen verstand van of zo...

Suus en Angels hoe is het met jullie? Ook bijna NOD! Suus nog steeds zo misselijk? Had je nou al getest?

Lievekind voor jou heel jammer... Klote! Ik herken wat je zegt, ik had ook gehoopt/verwacht dat een tweede sneller zou gaan. O.a. omdat ik niet meer aan de pil ben geweest. Zo zie je maar, het zegt allemaal niks... Knuffel, hopelijk lukt het de volgende ronde!

Vlinder: het eerste jaar na de bevalling was mijn eisprong altijd heeeeeel pijnlijk. Echt niet normaal, dacht eerst dat het een blinde darm ontsteking was. Toen werd het minder, en nu wisselt het per maand. Heb m deze ronde wel weer heel goed gevoeld. Ik vind tempen wel echt fijn, weet je in ieder geval zeker dat de eisprong geweest is en wanneer.

Caatje klinkt heerlijk zeg, fijn dat je vandaag vrij had! Als het dan onverwacht is is dat nog lekkerder! Oeh en lekker mojito, jammie! Was de BBQ gezellig?

Hier was temp vanochtend weer wat gestegen. Ga morgenochtend testen maar verwacht er niks van. Maar wil het weten voordat ik dinsdag naar Tallinn ga. Ben morgen 12 dpo. Als ie negatief is, wat ik wel verwacht, kan ik morgen met een gerust hart een biertje of wijntje drinken. Vier morgen namelijk mijn verjaardag voor familie.

9. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    O ja en MissSter wat een lomp wijf zeg :$! Weet je zeker dat ze zwanger was en niet gewoon dik? Echt niet normaal dat ze zo met je omgaan. Die dagen zijn toch ook veel te lang als je zwanger bent! En dan zo weinig pauze! Vind het van je baas ook onverantwoord. Nu lekker vakantie, das dan wel weer fijn!

10. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Fileentje leuk een meisje!

Misster vind het ook wel stom hoor van die vrouw, denkt ze dat ze de koningin is ofzo :(

Bolleke hoe gaat het met jou, zelfde dag nod! En (alvast of nog) gefeliciteerd met je verjaardag! Morgen ga je testen zag ik.. ben benieuwd ik kom spieken hier!

Lievekind he balen, had het wel verwacht dat het raak was door je symptomen.. wat kan een lichaam je voor de gek houden dan he!

Caatje klinkt goed hoor bbq en een mojito, good life!

Zustertje en vlinder hoe gaat het met jullie?

@hier had ik gister een beetje bloed dus dacht oohneee he, maar het heb niet doorgezet.. verwacht het eigenlijk wel vandaag of morgen.

11. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌

Angels88___________ 21-07 __________ 📊 3

Bolleke83 __________ 21-07 __________ 📊 7

SuusD ____________ 22-07 __________ 📊 1

Rataplan ___________ 25-07 __________ 📊 4

Kimjoy ____________ 25-07 ___________ 📊 1

Anouk112 __________ 31-07 ___________ 📊 ?

CaatjeM ____________ 31-07 __________ 📊 6

Roelieboelie_________ 03-08 __________ 📊 ?

Mutskuh ___________ 05-08 __________ 📊 8

Zustertje2015 ______ 12-08 __________ 📊 3

Talvi ________________ ? _____________📊 1

Vlinder89 _____________ ? _____________📊 1

Yessie26 ___________ 09-08 ___________ 📊 2

Lievekind ___________ 17-08 __________ 📊 6

_________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________

Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY

MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY

NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL

Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING

Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL

Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL

Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL

Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3

Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ?

Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ?

Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 18-02-2016 📊 7

12. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    de meiden hebben de overhand! haha

13. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik wilde het net zeggen 😄

14. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Haha ja ze was echt zwanger 😂 overduidelijk en volgens mij van 2 of 3 waren we het allemaal met elkaar eens 😜

En nee klopt is ook te lang zo'n dag. Maar wil ook nooit een aansteller zijn en denk dan nog ff doorbijten 😊
    Nu idd heerlijk 2 weekjes vakantie dus vol op genieten!

@talvi Jeejtje wat klinkt dat heftig! Hoop dat het snel over is meid! Knuff!

@Lieve jeejtje dus toch ongesteld? Pff balen! Hoop net als voor de rest dat je snel zwanger mag zijn!

Sorry als ik verder wat vergeet. Maar ben nu ook echt te moe hihi. Vnv wandeling gemaakt 😊
    Slaaap lekker!

15. Vlinder89

Vlinder89 Actief lid

1 jul 2011
    100
    0
    0
    Zuid-holland
    Talvi hoop dat je snel minder last krijgt en vannacht een wat beter nachtrust hebt.

Ontzettend jammer Lieve!! Snap dat je je zo voelt. Was je bij de eerste sneller zwanger.

Bolleke jij ook al in je 7de ronde pfff.. ga heel hard voor je duimen vannacht en hoop op een positieve test voor je morgen!! Dus geen biertje voor je verjaardag ;)

Ooo Bolleke haha 'was ze niet gewoon dik' 😂😂😂

Caatje jaloers makend hoe je je avond omschrijft. Heerlijk zeg. Geniet er maar lekker van hoor.
    Ik mag niet klagen over de sexy time 😀 nu afwachten. Bij jou ook gelukt? :)

Hoe gaat het zustertje?

Sorry als ik iemand vergeet

Ik vroeg naar jullie symptomen, omdat ik denk dat ik een ovulatiebloeding heb gehad woesdag. Na terug rekenen zou het goed kunnen. Ben benieuwd eind deze maand zullen we het weten 😁
    Was eigenlijk vergeten hoe je er mee bezig bent als je zwanger wil worden, maar nu met deze eerste ronde krijg ik gelijk weer flashbacks van 3 jaar geleden:$

16. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hier helaas een witte test, had het al verwacht :(. Op 12 dpo dus zou nu toch wel positief moeten zijn. Dan vandaag maar een biertje en wijntje drinken en op naar ronde 8... :( Had nooit verwacht dat het langer zou duren dan bij de eerste.

Vlinder dankjewel voor het duimen! De rest ook! En ik herken wat je zegt, je denkt er nuchter in te stappen, zeker bij een tweede. Maar lukt niet, zeker als het wat langer duurt. Nou goed je best gedaan dan, hopelijk is het raak!

17. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Talvi hoe is het nu met jou?

En Angels en Suus? Nog getest?

Fijne vakantie MissSter, lekkerrrr!

18. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Ooooww balen zeg! Maar dan wel een fijne dag vandaag en geniet extra van je drankje! Want vanaf volgende maand kan dat niet meer ;) (tenminste vind ik hoor hihi het is nu wel lang genoeg gewacht :p)

Neee hier niet getest en hoeft denk ook niet.
    Heb weer die krampjes wat ik altijd heb vlak voor ik ongie ga worden... nu maar hopen dat het nie plots vandaag al komt want ik ga lekker ontspannen in de sauna.

Suus jij wel getest?
    Talvi alle weeen al weg?

19. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hey meiden. Alle pijn is weg en het vloeien is ook bijna gestopt. Ik voel me beter dan verwacht.. Mijn libido is ook weer vrij hoog haha 😊 Als het vloeien helemaal is gestopt kan ik dan weer gewoon mijn cyclus beginnen bij te houden? Ik weet dat het door de war kan zijn na een mk. Ik ga morgen ook even wat testen halen om te kijken of mijn hcg goed zakt.

20. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik had gisteren bruin verlies dus ik dscht neee he vanochtend ook een beetje toch een testje gedaan en kijk ik snap het niet meer :(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,8 KB
      Weergaven:
      7

Deel Deze Pagina