We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel Lievekind! Lief van je. De testen blijven wit tot nu toe dus helaas niet zwanger... Nu even maandje rust en dan weer door voor poging 4...

Muts heel veel sterkte met het traject, hopelijk heel snel resultaat voor jullie!!

Kimjoy poeh heftig... Is het zaad zo slecht dat ze ICSI gaan doen? Gaan ze het onderzoek nog een keer herhalen? En wat voor onderzoek gaan ze verder doen dan qua gezondheid? Heel veel sterkte ermee samen...

2. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeejtje meiden!! We zijn met een hoop gestart en gelukkig heel veel snel zwanger en een hoop iets later zwanger. Maar jullie drieen (Muts, Bol en Kimjoy) hebben echt pech zeg. Vind het heel knap dat jullie doorzetten. Van Caatje hebben we al heel lang niets meer gehoord. Zou ze gestopt zijn met proberen? Ik wens voor jullie succes in het traject en duim nog steeds voor een positieve test. 💛

3. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden dank voor jullie steun! Zaad kwaliteit is ernstig verminderd! Minder dan 2 miljoen! Dus vandaar gelijk icsi! Ze gaan eerst gezondheids onderzoeken doen bij mijn man om te kijken of er geen medische indicatie is waarom dit zo is!

4. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hai lady's hoe is het met jullie? Wat is het stil hier! Op 28-11 mogen we naar het Erasmus mc voor het begin van ivf en aanvullende onderzoeken! Spannend

5. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel Vrolijklente voor je lieve berichtje!

Kimjoy hoe is het met jou? Heeft het nieuws een beetje een plekje gekregen? En bij je vriend? Is voor hem ook ontzettend schrikken natuurlijk... Spannend bijna gesprek. Gaan ze beginnen met ivf? Of icsi?

Sterkte ermee meis!

6. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi Bol,
    We worden doorgestuurd voor Icsi, op 28-11 staat het andrologisch onderzoek! Het nieuws is wel ingedaald maar valt niet makelijk een plekje te geven.

Hoe is het bij jou?

En hoe is het met de andere meiden?

7. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Hoi dames.

Jeetje Kimjoy, wat een heftige wending opeens. Lijkt me ook heel moeilijk om te bepalen 'hoe ver gaan we?'. Heel veel succes de komende tijd. Ik hoop dat alle uitslagen verder toch nog wat positiever zijn en dat jullie toch nog een klein wondertje mogen verwelkomen volgend jaar. Sterkte meis.

Bol, ik krijg steeds meer bewondering voor je meid. Jij houdt gewoon vol en ik hoop met heel mijn hart dat dit beloond wordt met een prachtig kindje. Hou vol!

He Muts, bij jou ook nog niks. Jou gun ik het ook zo van harte.
    Voor allemaal heel veel sterkte met alle onderzoeken en behandelingen.
    Op naar 3 mooie wondertjes in 2017

8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte voor de meiden in IUI, IVF, ICSI traject, zal allemaal niet makkelijk zijn...

9. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Mag ik me hier ook melden?

Hallo allemaal,

Wij hebben een prachtige zoon van begin maart, en zijn nu begonnen voor een tweede!
    Mooi op tijd, maar je weet nooit of het snel raak is en we willen graag niet te veel leeftijdsverschil ertussen. We gaan nog niet heel fanatiek aan de gang met ovulatietesten, maar ik ken mijn cyclus en weet wanneer ik ovuleer. Voor de 1e hadden we maar 4 maanden nodig om zwanger te raken. Ben benieuwd hoe lang we dit keer nodig hebben.

10. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Welkom babbelboxje

11. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ha lieve meiden!

Wat blijf ik toch steeds hopen op die positieve testen! Steeds als ik zie dat hier gereageerd is en t is geen posi test ben ik weer teleurgesteld! Ik vind jullie enorm dapper! Je doet het toch maar, ondanks alle tegenslagen gaan jullie door! Dikke knuffel voor jullie!
    Lieve Kimjoy, wat moet het voor zowel jou als je man een mokerslag zijn geweest, ik hoop dat jullie samen sterk zijn en er samen goed over kunnen praten om het een plekje te geven. Heeel veel succes tijdens de ICSI! Moge de eerste ronde meteen de laatste zijn! Natuurlijk geld dit net zo goed voor jullie Bolleke en Mutskuh!
    Ik hoop voor jullie op een groot wonder voor een klein wondertje! En binnen zeer korte tijd.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, ik voel me enorm bevoorrecht dat het ons toch nog zo snel heeft mogen lukken! Ik kan alleen maar bemoedigen tot op een zekere hoogte.. Hebben jullie lieve fam / vrienden waar je mee kunt spreken/steun krijgt?

Onze zwangerschap gaat erg goed, inmiddels ben ik ook alweer 34 weken en ben met verlof. Fijn hoor, het werken werd toch erg pittig op t laatst (ouderenzorg). Baby kamertje is klaar en de geboortekaartjes staan ook klaar om verstuurd te worden! Heb een beetje last van mn humeur helaas, mn zoontje is nu pas 2 en echt aan het uitproberen.. Dat is soms zo lastig, ben soms meer op hem aan het mopperen en ruzie aan het maken dan dat ik lief voor hem ben. 🙁 Ik ben nu natuurlijk ook heel saai voor hem.. Voel me vaak schuldig.. Maar ach, het is allemaal maar voor even! Straks ga ik weer een super lieve, actieve mama zijn en vaak met hem naar buiten!

Veel sterkte allemaal! & tot schrijvens!

12. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Lieve,bedankt voor je lieve bericht!

13. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Vandaag intake pfff spannend, ik merk dat ik er al dagen over droom en heb nu gewoon echt de spanning in mijn lijf! Jeetje wat doet een wens. Toch met
    Met
    Mensen! Vanmiddag samen maar weer eens lekker kletsen om te kijken hoe nu verder aan de hand van het gesprek met de arts

14. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Zo intake gehad, manlief onderzocht geen directe gezondheidsaanwijzigingen! Dus opgelucht! 8-12 weer zaadonderzoek wn bloedonderzoek! 19-12 vervolg afspraak! Dan een definitieve ja of nee voor icsi vanuit ons! En uitslagen van de onderzoeken! Voor ons is het een absolute ja! Inmiddels er veel over gekletst en gelezens. En willen absoluut de kansen die er zijn benutten voor de kans op een briesje! Hoe is het met de rest van de meiden hier

15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Spannend kimjoy! Hier is het erg wennen met 2 kindjes. P. huilt veel waardoor ik erg vermoeid ben. Maar langzaam wordt het ietsje minder. Verder geniet ik volop en nu met de decembermaand heerlijk genieten nu ik nog verlof heb!

16. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Heerlijk noralie! Geniet van je gezinnetje

17. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Spannend Kimjoy. Hoop dat verder alles goed is 8 december en dat jullie er vol voor kunnen gaan. Spannende tijden.

Noralie, ik beb het ook echt als zwaar ervaren die eerste 3 maanden. Nog steeds kan ik mijn oudste niet de aandacht geven die ze verdient. Die kleine is nog steeds een pittig ding. En hoe je het ook wendt of keert.....zij bepaald gewoon het dagritme. En daar schiet de oudste soms nog wel bij in spijtig genoeg.
    Ik moet af en toe gewoon echt tijd voor haar vrij maken.

18. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Dank je rataplan! Het lijkt me ook pittig twee maar ook zo leuk

19. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal! Wat een lieve reacties, dankjewel!

Hier na een ronde rust i.v.m. een cyste weer begonnen voor IUI 4. Ben gisteravond terug gekomen van 4 dagen Sicilië. Ben ik samen met mijn zus geweest. Was heerlijk, echt van genoten. We gaan er weer voor, ik denk dat we eind deze week de IUI hebben.

De intake voor ivf staat gepland voor 1 februari, eerder kon niet. Hopen natuurlijk dat het niet nodig zal zijn... Maar wel fijn dat ie gepland staat.

Lievekind jee je bent al bijna zover! Wordt spannend nu! Geniet nog van de laatste loodjes en je verlof en succes alvast mer de bevalling. En ja, ik heb zeker lieve mensen om me heen! Iedereen is even lief en begripvol, familie, vrienden, collega's. Heel fijn.

Kimjoy spannend! Maar jullie hebben dus wel een goed gevoel bij icsi? Spannend allemaal... Hopen dat dit jullie snel brengt waar jullie zo naar verlangen!

Fijne pakjesavond iedereen die het nog gaat vieren!

20. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Bol wat lief van je! Ja 19-12 moeten wij een definitief antwoord geven! De wens is zo groot dat ook de moeilijkheden van ivf wel overleeft zullen gaan worden! Moet wel zeggen dat ik het allemaal mega spannend vind! Maar kom er op

Deel Deze Pagina