Spannend lievekind. Ik heb bij mijn tweede zwangerschap ook een innestelingsbloeding gehad bij 7dpo. Maar kan idd ook later nog komen.
Caatje; fijn dat je een beetje bijgekomen bent. Het is ook niet wat; ineens is daar een sprankje hoop en daar gaan je gedachten mee aan de haal. Dat is helemaal niet gek. Fijn dat je weer oke bent met hoe het nu is.! Knuffel Lievekind je houdt het spannend Hier hartstikke ziek. Kan er ook nog wel bij. Spugen, misselijk, veel in bed en ben zo slap als het maar kan. Nu ik me zo lamlendig voel zie ik het allemaal even wat minder zitten. Laatste loodjes, bevalling (help!), hoe doe ik dat straks met twee kindjes.... Nou ja als ik me weer wat beter voel en wat meer energie heb kan ik dat hopelijk ook wat rooskleuriger in zien.
Oh wat K Lievekind! Had wel hoop voor je. Bandenpijn en nestelbloed.. Je hoopt er gewoon zo op dan. Knuffel!
Hi meiden Ik lees mee op afstand maar vergeet gewoon elke keer te reageren komt van alles tussen. boefje gefeliciteerd met jullie kleine lekker genieten! Balen lieve 😡 nooit leuk!!! Caatje fijn dat je een beetje soort van rust in je lijf hebt. Stom lichaam maakt je soms helemaal gek met allerlei soorten symptomen. Ik hoop zo dat julli nog een 2e wondertje mogen verwachten ik hou in ieder geval niet op met duimen. Hoe gaat het met alle zwangeren onder ons? En met de mama's? Hier gaat t goed. Oudste is ziek flinke koorts en hoesten.peuterpubertijd driftbuien heerlijk. Kleinste damen in middels alweer 3mnd groeit als een malle zo'n makkelijk moppie en ze kan alleen maar lachen.
Oh wat onwijs leuk Flieentje!! die drift buien zijn wat minder. (Hier ook momenteel veel last van begin peuterpubertijd) fijn dat de tweede een lachebekje is. Is het net zo vermoeiend als bij de eerste? Iedereen zegt dat een tweede kindje veel makkelijker is omdat het 'erbij' komt, je alles al hebt en kent. Man o man ik kan niet wachten. Voel de kleine nu lekker kriebelen in mijn buik. Over 3 weken de 20 weken echo en dan weten we of het een jongen of meisje wordt. Wat duren die weken weer lang.
Oh lievekind wat naar. Had het zooo gehoopt voor je Knuffel! Hier duren de dagen ook vreselijk lang. Nog 13 dagen tot de eerste echo. Dat lijkt nog een eeuwigheid te duren
Hè bah lievekind het is jou ook zo gegund! Jullie zijn ook al meer dan een jaar bezig zie ik! Hopen op snel posi test! Knuffel voor jou meis! Gaan jullie al stappen ondernemen bij de gyn? Flieentje Beterschap met je dochter! Niet leuk als ze ziek zijn! @ hier gisteren mn HSG gehad. Man man dat deed toch ff flink zeer, maar mijn rechter eileider zat dan ook verstopt dus moesten ze extra kracht zetten om Door te spuiten.. niet prettig! De gyn acht de kans groot dat er daardoor een evt zws inde weg stond... nu de komende 3.mnd zelf proberen.. ben benieuwd...
Naam__________☺️ NOD ☺️______↻ Ronde ↻ Mutskuh _________ 14-02 ________↻ 14 Rietje ___________ 20-02 ________↻ 12 Bolleke83 ________ 07-03 ________↻ 15 Kimjoy __________ 06-03 ________↻ 10 CaatjeM _________ 08-03________↻ 14 Lievekind ________ 25-03 ________↻ 14 petitcherry _______ ??-02________↻ 13 Talvi ____________ xx-xx ________↻ x Mamavanlois _____ xx-xx ________↻ x ___❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️___ SuusD____________❤️ Zwanger ❤️ ....-....-...... ↻ 1 Anouk112_________❤️ Zwanger ❤️ ....-....-...... ↻ ? Mariahh___________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 ↻ 12 Elsa86____________❤️ Zwanger ❤️ 28-05-2016 ↻ 1 GIRL Rataplan__________❤️ Zwanger ❤️ 31-05-2016 ↻ 5 VERRASSING Yessie26__________❤️ Zwanger ❤️ 07-06-2016 ↻ 3 BOY Roosje24__________❤️ Zwanger ❤️ 23-07-2016 ↻ 2 Vrolijklente________❤️ Zwanger ❤️ 29-07-2016 ↻ 9 Azucena__________❤️ Zwanger ❤️ 08-08-2016 ↻ 4 GIRL AudreyD__________❤️ Zwanger ❤️ 00-00-2016 ↻ 1 Linnepinna________❤️ Zwanger ❤️ 00-00-2016 ↻ uiu 1 Noralie87 _________❤️ Zwanger ❤️ 20-10-2016 ↻ 3 ___❤️ B e v a l l e N __ D a m e S ❤️___ Googelplex ______❤️ geboren ❤️ 11-10-2015 L.evi NKD ___________❤️ geboren ❤️ 25-10-2015 Girl MISSster _______❤️ geboren ❤️ 27-10-2015 Boy Reeva __________❤️ geboren ❤️ 03-11-2015 Girl Flieentje ________❤️ geboren ❤️ 16-11-2015 L.izzy LaMama ________❤️ geboren ❤️ 11-11-2015 Boy LaMama ________❤️ geboren ❤️ ??-02-2016 Boy
ha lieve meiden! bedankt voor jullie reacties! ja, zijn gewoon weer even een paar rotdagen en dan gaan we weer met goede moed voor de volgende ronde! Mutskuh, dat klinkt veelbelovend!! hopelijk gaat het jullie nu binnen die 3 maanden lukken! Zou toch intzettend gaaf zijn!? duim voor je meid!
Wat fijn Mutske dat ze de mogelijke oorzaak gevonden hebben en iets aan hebben gedaan! Duimen op een positieve test!!
Balen Lievekind... En wat Muts zegt, willen of gaan jullie al stappen ondernemen naar een gyn? Muts dat klinkt veelbelovend! Hopelijk was dat het probleem en staat jullie nu niets meer in de weg om zelf zwanger te worden!
Dankjewel lieve meiden! We zullen het vanzelf gaan zien. Alhoewel mijn hoop ver te zoeken is. Het is al 1,5 jaar teleurstelling dus waarom zou het nu wel lukken 🙈
Ah mutskuh, dat klinkt wel goed hoor. Ik heb goede hoop Snap dat ie bij jou af en toe weg is, maar komt goed meisie!! Weet niet meer wie het vroeg... Maar hij is geboren op de 19e.
snap je muts, hoop houden is lastig als je al zo lang bezig bent! Maar k hoop toch voor jullie dat het nu snel zal lukken! Wij zijn trouwens naar de ha geweest 2 wk geleden en we mochten even bloedonderzoek laten doen bij mij en bij ml zaadonderzoek.. morgen ochtend moeten we samen langskomen bij de ha voor de uitslag! heel benieuwd zeg! hopelijk krijgen we nog wat meer onderzoeken.. zal t laten weten morgen!