We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Noralie met je zoontje! Geniet er samen van.

Lievekind dankjewel voor je lieve berichtje. Gister weer IUI gehad, heel waarschijnlijk 2 eitjes dus dubbele kans. Dit moet m worden! En leuk zeg een meisje. Lekker genieten inderdaad, het is niet vanzelfsprekend...

Kimjoy voor jou ook spannend... Fijn dat de eerste uitslagen goed zijn. Hoewel het ook wel erg frustrerend is als ze geen verklaring kunnen vinden... Gaat in november het traject gestart worden? Sterkte ermee... Als je vragen hebt beantwoord ik ze graag!

2. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Weer spannend bol! Vandaag manlief zijn deel gedaan nu op 3e dagbloedprikkeb en 16-11 uitslag en plan van aanpak! Graag bol! Ik stuur je morgen even een privé bericht thanks cx

3. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Noralie!! 💕

2 eitjes en 30 miljoen zaadjes. Wat spannend zeg!

4. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ohh Bol wat spannend!! Ik wacht met spannend en duim heeel hard voor je! Wat moeten jullie toch een geduld hebben meiden. 't is echt niet eerlijk, hoop zo dat jullie ook snel een positieve test in handen mogen hebben!

5. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Spannend Bol. Wanneer kan je testen?

6. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden wat lief. Gek genoeg heb ik sinds gister al bloedverlies... Op 9 dpo dus. Dat heb ik nog nooit gehad. Geen idee of het een innesteling is, daar is het misschien wel wat veel voor... Of toch ineens vroeger ongesteld? Heel gek. Zou woensdag/donderdag pas ongesteld moeten worden. Ga morgenochtend maar naar het ziekenhuis bellen wat ik moet doen...

Deze ronde gaat het allemaal anders dan anders. Enorm last gehad van de hormonen, vond het echt zwaar afgelopen weken. En nu dit... Pffff om gek van te worden! Echt zenuwslopend.

7. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Jeetje meid! Wat een ellende en een onzekerheid! Ik hoop dat het inderdaad innesteling is, maar je houd er toch rekening mee (gaat er denk ik vanuit) dat het de doorkomende menstruatie is. Ik duim nog steeds voor je! Ben wel benieuwd wat het zh zegt morgen!

8. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik het zo lees kan het alle kanten nog op bol. Wat een geduld moeten jullie hebben. Succes komende dagen, hopelijk heb je een beetje afleiding en snel duidelijkheid.

9. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie lieve berichtjes!

Net naar de gyn geweest. Die vond het ook gek. Ze denkt dat ik niet zwanger ben maar kan het ook niet helemaal uitsluiten. Ook omdat ze mijn slijmvlies niet goed kon meten.

Het gele lichaam, wat er overblijft als het eitje gesprongen is, zat er nog. Dat is normaal ook niet. Allemaal vreemd dus...

We slaan deze ronde over, mijn lijf moet het gele lichaam eerst opruimen en tot rust komen. En als ik me de komende dagen anders blijf voelen moet ik zelf blijven testen voor de zekerheid.

Dus...even rust. Voelt ergens wel goed maar dan zijn we wel weer een maand verder...

10. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Jemig wat heftig weer bol

11. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Pfff jeetje Bol. Ik vind het zo rot voor je. Elke keer hoop ik zo voor je dat het eindelijk raak is. Ik blijf keihard voor je duimen.

Kimjoy, hoe is het met jou? Trek jij het allemaal nog een beetje? Duurt bij jou ook al zo lang. Gun het jou ook zo verschrikkelijk

12. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Nou meiden wil graag even van me af schrijven zit er totaal doorheen! Vandaag uitslag van manlief gehad en er is sprake van ernstige verminderde kwaliteit van het zaad! Het ziekenhuis gebeld en gelukkig we vrijdag al terecht ipv 16-11! Pffff en nu????

13. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oeh Kimjoy dat slaat even in als een bom zo'n nieuws... Heftig meis! Gelukkig kun je vrijdag al terecht... Je weet nog niet in welke mate en wat er aan gedaan kan worden? Afhankelijk van de uitslag zal het dan misschien IUI en anders ICSI worden... Of misschien willen ze nog een zaadtest doen. Kan heel erg momentopname zijn schijnbaar... Sterkte en alvast veel succes voor vrijdag, denk aan je!

En dankjewel meiden voor de lieve berichtjes! We krijgen het niet voor niks inderdaad... Komt ooit goed hoop ik.

14. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Dank je lieve bol!

Het slaat idd in als een bom! Ik verwacht een nieuuwe test maar pfff nu aan het denken hoe ver we willen gaan! Hoe neem je zon beslissing? Pff nu denk iui Oke maar verder nee, maar als ik dan verder lees denk ik nee!! Ik wil all the way gaan

15. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja snap ik meis.. Dikke knuffel voor jou!

Denk dat ze inderdaad nog een keer willen herhalen. Hopelijk is het dan beter. Zijn er qua gezondheid nog dingen die beter kunnen? Rookt ie, drinkt ie, is ie te zwaar? Slikt ie vitaminen? Schijnt heel veel uit te maken!

En tja... Hoe ver wil je gaan? Komt denk ik neer op de vraag hoe graag jullie een kindje willen en hoe ver je ervoor wilt gaan. Voor ons is het vrij simpel: we hebben er alles voor over. Zo lang er nog opties zijn zullen we alles proberen om nog een kindje te krijgen. Dus voor ons is het geen issue, we gaan gewoon door! Ik merk dat je er ook wel in groeit of zo. Eerste keer is vrij heftig en dat is het nog steeds, maar het went ergens ook of zo. En naarmate meer IUI pogingen mislukken denken wij ivf kom maar op!

Denk aan je en hoop op een positief gesprek vrijdag! Hou je haaks!!

16. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    A h bol wat ben je toch een lieverd!

Ik snap jullie wel hoor! Maar vrienden van ons zijn er aan onder daar gegaan vandaar dat ik mezelf wel heel kritisch vragen wil stellen!

Manlief rookt niet drinkt niet eet veel fruit en groente en is iets te zwaar maar niet noemend waardig!

Erg raast nu van alles door ons hoofd! Ik denk dat we uiteindelijk wel ook all the way zullen gaan!

17. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.401
    1.177
    113
    Ook hier weer een melding van mij!

Bolletje wat ontzettend klote blijft het! Hoop dat je gauw duidelijkheid heb, en snel een positieve test hebt! Deze onzekerheid is ook niet leuk! Dikke knuf voor jou meis!

Kimjoy kan me voorstellen dat zo'n uitslag koud op je dak komt! Dan schrik je idd wel even, maar wat bolleke al zegt er zijn redelijk wat mogelijkheden, idd icsi of toch iui. Het is idd maar net hoe graag je een kindje wil, en hoe je er voor open staat. Succes!

Hier zaterdag begonnen met spuiten. Morgen ochtend de 1e fm hoop dat er al activiteit te zien is.

18. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Jeetje Muts! Voor jou duurt het inmiddels ook al gigantisch lang! Hopelijk gaat de behandeling nu een beetje meehelpen en heb jij snel een positieve test!

Pittig Kimjoy!! Ik vind het wel heel goed van jullie om te bespreken tot hoe ver je wilt gaan. Ik denk dat het wel heel zwaar kan zijn voor een relatie, zo'n proces. Je hebt niet alleen jezelf om aan te denken natuurlijk.. Sterkte in ieder geval en ik hoop echt voor jullie dat het mee zal vallen!

Voor jou ook veel sterkte Bolleke!! En ik blijf toch nog even duimen..

19. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Bedankt allemaal,ben heel blij met jullie steun! Gedachten razen maar door mijn hoofd! Gelukkig morgen meer duidelijkheid

20. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Meiden wat een klote dag! Vandaag in het ziekenhuis geweest en de uitslag is echt slecht! We worden door gestuurd naar de ivf kliniek! En er word een onderzoek ingesteld ivm gezondheid partner al met al heftig dus

Deel Deze Pagina