We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.401
    1.177
    113
    Lief rataplan! Dankje! Hoe is het met jou?

2. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden,

Hier weer terug na een heerlijke vakantie! Helaas nog niet zwanger, morgen maar bellen Nasr het ziekenhuis voor een nieuwe afspraak!

Google wat leuk ok van je te horen!

Muts succes en ik denk aan je!

Liefs

3. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk weer wat oude forumgenoten te zien hier. 11 maanden alweer!! Hier nu 2 maanden. Vind de tijd ook heel hard gaan. Vriendin heeft net een miskraam gehad. Zelfde termijn als mij toen. Dan denk je aan die verschrikkelijke periode van de MK. Dat is ook alweer 13 maanden terug. Denk er eigenlijk nooit meer aan. Zo blij met 2 jongens nu. Hopelijk mogen degene die druk bezig zijn ook snel zwanger worden. Het is wel erg vermoeiend moet ik zeggen. Hier slaapt hij helaas nog lang niet door. Afgelopen nacht elke 2 uur voor voeding. Ik blijf maar vast houden aan "straks wordt het beter". Bij de eerste waren de slapelose nachten ineens pats boem over. Hopelijk gaat dat moment bij deze ook snel komen. We hebben het steeds over de eerste 3 maanden overleven. Zo voelt het echt even momenteel. Gelukkig kan ik nu wel meer genieten dan bij de eerste, omdat je weet dat de tijd snel gaat en dat het moment komt dat je weer kan gaan slapen. Kijk ook erg uit naar het eerste hapje met 4 maanden. :)

4. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Hoi dames.

Hier is de kleine dame alweer bijna 4 maanden. Ze slaapt nog steeds heerlijk door, op wat nachten na dan. Soms slaapt ze gewoon van 7 tot 7 en een andere keer wordt ze tussendoor een paar keer wakker.
    Zoals jij het omschrijft Vrolijk "de eerste 3 maanden overleven", zo voelde dat voor mij ook. Nu is het echt een heerlijk vrolijk kind en geniet lekker van haar. Van de week haar eerste hapje gegeven. Nou er zat meer op de slab dan in in haar mond hahaha.

Hoe is het verder met iedereen?
    Muts hoe gaat het ondertussen bij jou? Al meer duidelijk??
    Bol, hoe is het met jou? Zijn er al meer pogingen gedaan?
    Kimjoy, balen meid, ik hoop zo voor je dat het toch echt snel mag gebeuren.

5. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier morgen nod, durf er niks van te zeggen, andere maanden was ik er heilig van overtuigd maar NU GEEN IDEE! Wel
    Misselijk maar goed zegt allemaal nog niks!

We wachten gewoon af! 17-10 in elk geval naar de arts om verder te kijken hoe of wat

6. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Súper spannend weer Kimjoy!! Laat je t morgen weten of ga je niet testen?

7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Spannend kimjoy, hopelijk nu wèl raak!!

8. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    En?????

9. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Jaaa ben ook heeeel benieuwd!!!

10. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hoe gaat het met jullie?

11. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend elke maand voor de NOD'ers zeg!! Ook al wil je er niet aan denken, je doet het toch.

Wauw Rataplan de eerste 4 maandjes gehad!! Dit weekend zitten wij op 3 maanden!! We hebben het overleeft. Hij slaapt langer door. BV gaat beter, maar er zijn huildagen dat ik er nog steeds door heen zit. Dan huilt hij zo veel. Denk door een allergie en dan vraag ik mij af wat ik nu weer verkeerd heb gegeten. Aarbei? Cacao? Sinasappel? Dan is hypoallergene kv beter volgens mij. Maar ze zeggen de bv altijd, juist bij allergieen, de beste keus is. Dus ga maar weer door. :D Meestal aan het einde van zo een dag denk ik: ik stop ermee en de volgende dag gaat het wel weer. Nog een maandje en dan mogen wij ook hapjes gaan geven. De eerste hapjes krijgen ze niet veel binnen, maar dat gaat ineens heel snel weet ik nog. Want met 6/7 maanden moeten ze ineens ook een hoop eten en drinken.

12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier morgen alweer 39 weken, we wachten af... Kan nooit heeeel lang meer duren ;)

13. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ahh wat spannend Noralie!! 🎉 nog niet aan het bevallen?
    Hoe is t met Bolleke & Kimjoy?

Gaat zo snel nu bij mij, heb echt zin in die bevalling 🙈 kom maar op! Haha!

14. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lief dat je het vraagt Lievekind! Met mij gaat het wel, zie handtekening. Morgenvroeg weer naar het ziekenhuis voor de eerste follikelmeting en dan later deze week de IUI als het goed is... Hoop echt dat het snel gaat lukken, begin het aardig zwaar te vinden. Word er verdrietig van dat het al bijna 2 jaar ons leven beïnvloedt. Zou onze knul zo graag een broertje of zusje geven :(.

Hoe is het met jou? Nu al aan het voorbereiden op de bevalling? Weet je eigenlijk of je een jongetje of meisje krijgt? Geniet van je zwangerschap!

15. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden,

Bol spannend zeg ik duim voor je!

Hier wat afstand genomen! Helaas nog steeds niet zwanger! Vandaag naar het ziekenhuis voor ofo! Ben benieuwd!

Liefs

16. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Nou in het ziekenhuis alles goed! Bloed en zaad onderzoek nu op de planning en 16-11 mogen we weer terugkomen

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Afgelopen donderdag ben ik bevallen van een gezonde zoon!
    Had al 36 uur gebroken vliezen zonder weeën dus ben uiteindelijk ingeleid. 3,5 u. na het zetten van infuus dus heftige snelle, maar prachtige bevalling gehad. Heerlijk genieten nu! Hij doet het prima!

18. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ha wat een mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd!! Geniet er van!

Spannend Kimjoy! Hopelijk komt er iets uit waar jullie iets mee kunnen!!
    En voor jou dus ook weer heel spannend Bolleke!! IUI lijkt me idd erg pittig!! Wat een ellende toch dat jullie er zo lang op moeten wachten allebei! Kunnen jullie het wel kwijt bij fam/vrienden? Houd vertrouwen meiden! 😙 ik duim nog altijd voor jullie, hoop dat jullie nu eens snel aande beurt zijn!!

Ben in Verwachting van een meisje 😊 lekker druk grietje! Ik voel me enorm gezegend en geniet enorm van deze zwangerschap! Kan er meer van genieten nu dan bij mn zoontje.. Toen was ik vooral héél erg ongeduldig, haha! Fijn om hier weer wat meer te kletsen! Heb t gemist!

19. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Gefeliciteerd noralie! Fijn dat je er weer bent lieve! Ik vind het heel spannend 16-11 vervolg

20. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Gefeliciteerd Noralie.

Deel Deze Pagina