We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    onderste is van net.. kan nog wel wat donkerder denk ik hè? we zijn al ruim een week om de dag aan t klussen dus goed bezig!! deze maand word em! 2 jaar geleden ook in januari zwanger geraakt! haha! duimen jullie voor me?

Bijgevoegde bestanden:

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

De controle streep is ook niet zo donker he.. Maar ik zou voor de zekerheid even doortesten 😊 Ik duim voor je!

3. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lievekind, ik duim voor je :) - voor iedereen trouwens.

Bedankt allemaal voor de lieve woorden :) X

4. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Hè wat naar weer Bol weer een nieuwe ronde, sterke meid.
    Nog gefeliciteerd met je zoontje.

AudreyD wat fijn voor je dat het bij jullie wel snel raak is, het doet bij mij soms inderdaad pijn als ik zoiets hoor, maar het leven is nou eenmaal zo en daar hebben we mee te dealen helaas.
    Ondanks dat toch gefeliciteerd en geniet ervan.

Linna wat een verhaal zeg, beetje kunnen verwerken ook want dat is niet niks. Gelukkig is alles verder goed met je dochter.

Rataplan jeetje alweer de 20 weken echo, ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt. Veel plezier alvast, want het is toch leuk om naar binnen te kijken en dan nog lang ook.

Lievekind lekker blijven klussen de komende dagen, veel plezier!

Hier gaan we ook weer verder. Ik ben nu meer aan het opletten op mijn eten om zo gezonder te leven en weer wat te gaan sporten en in de hoop ook een paar kilo af te vallen. Maar door drukte op het werk, weinig slaap en een dochter wat onrustig slaapt de laatste tijd denk ik dat de komende ronde ook weer niks is.

5. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    hee meiden! bedankt voor t kijken! en reageren!
    morgen ochtend weer even een testje doen! vandaag weer lekker geklust! :D nu zat ik me af te vragen.. wat denken jullie.. morgen én overmorgen weer even gezellig maken of alleen overmorgen (aangezien We vandaag ook al gezellig hebben gemaakt..) weet niet of ml 3x achter elkaar kan "presteren" :D

6. AudreyD

AudreyD Bekend lid

27 dec 2015
    546
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lievekind
    Ik denk gewoon wanneer jullie zin hebben :p
    Maar uhm, wij hebben bij de vorige maanden om de dag geklust... De laatste maand elke dag en toen was het dus raak. Deze maand had ik vakantie en we hadden er gewoon zin in, dus weer elke dag :p
    Ik ben bevooroordeeld :p
    In ieder geval: veel plezier! :)

Rietje, bedankt! Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is :)

7. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Audrey!!

En yessie. Ik werk 3 dagen en gewoon gewerkt tot aan m'n verlof. Maar had wel al verlof met 31 weken door de kerstvakantie.
    Heb heel erg gelet op dat ik niet te veel liep en dat ik veel zat. Ook tijdens buitenspelen etc. Geen vetersstrikken op de grond etc. Gewoon allemaal niet doen. Er is vast een kind of collega die bijv. wel kan strikken. En zo alles wat niet hoeft niet doen. Sterkte!!

8. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lievekind nou je eitje komt eraan hoor! Veel plezier! Enne ik weet niet zo goed wat nou beter is... De gyn zei dat om de dag beter is en genoeg moet zijn. Ik denk zelf dat soms een keertje extra als het goed getimed is misschien beter is. Hangt ook van de kwaliteit van het zaad af... Maar wat Audrey zegt: misschien niet te druk over maken en doen wat goed voelt en als jullie zin hebben. Maar is lastig hoor...

Rietje knap dat je daarmee bezig bent. Ben je verder weer helemaal fit na je operatie en zo? En valt er een beetje te leven met al je allergieën? Succes meid, hoop dat het voor jullie ook snel raak is.

9. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Spannend lievekind. Gewoon sexytime wanneer jullie zin hebben. Wij hebben maar 1x sexytime gehad in mijn vruchtbare week en was raak. Succes en veel plezier natuurlijk.

Vandaag een kinderwagen gekocht. Stond een mooie in de aanbieding dus ik kon hem niet laten staan. En stiekem ga ik ik er gewoon vanuit dat de echo morgen goed is.

10. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Lief dat je het vraagt.
    Het gaat nu best wel weer goed met me, ik heb het eindelijk een plekje kunnen geven, al vind ik het soms nog best wel moeilijk. En op tijd mijn medicijnen innemen is nog wel eens lastig, te meer omdat ik het door drukte vergeet en dan ook nog eens geen last heb, maar ja dat komt natuurlijk door de medicijnen. In hoeverre de medicijnen invloed hebben op het zwanger worden weet ik niet en daar wil ik ook niet zo bij stil staan eigenlijk ik zie dat dan wel weer.

11. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    had nachtdienst dus ben net wakker.. testje gedaan en jawel.. een knaller!! we hebben gister begin vd avond gevreeën dus dan beter morgenochtend maar weer doen.. anders kan ml het echt niet meer aan! haha!

deze cyclus ga k door testen.. vind het vreemd.. nu heb ik mn ei dus ongeveer op dag 16.. terwijl ik hem pas op dag 20 verwachtte.. dus wil nog even doortesten en kijken of ik nog een keer een "soort van" piek heb.. ben bang dat ik al die maanden gewoon iets echt fout heb gedaan! zou wel stom zijn hé? :D

12. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Altijd goed Lievekind om voor de zekerheid nog even door te testen. Positieve ovutest schijnt idd geen garantie te zijn voor eisprong...

Fijn rietje dat het een beetje een plek heeft gekregen. Lijkt me ook lastig altijd die discipline moeten hebben voor je medicijnen...

Rataplan leuk babyshoppen! Wat voor kinderwagen hebben jullie gekocht? En succes en veel plezier morgen bij de 20 weken echo. Jullie wilden niet weten wat het wordt toch?

13. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    We hebben een Xadventure roady gekocht. Niet te duur, maar wel handige en nette wagen. Dank je, gaan lekker genieten morgen van de echo. En idd, het geslacht blijft voor ons een verrassing. Al ben ik wel onwijs nieuwsgierig hoor.

14. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier met de echo Rataplan! Hopen dat ook alles goed is.

Boefje; ja ik moet ook een stapje terug doen. Moet weer even bewuster zijn van wat ik kan en dingen aan anderen overlaten.
    Ben ook doorgestuurd naar bekkentherapeut en daar heb ik me gelijk aangemeld! Hopelijk gaat dat ook helpen.

15. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Even snel ego berichtje. Echo was helemaal goed. Ben zo opgelucht en blij. Nu heerlijk genieten van de 2de helft van de zwangerschap. En natuurlijk lekker shoppen.

16. Eiram

Eiram Niet meer actief

Wat fijn rataplan, gefeliciteerd! Genieten tot je kleintje komt!

17. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Dit was onze eerste iui!!:$:D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,8 KB
      Weergaven:
      4
  18. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Hier dezelfde test. Fotos worden hier wel onduidelijk zeg!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      4
  19. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Rataplan super fijn!
    Veel plezier met shoppen ;)

Wauw Linnepinna ik zie 'm gelijk hoor! Gefeliciteerd hopelijk loopt ie mooi op!!

20. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Super Rataplan, gefeliciteerd! Opluchting lijkt me... Blijft toch spannend.

Wauw Linnepinna die is al goed te zien... En je bent vrij vroeg nog, 9 dagen na IUI toch? Morgen of overmorgen weer testen of ie oploopt, maar ziet er veelbelovend uit! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina