We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ik koop alleen van die goedkope testen, dan valt het wel mee.. Tuurlijk is t zonde van je geld maar kan gewoon niet langer wachten haha! Maargoed, hij was weer negatief dus ga nu maar wachten tot na donderdag..

Maargoed. Ik weet het niet precies wbt mn zus. Dus laten we maar ophouden daarover ;) heb ook niet zo'n zin in al die zwangerschaps kwaaltjes bespreken eigenlijk! ;) x

2. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Lievekind, spannend weer. Balen dat hij nu negatief was, maar zoals je zelf al zegt ben je erg vroeg. Duimen voor donderdag dus, voor een echte knaller. Zou toch zo leuk zijn

Hier gaat het nog steeds zijn gangetje. Ik wordt niet steeds vermoeider naarmate ik verder in de zwangerschap kom, dus hoop dat ik me tot het einde zo blijf voelen. Zou fijn zijn. Ben nog wel vaak moe, maar daar is, met een beetje extra rust op zijn tijd, best goed mee om te gaan. Ik merk wel dat ik echt de weken tot mijn verlof aan het aftellen ben. Nog 6 te gaan.

3. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal erover ophouden Lievekind!! Ik vond het in die tijd dat ik er de vorige helemaal doorheen zat en in een rolstoel zat verschrikkelijk om al die slechte verhalen te horen over de rest van je leven invalide. Dan is het extra raar als de fysio gewoon zegt dat dat helemaal niet bestaat. Maar dat is echt het laatste wat ik erover kwijt wil. :p

Jammer dat hij negatief was de test!! Je bent idd erg vroeg, kan nog alle kanten op.

Hier snot verkouden en keel pijn. Altijd fijn als je zwanger bent. :(

Lekker nog 6 weken Rataplan!! Kijk er ook al naar uit. Niet zozeer dat ik niet meer hoef te werken, ik werk al niet zo veel. Maar vooral naar de geboorte. Ik ben zo benieuwd naar onze uk en hoe de twee broertjes elkaar straks vinden. ;)

4. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Hallo dames!
    Ik ben hier echt heeeeel lang niet geweest!
    Mijn kleine man heeft een lastige start gehad. Had elke keer wat waardoor hij natuurlijk veel huilde en ik uiteindelijk overspannen begonnen te raken. Dus had hele andere dingen aan mn hoofd. Maar ondertussen genieten we zeker van hem hoor. Heeerlijk ventje. En grote broer zo trots!
    Ook had ik het idee dat een aantal er toch moeilijk mee hadden als er hier over gepraat werd dus ook daar door een beetje.
    Ik zie dat de zwanger en bevallen lijst groter is geworden! Heeel fijn! Gefeliciteerd allemaal!
    Helaas zie ik nog een aantal namen op de niet zwanger.. echt had zoooo gehoopt dat dit anders was. Toch vaak aan jullie gedacht! Blijf duimen en hopen voor diegenen!
    Dikke knuf!

5. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    MissSter, das al even geleden ja. Vervelend joh, dat hij zo'n rotte start heeft gehad. Nu gelukkig gaat het dus goed? Kan dan zo zwaar zijn he. En dan heb je nog zo'n kleine man rondlopen. Leuk dat hij de trotse grote broer is.

6. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hay dames!

Rataplan wat fijn dat het z'n gangetje gaat met niet al teveel kwaaltjes! Is het een hele andere zwangerschap dan bij je dochter? En kun je er nu van genieten?

Vrolijk alweer wat minder verkouden?

MissSter leuk dat je even komt buurten! Fijn dat het nu goed gaat. In welke zin had hij een moeilijke start?

Hier doe ik trouw oefeningen voor mn bekken en het lijkt wel wat beter te gaan. Maar moet mn activiteiten heel goed verdelen en veel rusten. Anders heb ik de volgende dag erg veel last.

Begin ook steeds meer last te krijgen van rusteloze benen, zo vervelend! Iemand tips?

Hoe is het met de rest van de dames?

7. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hee meiden! Wat fijn dat het goed met jullie en jullie ongeboren en geboren kindjes gaat! Balen van de bekkeninstabiliteit zeg! Goed op jullie lijf blijven letten hoor!!

Niet leuk van de moeilijke start MissSter, maar fijn dat het inmiddels beter gaat!

Hier vandaag de sleutel gekregen van ons nieuwe huisje! Lekker al aan het behang trekken geweest! Heerlijk! Over paar weekjes over!
    Nog niet ongesteld geworden, morgen cd 32 en dpo 14 ongeveer.. Ben benieuwd.. Misschien morgen even afwachten en dan zaterdag weer een testje wagen als ik nog niet ongi geworden ben, maar t gevoel dat ik dat ieder moment kan gaan worden dus denk at we weer een nieuwe ronde in gaan.. Als dat zo is ga ik binnenkort toch maar eens een afspraak maken bij de Gyn..

Zijn jullie ook een beetje bezorgd om Azucena? Horen zo weinig van haar.. Hoop toch zo dat het goed gaat met haar zwangerschap!!

Slaap lekker allemaal en fijne paasdagen! Liefs

8. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lievekind gefeliciteerd! Heerlijk je richten op je nieuwe huisje en er een fijn thuis van maken voor je gezinnetje!
    Ik duim voor je dat het raak is deze ronde...!

Ik heb azu eens opgezocht en ze reageert nog wel in een ander topic, de beeb zit gelukkig nog binnen las ik!

9. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Yessie dat de oefeningen helpen!! Ben ik blij om!

Heerlijk Lievekind! Spannend toch weer dat je over tijd lijkt te gaan.

Fijn dat het goed gaat met AZU ondanks dat ze hier niet zoveel kletst. Dank je wel voor het uitzoeken Yessie! Je gaat je inderdaad wel een beetje zorgen maken.

Waardoor hadden jullie een moeilijke start MisSter? (Alleen vertellen als je het aan ons kwijt wil hoor?!) Fijnd at alles nu wel goed gaat! Dat is het belangrijkste.

Verkoudheid wordt langzaamaan minder. Dank je Yessie!

10. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2570 Vrolijklente, 25 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2016
    Naam__________ NOD ______↻ Ronde

Lievekind ________ 25-03 ________↻ 14
    CaatjeM _________ 14-04________↻ 15
    petitcherry ↻ 13
    Mutskuh ↻ 15
    Rietje ↻ 13
    Bolleke83 ↻ 16
    Kimjoy ↻ 11
    Talvi
    Mamavanlois

___❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️___

SuusD____________❤️ Zwanger ❤️ ↻ 1
    Anouk112_________❤️ Zwanger ❤️
    Mariahh___________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 ↻ 12
    Elsa86____________❤️ Zwanger ❤️ 28-05-2016 ↻ 1 GIRL
    Rataplan__________❤️ Zwanger ❤️ 31-05-2016 ↻ 5 VERRASSING
    Yessie26__________❤️ Zwanger ❤️ 07-06-2016 ↻ 3 BOY
    Roosje24__________❤️ Zwanger ❤️ 23-07-2016 ↻ 2 BOY
    Vrolijklente________❤️ Zwanger ❤️ 29-07-2016 ↻ 9 BOY
    Azucena__________❤️ Zwanger ❤️ 08-08-2016 ↻ 4 GIRL
    AudreyD__________❤️ Zwanger ❤️ ↻ 1
    Linnepinna________❤️ Zwanger ❤️ ↻ uiu 1
    Noralie87 _________❤️ Zwanger ❤️ 20-10-2016 ↻ 3

___❤️ B e v a l l e N __ D a m e S ❤️___

Googelplex ______❤️ geboren ❤️ 11-10-2015 L.evi
    NKD ___________❤️ geboren ❤️ 25-10-2015 Girl
    MISSster _______❤️ geboren ❤️ 27-10-2015 Boy
    Reeva __________❤️ geboren ❤️ 03-11-2015 Girl
    Flieentje ________❤️ geboren ❤️ 16-11-2015 L.izzy
    LaMama ________❤️ geboren ❤️ 11-11-2015 Boy
    Boefje ________❤️ geboren ❤️ 19-02-2016Boy

11. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2571 Vrolijklente, 25 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2016
    Er zijn er veel die volgens mij minder actief zijn op het forum of met de NOD's bijhouden. Wat ik heel goed begrijp!! Was er ook klaar mee toen. Maar wel gezellig om iedereen in de lijst te houden. Goede tussen oplossing? Anders staan er zo veel "?? .. xx":D Heb hem ook meteen een beetje gepimped :p Hoe bedoel je tijd te veel??:)

12. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    helaaas, vanmorgen ongi geworden.. had het al aan voelen komen dus was voorbereid.. jammer maar we gaan weer door. en nu ook maar eens een afspraak in t zh maken! word tijd..

13. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat balen Lievekind!! Hopelijk kunnen ze 'iets' vinden waar ze 'wat' mee kunnen. Lijkt mij erg spannend! Succes alvast! 💜

14. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Lievekind :( ook al voel je het al aankomen het blijft een domper...

Mooi lijstje Vrolijk ;)

15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Leuk lijstje idd.

Hier ben ik behoorlijk beroerd, longontsteking te pakken :( Goed uitzieken dus!!

16. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Noralie! Hopelijk knap je snel weer een beetje op. 💜

17. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden hoe is het hier?
    Rustig in ieder geval 😁

Vandaag controle en echo gehad (voor ligging placenta, hij lag voor de uitgang) En gelukkig is de placenta mooi mee omhoog gegroeid!
    Meneer lag in stuit maar volgend vk heeft ie nog wel even de tijd om te draaien dus we wachten rustig af :)

18. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier gaat t een stuk beter! Antibiotica is gelukkig goed aangeslagen. Morgen de termijnecho. Kijk er enorm naar uit... Zo benieuwd hoe ons ukje er nu uit ziet in mijn buik!!

Sinds kort zegt m'n dochter baby tegen m'n buik. Ze wijst dan en zegt baby. Zo schattig!! Ze snapt er nog niets van natuurlijk....

19. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn yessie!! hier ligt de placenta ook op de uitgang. Dus we krijgen ook een extra echo. Hij hoeft nog niet goed te liggen. Maar lijkt mij ook spannend!! Duimen dat hij vanzelf draait. Weten jullie al of jullie eventueel gaan draaien of misschien kiezen voor een keizersnee? Welk termijn moet hij echt goed liggen?

Ok ben zo ziek en moe geweest dat ik ook weinig puf had om vaak te komen. Eigenlijk niet zoveel te vertellen. Ik kan de kleine inmiddels zien schoppen. ML heft hem ook een paar dagen geleden voor het eerst gevoeld. Zo leuk!! ;):D

20. Vrolijklente

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw wat knap ook!! 1 jaar en 2 maanden is ze toch (volgens je banner elk geval) ? Onze zoon is net 2 en als wij vragen waar is de baby wijst hij meestal naar mijn buik, maar ook rustig naar mijn arm. :D Het is nog niet zo een prater. Maar kan nu wel 3-woordzinnen gebruiken. Hij leert nu in eens heel hard. ;) stom consultatie bureau. :p

Deel Deze Pagina