We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ach wat naar bolleke, heel veel sterkte en succes met de 2e poging!

2. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi Bolleke wat fijn zo een uitgebreid verhaal dank je wel.
    Vandaag bij de gynaecoloog geweest en inwendige echo gehad voor de eitjes en progesteron geprikt om te zien of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad.
    Maar wat ik dus begrijp aan jou verhaal dat je wel van jezelf een eisprong aanmaakt.
    Ik moet inderdaad aan de Clomid vanwege Pcos maak dus geen eigen eisprong. Ik mag nog niet naar de volgende stap ik moet eerst een jaar aan de Clomid dus nog 3 maanden pas dan gaan ze kijken wat de volgende stap is.
    Ik ga zeker kijken bij de andere forum's :)
    Veel succes met de volgende IUI.

3. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Bedankt voor je verhaal bol! Wel ontzettend balen meis!

4. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat Balen Bolleke!! Hopelijk deze IUI raak. Heel spannend lijkt mij dat. Ik duim voor jullie! 😙

Vind het helemaal geen 'last' hoor meiden als jullie kletsen over het medische traject. Vind het juist wel leuk om mee te lezen. Een vriendin van mij is ook 2 x zwanger geworden via IUI.

Hier groeit de kleine goed. Alweer 1 maand oud, de tijd gaat zo hard. Vind het soms wel onwijs pittig 2 kindjes. Slaap zo gebroken soms maar 4-5 uur per nacht en heb tepelkloven door problemen met aanhappen. Nu met lactatiekundige dat aan het verbeteren. Kijk er wel naar uit als de krampjes tijd over is en er iets meer tijd tussen de voedingen komt. ;)

5. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ik zou het erg leuk vinden als jullie ook hier blijven posten!! Ik leef zo met jullie mee en blijf elke keer hopen! Zou het zó ontzettend gaaf vinden wanneer jullie de positieve test posten binnenkort! 😙

6. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Dank jullie wel Vrolijklente en Luevekind
    Ik blijf zeker ook hier posten :)
    Was dinsdag weer bij de gynaecoloog voor prikken progestoron om te kijken of ik een eisprong heb gehad maandag de uitslag.
    En als je goed is hopen dat de gezelligheid in bed iets heeft opgeleverd :D:D

Vrolijklente zo een maand alweer! Gaat snel zeg. Kan me zeker voorstellen dat het toch wel even pittig is zo 2 kindjes vooral weer met die gebroken nachten. En wat vervelend die tepelkloven!!! Hoop dat het snel goed gaat ;)

7. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    He dames. Beetje druk geweest hier maar kom nu toch weer even spieken hoe het met iedereen gaat.

Bol: ah zo balen. Ik zat met spanning terug te lezen en hoopte op een bericht van je met een posi test. Helaas. Duim voor je dat de volgende poging wel gaat lukken. Wanneer gaan ze insemineren?

Petit: jeetje ook alweer zo lang bezig meid. Duim ook voor jou. Lijkt me zo erg als het gewoon niet lukt.

Vrolijk: alsnog van harte met de geboorte van je zoon. Stoer hoor, dat je het toch nig zelf geprobeerd hebt. Gelukkig gaat het herstel goed.

Lievekind: wat leuk, een meisje. Gefeliciteerd.

Kimjoy: he balen meis. Weer een nieuwe ronde in. Echt enorme kl*te.

En dames, blijf hier vooral alles posten en niet denken dat wij daar last van hebben. Als ik voor mezelf mag spreken..........we posten al zolang in dit topic en ik leef zo met iedereen mee. Ik vind het juist fijn om te lezen hoe alles gaat en wat jullie mee maken.

Hier: Liv is inmiddels alweer ruim 11 weken oud. Het gaat steeds beter. Ze heeft heel veel gehuild en sliep vooral overdag erg slecht. Nu maakt ze nachten van 20.30 hr tot 7.00 hr. En overdag slaapt ze ook een paar keer. We mogen dus niet klagen.

8. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Weet iemand hoe het met Caatje is? Lang niet meer gezien hier. Zou ze het nog aan het proberen zijn of zullen ze gestopt zijn?

9. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Geen idee rataplan! Het lijkt hier ren beetje dood te bloeden...

10. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Vraag me ook elke keer af, maar toen ik naar haar ging zoeken op de site kon ik ook niets meer van haar vinden.. Ben ook erg benieuwd

11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Zo hier nu heerlijk een weekje vakantie en dan verlof!! We kunnen alles kaar gaan maken voor de komst van onze kleine man.

Gister groeiecho gehad en hij wordt 1925 gram geschat. Niet heel groot, maar een prima gewicht. Ook ligt hij nog steeds met zn hoofd naar beneden!!! Kans dat hij nu nog gaat draaien is zeer klein. Dus ik kan me beetje gaan voorbereiden op een thuisbevalling. Yes!

Binnenkort maar eens alles lekker gaan wassen, box neerzetten, wiegje naast ons bed, kinderwagen van zolder halen. Heerlijk!!!

12. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Spannend Noralie. Gaat nu echt opschieten. Ik zie in je onderschrift dat de eerste er redelijk vroeg was. Wie weet hoef je niet zo lang meer te wachten. Alhoewel de tweede hier ook 1.5 week later kwam als de eerste.

13. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier gaan we vanavond lekker voor 2 weken naar Spanje even lekker zen! Tot later dames

14. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Heerlijk Kimjoy! Geniet ervan!!

15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik ga gewoon van 40 weken uit! Dus nog 6 te gaan... Zou mooi zijn als deze ook 10 daagjes eerder komt, maar de meeste kindjes worden overtijd geboren dus daar de meeste kans op!

16. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Dat is idd maar het beste, van 40 weken uit gaan. Ik zat echt te veel te hopen dat de tweede ook eerder zou komen. Nou mooi niet haha. De tweede was gewoon nog niet 'af' op 39 weken. Ze was 300 gram lichter als de eerste, terwijl ze 1.5 week later kwam hahaha

17. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,
    Sommigen van het eerste uur zullen mijn naam misschien nog herkennen, ik was de allereerste zwangere van deze club! Van de week schoten jullie door mijn gedachten en ik besloot hier weer eens een kijkje te nemen. Ik lees nog een aantal bekende namen, en lees dat velen er inmiddels gezinsuitbreiding bij hebben mogen verwelkomen maar helaas lees ik ook verhalen over medische trajecten..

Hier gaat het allemaal goed. Levi is al 11 maanden! Een heerlijk mannetje dat op het moment het staan en voorzichtige stapjes aan de hand aan het ontdekken is. Hij is een grote kwebbelkous en kan al zeker 10 woordjes. Terugkijkend op het afgelopen jaar is het supersnel gegaan en wat zijn wij gezegend met twee gezonde, en erg makkelijke kinderen. Levi sliep na 7 weekjes de nachten helemaal door en sindsdien zijn de keren dat hij 's nachts wakker werd echt op één hand te tellen. Waren wij er tot een tijdje geleden nog heilig overtuigd dat ons gezin met twee kinderen compleet was.. inmiddels zijn er af en toe wel kriebels om tóch ooit nog voor een derde te gaan. We zullen zien wat de toekomst ons brengt.

Voor alle meiden die middenin het zwanger worden proces zitten, heel veel geluk en hopelijk is er snel positief nieuws!

18. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Leuk om weer wat van je te horen Googelplex. Jeetje 11 maanden alweer. Alhoewel hier de kleine dame ook alweer 3 maanden is. Tijd vliegt inderdaad.

19. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.401
    1.177
    113
    Googleplex wat leuk wat van je te lezen!! Wow 11 maanden alweer wat gaat dat hard!

Hier het nog steeds rustig.. zijn nu begonnen met het traject in Tilburg. Zo veel malen beter dan m'n oud ziekenhuis. Zit nu midden in de cyclus analyse en mijn arts vond het heel vreemd dat ik na de curettage niet meer zwanger ben geworden. Ze gaan dan ook kijken in m'n baarmoeder op zoek naar verklevingen. Zoniet gaan we zsm starten met iui. Ergens hoop ik dat ze iets kunnen vinden en dat dat de oorzaak is waarom wij al meer dan 2 jaar niet zwanger kunnen worden.

20. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Spannend Muts. Duim voor je

Deel Deze Pagina