We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ja zeker Yessie. Erg vervelend.. Ben er een beetje nerveus van geworden.. Proberen dat los te laten en me op andere zaken te richten! Ben er teveel mee bezig voor m'n gevoel! ;)

Hè bah! Dat zijn ook heel nare verhalen!! Gelukkig gebeurt dat nog maar zelden en hoef je je daar denk ik niet zo'n zorgen om te maken! Ga je in het ziekenhuis bevallen of wil je thuis?

Geniet ervan straks Rataplan! Je verlof! :)

2. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen op vakantie.. guess what?! Komt net de ouders van nu zwangerschapsbox binnen. Allemaal leesvoer en goodies. Incl buikbalsem!! Was het vergeten te halen en heb mijn buik gister maar met bodylotion ingesmeerd.

Net de eerste groei echo gehad. De kleine heeft hamsterwangetjes en een deukje in zijn kin (net als papa en zl) De echoscopiste zei dat er geen vaderschapstest meer nodig was. Hahaha. Hij is een P73 en wordt nu 1100 gram geschat bij de geboorte rond de 3700-3800. Het kan 10% afwijken. Zl was 4435gram een P97. Wij zeiden opgelucht: oh wat fijn een kleine baby. Zegt ze klein?! Hij is nog steeds hartstikke groot. Ben heel benieuwd naar de tweede echo als ze een groeicurve kunnen maken. Ook heb ik net zoveel kans om nu met weeen te beginnen ipv langdurige gebroken vliezen als elke andere zwangere. Ook iets om mij geen zorgen om te hoefen maken. Als de voorspellingen zo blijven en bij de tweede echo niet veel veranderen wil ik het denk ik toch gewoon normaal proberen. Ik heb ook weer geen suiker. Dus dat is fijn. Mijn placenta ligt ook niet meer in de weg. Dus gaat helemaal goed. Op mijn bekken na, dat is echt drama.

3. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Wow lievekind wat super zeg, eindelijk is het dan toch nog gelukt en nu genieten! Al een digitale test gedaan?

4. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Jazeker! :D

Bijgevoegde bestanden:

5. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Prachtige testen meis. Lekker genieten

6. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi hoor Lievekind!

Hier vandaag een zwangerschapsshoot gedaan met man en dochterlief. Was heel benieuwd hoe ze het zou doen, maar ze was zo lief en deed zo goed wat haar werd gevraagd! En tussendoor speelde ze lekker. Nu wachten op het eindresultaat, spannend!

7. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Lieve WoW van harte meid!!

Azu knuf! En talvi en muts jullie ook een dikke knuf!

8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wauw prachtige testen lievekind! Ziet er goed uit...

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mooie testen Lievekind!

10. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.205
    113
    Overduidelijk lievekind!

11. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas ligt meneer is stuit en zijn we onder controle vh ziekenhuis... Volgende week een draaipoging. Best spannend!

Lievekind al afspraak bij vk?

Azu zit je meisje nog veilig binnen?

12. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    He balen Yessie. Duimen dat de kleine uit zichzelf nog wil draaien en anders draait en blijft liggen na de versie. Succes volgende week

13. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wat een weertje he?! Ff lekker off topic; wat doen jullie met dit heerlijke weer?

Wij zijn lekker naar een strandje in de buurt geweest waar onze dame zich heerlijk heeft vermaakt met zand, water en modder. Vanmiddag in de tuin gewoon weer lekker door in het zwembad. Wat genieten zeg!
    Alles wordt gewoon leuker, mooier en relaxter met dit zomerse weer ☀️

14. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Heerlijk Yessie! Wij vandaag met vrienden naar de dierentuin geweest en op t moment lekker aan de bbq! Onwijs gezellig! 😄

Ik heb inderdaad al een afspraak, 26 mei 's ochtends intake en 6 juni' s avonds eerste echo.. Hopelijk gaat het allemaal goed..

15. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.409
    1.205
    113
    Wij zijn heerlijk op vakantie met de caravan! Fantastisch weer dus wat willen we nog meer ;)

16. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt goed Mutskuh! Heerlijk zeg lekker al op vakantie!

Lievekind klinkt ook top!
    Fijn dat je afspraken staan. Ja het is een spannend tijd tot de eerste echo! Heb je kwaaltjes of valt het mee?

Rataplan nu wel verlof toch?!

Vrolijk hoe gaat het met je bekken?

17. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Zeker spannend, maar 'k heb goede moed!

Ik heb de hele dag zo'n naar gevoel in mn buik, soort van misselijkheid maar dan anders.. Buik doet pijn. Mn darmen zijn enorm opgezet en heb er ook veel last van! :( verder voel ik me top en voel me gezegend met deze zwangerschap! Ik klaag zeker niet, 't is zo bijzonder dat ik het nu ben die dit mag schrijven!!

Met jullie allemaal ook alles goed?

18. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ja hier sinds deze week verlof. Het kwam net op tijd want was helemaal ingestort deze week. Zo verschrikkelijk moe ed. Heb echt een hoop tijd in bed doorgebracht. Nu gaat het wel weer redelijk maar ik hoop stiekem dat deze niet meer te lang blijft zitten. Gaat me een stuk minder makkelijk af dan toen bij mijn dochter.

19. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie test lievekind!! 💜

Leuk om te lezen dat iedereen lekker van het weer geniet!

Hier ook heerlijk weer op vakantie. Mijn bekken zijn erg wisselend Yessie. Ik loop soms op krukken. Ik loop sowieso zo min mogelijk, we doen zoveel mogelijk met de auto. Soms gebruik ik mijn krukken voor de zekerheid. De eerste dag naar het zwembad was een drama, we wisten niet precies waar het was en we bleken 100 trappen op en af te moeten. De tweede keer dat we gingen: krukken mee, we kwamen binnen en iemand van het park lootste ons zo de goederenlift in. Toch handig als mensen zien dat je niet fijn loopt. Anders zien ze alleen maar dat ik traag loop. Sommige dagen gaan erg goed. Dan wordt ik toch een beetje overmoedig. "Dat kleine stukje naar de speeltuin loop ik wel even" Het lukte me niet meer om thuis te komen. De volgende dag alleen maar pijn gehad. Ben ook verkouden, waarbij elke nies pijn aan mijn banden geeft. Had ook 3 dagen lang continue harde buiken. Pijnlijk ook soms. Nu gelukkig geen last meer van. Verkoudheid wordt minder en bekkenpijn trek ook langzaam weer weg. Maar moet zorgen dat ik niet te overmoedig wordt dus.. :D

20. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier ook heerlijk van 't weer genoten! Herkenbaar Yessie, dochter lag ook in een stuit en draaipoging tot 2x toe mislukt. Ben toen prima in stuit van haar bevallen dus als je de optie krijgt van de gyn zou ik het proberen, keizersnede kan altijd nog!

Deel Deze Pagina