We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Mooie oplopende testen Linnepinna. Gefeliciteerd!

Hier een flinke rotdag achter de rug. Spugen en diarree. Pfffff gaat nu gelukkig alweer wat beter.

2. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Van positieve test op vrijdag vandaag toch weer rood! Grrrr verdrietig

3. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Balen Kimjoy. Had je een posi zwangerschapstest? Heb ik dan even gemist demk ik. Vind het echt rot voor je. Knuffel

4. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Had hem niet gepost omdat ik het niet kon geloven 3 keer getest vers hillende merken, alle drie positief en nu toch echt klonten rood Bleh!

5. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg

Oh nee!!! Dat is verschrikkelijk als je eerst blij word gemaakt endan alsnog bloed verliest! Sterkte!!!:(

6. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Dankje!!!

Ja ik heb dat ook gehad met oud en nieuw en vervolgens kreeg iedereen om mij heen het ook.Het duurde wel maar 2 dagen gelukkig!

7. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63

Oh zo balen joh. Sterkte

8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Ja ik baal ontzettend, maar goed moet me weer herpakken en verfer

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ahh Kimjoy wat klote meis.. Knuffel!

Ik lees nog mee 😊 Ik zou de 15e ongesteld moeten worden maar nog steeds niks. En de test was gister heel licht positief en vandaag weer negatief. Ik heb de laatste tijd wel wat stress gehad,misschien dat het daardoor uitblijft. We wachten nog maar weer even af 😊 1 Januari had ik heel licht bloedverlies en wat steekjes in mijn onderbuik aan de rechterkant. Ik ging ervan uit dat dat m'n ovulatie was.

10. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Duim duim duim talvi

11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    He wat balen kimjoy! Sterkte en op naar de volgende ronde....

12. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Spannend Talvi. Alweer getest vandaag??

13. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Gister m'n 20 weken echo gehad en alles was goed.
    Alleen mijn placenta ligt deels voor de uitgang. Bij 32 weken een extra echo om te kijken of hij mee omhoog gegroeid is (wat in de meeste gevallen gebeurd zegt mijn vk). Hopen maar, anders mag ik niet natuurlijk bevallen!

Dames die dit ook hebben gehad?

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik heb nog getest idd 2x maar ze zijn negatief. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld en m'n borsten zijn ook weer gevoeliger geworden. Ik snap er niks van..

15. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Ook vanuit hier nog een knuffel Kimjoy! Dat is echt niet leuk. Hopelijk heb je het een plekje kunnen geven. Zelf ben ik de ronde nadat ik ongesteld werd na een positieve test weer zwanger geworden. Nu lijkt het toch echt een plakker te zijn ;). Dat hoop ik ook voor jou!

He wat raar Talvi. 5 Dagen na NOD zou je al wel iets moeten verwachten. Nog even afwachten en anders de huisarts maar bellen?

Yessie, fijn dat alles goed was! Hopelijk schuift de placenta netjes op zoals het hoort ;). Wat leuk een broertje voor jullie dochter!
    Wij hebben 15-2 de geslachtsbepaling. Ik ben zo benieuwd!

Linnepinna, gefeliciteerd! Zijn de testen nog gaan knallen? Hoe voel je je?

16. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Yesiie: Wat fijn voor je. Bij mijn echo werd de ligging van de placenta idd ook benoemd, dat ze daar naar kijken en dat ie minimaal 5 cm van de uitgang vandaan moet liggen. Die van mij lag er bijna 10 cm vanaf, dus voor mij geen probleem gelukkig. Hoop voor jou dat je placenta mooi mee omhoog schuift en dat je gewoon normaal kan bevallen.

Azucena: Hoe gaat het met jou?

Talvi: Dat is raar zeg, 5 dagen na nod nog steeds negatieve testen. Heb je wel je ei gespot met ovutesten? Misschien een laat ei deze maand?

17. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Dank je meiden!!!

Inmiddels op naar nieuwe ronde!!! Maar mijn cyclus word met de maand korter

Hoe is het met de rest

18. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt dus geen idee wanneer m'n eisprong was. Maar 1 januari had ik dus licht bloedverlies en die steken dus ik ging ervan uit dat het toen was. Ik ga morgen en 2 dagen daarna nog eens testen.

19. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat klote kimjoy!! Hoe gaat ie nu? Bij mij ook een keer gebeurd, was er echt een dag kapot van :( gelukkig de keer daarna zwanger. Duim voor jou!

Wat balen Talvi, hoop snel duidelijkheid. Zo krijg je natuurlijk steeds meer hoop...

En yessie bij mij lag de placenta ook voor en laag, maar niet ervoor. Bij mij was het 0,7 mm geloof ik. Ze vertelde mij toen dat het minimaal 2 moest zijn. Bij 32 weken extra echo en placenta was niet eens meer te zien!! (op inwendige echo dan) Dus flink omhoog getrokken.

Hier veel last gehad van harde buiken en vannacht hele nacht een pijnlijke harde buik en last van maag gehad. Toch maar urine laten checken vanmorgen... en blaasontsteking :(

20. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Fijn yessie dat de 20 weken echo goed was. Mijn placenta lag achter dus geen ervaring mee.

Deel Deze Pagina