@ caatjeM mee mij gaat het goed hoor! Zit hier alleen met mn ei terwijl manlief ver weg zit! Zit er serieus over na te denken om of mn cyclus paar dagen te verlengen of iets van zelfinseminatie... als het in september niet raak is, ga ik verdere informatie zoeken! Bij jou klinkt het erg heftig, snap ergens wel dat edu en jij ivf niet zo zien zitten, maar jullie gaan gwn de gynae versteld doen staan, dat gevoel heb ik heel sterk! Maar snap heel goed dat dat best confronterend is als zoiets je gezegd word! Maar mss ook wel fijn dat je altijd iets achter de "hand" heb mochten jullie het toch willen! Dikke digi knuf voor jou vrouwke!
Jeejtje Caatje wat heftig en confronterend om te horen. En echt petje af hoe jullie er zelf in staan. Vind ik echt heeeel knap! En je kunt er echt van af lezen dat jij en je man een geweldig stel zijn! Realistisch maar toch ook hoopvol en steun aan elkaar! Heel mooi! En over mijn werk. Mijn werkgeefster geeft zelf regelmatig aan dat ik moet aangeven als het niet meer gaat etc. Dan gooit ze me liever de ziektewet in dan dat ik door blijf bikkelen terwijl ik eigenlijk best moeite heb zeg maar. Kunnen ze beter iemand anders inzetten 😉 Maargoed we gaan het zien! Tot nu toe doet de vakantie me wel goed 😊
@Caatje: Dat tweede spruitje moet er gewoon komen! It's meant to be! Voor iedereen hier. Ik vind jou ook een hele sterke persoonlijkheid en vind het heel knap hoe jij er tegenaan kijkt. Petje af. @MissSter: Lekker van jouw vakantie aan het genieten? En fijn dat jouw baas zo denkt. Rustig aan meid! Gisteren had kk alleen met PZ gesproken en die ging mijn ziekmelding regelen en snapte het allemaal wel. Maar vanmorgen begon mijn leidinggevende doodleuk te vragen of ik over 3 weken niet weer gewoon mijn uren wil komen werken. Ik heb in februari al gevraagd om 2 hele en een halve dag te kunnen werken (dus 20 uur over 3 dagen i.p.v. 4), dat wilde hij nu wel doen dan. Ik stond er echt even van te kijken. Hij lijkt het niet te snappen wat een zwanger lichaam allemaal kan veroorzaken. Maar heb hem gezegd dat ik vd arbo ook helemaal thuis mag blijven en dat ie ergens blij mag zijn dat ik zelf nog wil komen.
Wat een leesvoer meiden!! Een paar reacties: @fileentje. Leuk een meid! @talvi. Naar om te lezen dat je zo'n last hebt gehad..! Fijn dat je nu weer pijnvrij bent @lievekind, jammer dat je ongesteld bent geworden!! Had goede hoop voor je.. Wachten duurt lang he! @bolleke. Balen van je test meid! En van de vele rondes. Ineens is het raak hoor!! wisten we maar wanneer... Fijne vakantie! @suus. Jaaaaa! @lamama. Heftig hoor!! Goed dat je thuis zit nu... Is geen doen anders. Goed dat je op jezelf let, al is dat soms moeilijk! Maar tegen een ander had je ook gezegd doe rustig aan, dus probeer dat maar te onthouden Fijn van Arbo arts! En wat een hark is jouw leidinggevende zeg! Tjonge jonge... @vlinder. Wat is een gastroscopie? Sterkte! @kimjoy. Hoe gaat ie met jou? @kimmie. Jammer dat geslacht niet zichtbaar was... Even geduld nog! @jeetje Caatje. Wat een bericht. Fijn dat het iets beter was, maar dus nog steeds weinig kans elke maand vind het zo knap hoe jij er in staat!! Hoop dat het jullie gegund is, maar mooi te horen dat je nu ook gelukkig bent met wat je hebt! @mutskuh. Ah wat balen van je wachtende ei... Verloren ronde? Of is er nog kans? @hier. Lekker op vakantie heerlijk bijkomen en genieten! Alles gaat hier goed, veel last van hormonen. Geen zin om te knuffelen en sexytime of om over zwangerschap te praten enzo. Bizar he!? Over een paar dagen termijn echo. Heel lang niet mee bezig geweest, maar begin nu wel af te tellen!
Hoi meiden. Ik ben er weer 😊 We waren lekker op vakantie maar had vreselijk bereik! Ook ergens wel lekker, even helemaal geen internet 😉 We hebben heerlijk genoten. Ik zie dat er een hoop is gekletst, ga het nu weer bijhouden. Hier in de sexytime maar door de vakantie niet echt mee bezig geweest. Gewoon wanneer we zin hadden en we zien het wel! Kan er nu heel relaxed instaan. Hopelijk blijft dat zo tot NOD 😉 Succes allemaal met wachten of sexytime😊
@ boefje ja verloren ronde, zo beschouw ik hem maar volgende maand hebben We vakantie in de vruchtbare dagen spannend termijnecho! Geniet ervan! @ yessie fijne vakantie gehad? Is ook wel fijn toch weinig bereik? Is het rustig waar ben je heen geweest? Veel plezier met sexy time!
Morguh meiden! Niet zo actief op zp! Gelukkig hebben ik met een aantal van jullie dagelijks contact dus ben van de meeste van jullie van alles op de hoogte! Caat hier ook een pakkerd voor jou meis. Jij en Edu worden wel voor een moeilijke keuze geplaatst idd. Maar wat ik al zei komt tijd komt raad en we zijn er voor je... Boef spannend joh je termijnecho! Misster fijn dat je werkgeefster met je meedenkt en dat je nu ff kan genieten van de vakantie Lamama ik hoop dat jij nu ook wat meer rust krijgt in je koppie. En laat domme onervaren mannen maar zeiken... Muts ik duim ook voor jou voor volgende maand tijdens de vakantie! Hoop dat het jullie ontzettend mee mag zitten!!! Bol vandaag kom je thuis van je vakantie en ik hoop dat je het echt heeeeeeeeeeel erg naar je zin hebt gehad! Ik las dat Suus zwanger is? Bij deze gefeliciteerd! Hier alles goed meiden. Echt heel weinig te melden. Bijna 24 weken alweer! Bijna vakantie en dan gaan we eindelijk is beginnen aan het kamertje. Ik moet zeggen dat ik steeds niet heel veel zin heb om van alles te ondernemen omdat die buik al best wel in de weg zit en ik last krijg van mijn stuit! Maar goed dat was het dus alweer. Ik lees wel mee hoor heb alleen weinig te melden! Succes iedereen met sexytime en NOD's!!
Hee dames. Vinden jullie het gezellig als ik ook mee kom schrijven? Ik zie wel dat jullie al met een grote club meiden zijn. Ik ben 29 jaar en mama van een prachtig meisje van 2.5 jaar. Ik ben sinds 16 juli gestopt met de pil. Sinds onze dochter een jaar was wilde ik eigenlijk al voor een brusje gaan maar manlief was er nog niet aan toe. We zijn begin juli getrouwd en hebben daarvoor gezegd, eerst de bruiloft en dan kijken we wel verder. Jullie zien m al aankomen haha. Na de bruiloft t onderwerp weer aangesneden en meneer zei gelukkig ja. Helaas moeten wij nog even blijven oefenen want ik sta op een wachtlijst voor een neusoperatie.. en zoals t nu lijkt ben ik in december pas aan de beurt... snik snik... stiekem hoop ik dat t ondanks we de eisprong ontwijken dat t wel eerder lukt... die operatie is niet zo belangrijk voor mij.. een brusje wel 😃 Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar gaat moeilijker dan ik dacht. Zou leuk zijn als ik af en toe mag meekletsen. Liefs mamavanlois
@ talvi Hoe is het nu met jou? Kun je het ammel nog een beetje hendelen? Heb je wel steun aan je man? @ reeva wow 24 wk alweer! Gaat snel meid! En laat die buik maar lekker groeien begrijp wel dat je geen zin heb die kamer te doen, gelukkig heb je dan vakantie dus kun je het lekker op je gemak en eigen tempo doen gebruik je het oude kamertje van je dochter of heb je alles nieuw gekocht? Balen van je stuit! Hopen dat het snel minder word! En lief van je mop, voor ons komt het vast ook ooit goed we gaan gwn dat kind verwekken in Oostenrijk 😂 en ik kom gwn zwanger terug @ mamavanlois welkom, enjoy the club! Wat leuk dat jullie ook voor een 2e gaan! Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Balen van je neusoperatie, maar wie weet moet die wel uitgesteld worden Fijne zondag meiden!!
Welkom mamavanlois! Gezellig! En idd nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Hier 27 weken dansje!! 😄😄 Fijne zondag!
Mamavanlois welkom! Leuk dat je wil meekletsen 😄 Gefeliciteerd met jullie huwelijk en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn 😊 Mutskuh hier gaat het wel. Gaat met ups en downs. Ik kan altijd bij mijn vriend terecht maar ik kan er beter met een goede vriendin over praten. MissSter jeej 27 weken!! 🎉🎉
Hoi meiden, long time no see (read.. je snapt 'm wel )! Ik schrijf vrij actief mee in de club en hier schiet het er een beetje bij in, ik ga proberen weer actiever mee te lezen én te reageren. Even een update van hier: Inmiddels 27.1 weken. Het gaat heel erg goed en heb gelukkig eigenlijk geen klachten. Geen last van hormonen enzo dus dat is heel erg fijn. Kamertje is nagenoeg klaar en de meeste spullen zijn in huis.
Wat fijn dat het zo goed gaat Googelplex! Fijn gevoel he om alles al zo goed al klaar en in huis te hebben 😄
Hey meiden! Ik ben ook weer in het land. Zussentrip naar Tallinn was heerlijk, echt genoten. Heb snel bijgelezen maar is niet helemaal blijven hangen... Talvi ik las dat je het vruchtje nu verloren bent. Pfff meis heftig hoor, mooi dat jullie het begraven hebben. Hoop dat je het nu kunt gaan verwerken, sterkte ermee! Welkom mamavanlois, leuk dat je mee komt kletsen. En gefeliciteerd nog met je huwelijk! Lastig he om er nuchter en rustig in te stappen? Hopelijk zijn jullie snel zwanger en moet je die neusoperatie uitstellen. Caatje knuffel voor jou, sterke vrouw ben je! Jullie gaan alle artsen versteld laten staan, ik weet het zeker! Lamama: goed dat je nu een stapje terug doet op je werk. Fijn om rustiger aan te kunnen doen. Alle vakantiegangers: geniet ervan! Alle zwangeren ook. En alle sexytimers ook natuurlijk . Ik duim voor de bijna NODers! Wil iemand mij aanpassen op de lijst? Ronde 8, NOD 20 augustus ongeveer. Zucht.
Hallo, mamavanlois! Gezellig dat je mee komt kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Vooral als we binnenkort weer roze mogen mogen krijgen. Hoop het zo voor iedereen. @Bolleke: fijn dat je zo'n heerlijk weekje hebt gehad in Tallinn met jouw zus! Ben stiekem best jaloers op de goede band die jullie hebben. Ik hoop dat Lara en haar toekomstige broertje of zusje ook zo goed met elkaar op kunnen schieten... @Talvi: nogmaals weer een dikke knuffel, meid. Dat de 2 * een mooi plekje mogen hebben in jullie hart en dat jullie snel gezegend worden met een onbezorgde zwangerschap en prachtig kindje (of 2?) Ik merk dat ik al meteen wat meer rust in mijn hoofd heb en minder last heb van mijn buik, nu ik officieel gedeeltelijk ziek ben gemeld. Deze week maar twee ochtenden werken en dan twee weken vakantie. Ga ik eindelijk eens fatsoenlijk aan de babykamer beginnen. Al ben ik net ook al even bezig geweest.
Hoi mamavanlois. Gezellig dat je ook mee komt kletsen. Gefeliciteerd met je huwelijk en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Bolleke genoten van je zussen trip? Lamama wat fijn dat je meer rust kunt vinden. Probeer momenten lekker te ontspannen. Anouk heb jij ook bijna je nod? Als ik mijn ei goed heb gespot heb ik woensdag mijn nod. Ga als ik nog niet ongie ben zaterdag testen. Wil niet eerder testen omdat ik niet 100% zeker ben van mijn eisprong dus hoe later testen hoe beter. Is wel mega lastig hoor. Wilde vorige week al testen 😁nog even volhouden
Tnx Lamama! Weet iemand van jullie wanneer ik weer ovulatietesten kan gebruiken? Als de zwangerschapstest weer negatief is? Ik heb getest vanochtend en hij loopt al af.