Sorry talvi geen ervaring mee. Vlinder, als het goed is heb ik vrijdag mijn nod maar was niet zeker van mijn ei sprong na de miskramen. Ik ga vrijdag bij geen bloed gelijk testen omdat ik dan een spoedje gyn zou hebben voor progesteron maar ja... Dan zouden we wel erg veel geluk hebben hoor. Succes met wachten ��
@mutskuh. Ah balen meid!! Dan volgende ronde flink aan de bak in Oostenrijk @mamavanlois. Welkom! Ben weer terug van vakantie! Dus zal weer meer meelezen
Wat een warm welkom dames!! Echt super leuk. Ik moet echt even gaan teruglezen want er wordt zoveel geschreven haha. Vergeef me wel als ik af en toe even op de achtergrond blijf. Werk 28 uur, en nu op t werk erg druk.. Wat voor werk doen jullie? Ik werk in de reiswereld... De lastminutes komen me echt de neus uit.. Haha Ik heb voor fun ff een ovutestje gedaan om ze zien of er wat aan zit te komen, was Omo wit dus dan kan ik met een gerust hart intiem zijn vanavond, bij m'n eerste zw was ik daarvoor gelijk regelmatig ongi dus hoop dat dat nu weer zo is maar ja dat weet je nooit.. T kan toch dat je nu bijvoorbeeld ineens onregelmatig bent? Met hoeveel meiden schrijven jullie actief?n Heb altijd op flaironline geschreven maar ineens was de site offline.. Zonder reden.. Vind het altijd erg fijn om ff je ei kwijt te kunnen of te kletsen. Fijne avond girls
Mamavanlois ik maak in de avonduren kantoorpanden schoon maar ik ben wel op zoek naar wat anders. Als ik geluk heb heb ik eind volgende maand een baan. Er loopt iets maar dat is nog even afwachten 😊 Er zijn er een stuk of 13? die actief meeschrijven hier 😊 De club is wat rustiger maar dat komt denk ik ook doordat het hier handiger kletsen is 😄
Spannend Anouk!!! Ik ga heel hard voor je duimen! Hahaha mamavanlois ik wilde net een last minute komen boeken bij je 😝 Neej hoor, vakantie is hier helemaal geregeld😊mega drukke tijd voor jullie natuurlijk. Ik werk op een woning voor meervoudig gehandicapten. Nadat dochterlief is geboren ben ik 16 uur gaan werken. Daarvoor werkte ik er ook altijd 28 uur. Zijn jullie al lang bezig voor nummer 2? Leuk Talvi, misschien dus binnenkort een nieuwe uitdaging. Leuke vakantie gehad Boefje?
Ik ben net voor een echo geweest en er zit nog restweefsel.. Heb weer tabletten mee en over 2 weken opnieuw een echo. Klote zooi 😔😔
Ha allemaal! hier ben ik ook weer eens! ik heb sinds 2 weken geleden 2 logees.. mn zusje en haar baby.. mn ouders zijn op vakantie dus ze moest ergens heen! is heel gezellig, maar ook soms lastig! wel heel fijn om even ergens anders mee bezig te zijn! vandaar dat ik ook zo weinig reageer! eind vd week gaat ze weer naar huis dan ga ik even goed reageren! in ieder geval welkom aan Mamavanlois!! gezellig dat je mee komt kletsen! alle vakantiegangers, Geniet er van!! alle dames op 'n wachtbankje, nod'ers SUCCES!! LIEFS
Sorry ik reageer ff snel.. Aaaahh talvi wat K U T zeg! Wat een geouwehoer ook. Hoop echt voor je dat je snel helemaal schoon bent en verder kunt. Sterkte meid dikke knuff. Hier treffen we het niet echt met het weer in de vakantie. Maar ondanks dat vermaken we ons wel hoor. Lekker zwemmen met de kleine. Gister even naar ballorig geweest. Vandaag even wat geshopt. Je moet wat he 😁 Nod-ers succes en sexytimers have fun! Fijne dag verder.
Ah Talvi das mooi balen! Hoop dat alles nu snel een keertje klaar is... Hier vandaag echo gehad! Alles zag er goed uit! Wel over 2 weken nogmaals kijken of de darmen goed naar binnen zijn gegaan. Dat was nu nog niet te zien, omdat ik nog maar 11 weken ben. Datum is nu de 16e. Weet iemand waar de nod lijst staat?
Talvi wat klote... Kun je het nog niet gaan afsluiten. Echt kut voor je, dikke knuffel! Hoop dat het nu snel klaar is... Ah Boef wat fijn een goede echo! Hoe was jullie vakantie? En hoe is het met de kwaaltjes? MissSter fijne vakantie nog ondanks het weer... Vanaf donderdag wordt het beter! Zijn jullie er dan nog? Lievekind gezellig druk met je zus en de kleine... Wat lief dat jullie dr opvangen. Lijkt me pittig maar ook wel heerlijk weer een babytje in huis. Mamavanlois ik werk ook 28 uur, ben coördinator en communicatieadviseur bij een gemeente. Superleuke baan. Morgen lekker vrij, woensdag is mijn vaste vrije dag. Spannend weer bijna een paar NODs, ik duim keihard voor jullie allemaal!
O ja en zeker genoten in Tallinn, dank je voor het vragen Lamama en Vlinder. Is echt een leuke stad, zeker een aanrader voor een leuke citytrip! En Lamama ik ben zeker heel dankbaar voor (de band met) mijn zus, is niet altijd zo geweest hoor... Maar nu gaat het supergoed tussen ons.
@Talvi: ronduit k*t, meis! Dat zoiets zo lang moet duren! Hopelijk is de boel weer snel helemaal schoon van binnen. @Boefje: leuk, een echo. Maar wel spannend nu. Ik wist niet dat ze zoiets al zo vroeg bekeken of in elk geval kunnen zien. @MissSter: hopelijk krijg je nog een beetje weer om extra te kunnen genieten van jouw vakantie. Al is samen leuke dingen doen natuurlijk ook al super gezellig! @Lievekind: poeh, dan is het druk bij jullie, maar dus ook wel gezellig!
@bolleke. Vakantie was heerlijk. Mooi weer gehad, dat moet je altijd maar afwachten hier in nl. Jouw tripje ook leuk geweest? @lamama. Was ook een super mooi apparaat. Veel scherper al dan bij onze dochter. Terwijl dat 3 jaar geleden is geweest. Maar veel meer contrast. Maar schijnt normaal te zijn. Alleen even checken of het over 2 weken wel helemaal naar binnen is gegaan.
Ow Talvi wat balen zeg!!! Hoop dat het met die medicatie snel allemaal klaar is. Jammer miss van het weer!! Wat fijn boefje een goede echo. Leuk over 2 weken nog eens kijken. Hopen dat het dan ook allemaal goed is. Pfff drukke boel thuis Lievekind, maar vast ook gezellig! Heerlijk Bolleke, klinkt erg leuk. Super dat je hebt genoten en zo had je ook gelijk wat afleiding. Ahhh ben echt wel heel nieuwsgierig. Wel of niet ongie worden morgen 😊
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Rataplan ___________ 25-07 __________ 📊 4 Kimjoy ____________ 25-07 ___________ 📊 1 Anouk112 __________ 31-07 ___________ 📊 ? CaatjeM ____________ 31-07 __________ 📊 6 Roelieboelie_________ 03-08 __________ 📊 ? Mutskuh ___________ 05-08 __________ 📊 8 Zustertje2015 ______ 12-08 __________ 📊 3 Talvi ______________ 13-08 ___________📊 1 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Bolleke83 __________ 20-08 __________ 📊 8 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? Vlinder89 _____________ ? _____________📊 1 Yessie26 ___________ 09-08 ___________ 📊 2 Lievekind ___________ 17-08 __________ 📊 6 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 18-02-2016 📊 7 SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1
Goejenavond!!! Sorry dat ik er weer ff niet was, stiekem toch wat meer werk nu (sturen me nu vaak naar Sevilla, gisteren registreerde zo'n buiten thermometer om 18:30 nog 43 graden! ) en als ik niet werk dan dus boodschappen doen, met familie en vrienden afspreken en lekker met Cristian naar het zwembad! Ook nog wel een beetje aan het bijkomen van het nieuws van de gyn. Aan de ene kant was het niet geheel onverwacht, maar is toch hard zo ff heel direct te horen. Maar ja, zoals ik eerder al zei, we gaan gewoon gezellig door en komt het, dan komt het wel. Heel erg bedankt voor alle lieve reacties, doet me echt goed! *Knuff voor jullie allemaal* NOD zit er aan te komen, mijn tempkaartje doet een beetje raar. Had ineens een stijgende piek, maar is toch ook wel weer wat gedaald. Ga er dus voor het gemak maar weer vanuit dat het niets wordt deze maand, is de klap hopelijk wat minder. Sinds gisteren overigens last van m'n poesje, lijkt een beetje geïrriteerd en ik heb geen idee hoe dat komt... Vandaag is het wel al wat minder, maar toch nog steeds... Hoop maar dat het morgen over is, moet ik weer naar Sevilla! @Rataplan en @Kimjoy? Hoe is het met jullie? NOD van jullie beiden is reeds voorbij..... Hebben jullie nieuws?!?!?! Tja, ik ook niet echt. Maar ja, het is niet anders... Thanks, lief! Ja, ik heb de invitro ook niet helemaal uitgeband, maar ik geloof Edu wel hahaha. Maar goed, we zien wel. Hihihi dank je wel! Ja, ik sta sterk in het leven, maar het was toch wel ff slikken hoor, het zo direct te horen. Maar goed, we gaan vrolijk door en zien wel waar het toe zal leiden! Enne... Echt fijn van je werkgeefster! Dat is echt prettig! *blush* Dank je wel! Van nog meer complimentjes ga ik blozen hoor! LOL wat zei ik nu bij LaMama?! Nu ga ik blozen hoor! LOL nee, even zonder gekheid, tja, het komt zoals het komt, bij ons met wat meer obstakels, maar hopelijk komt het uiteindelijk gewoon wel! En zo niet, dan weet ik dat we óók heel gelukkig zijn! Dat klinkt heerlijk Yessie! Wellicht is dat juist beter geweest! Ik geloof daar eigenlijk wel in, het op z'n beloop laten is volgens mij wel beter. Lief, thanks! Doet me goed! En ik weet het hoor! Heb ik gedaan! Welkom @Mamavanlois! Hartelijk gefeliciteerd nog met jullie huwelijk! Ik heb je in de lijst gezet... Kan ik wel ook een NOD voor je neerzetten? En een ronde? Of is dit nummer 1? Er staan nu vraagtekens... Hihi lief! Ik hoop het! Zou wel heel cool zijn hè?! LOL hihihi arm meiske! Ik eigenlijk helemaal niet.... Zie bovenaan in mijn eigen tekst. Hoe voel jij je?! Heb je symtomen? Je kan eigenlijk altijd wel ovulatietesten gebruiken, op zich hebben ze daar een tijdskolom voor, maar als je bepaalde gegevens niet hebt, dan zou ik gewoon al lekker beginnen hoor. Oh lees net van je restweefsel... Balen... Nog twee weken wachten op volgende echo dus. Zou het dan gelijk ook even vragen. Dan heb je meteen antwoord.
Wauw wat een lijst met zwangere zeg!!!! Super bijzonder eigenlijk. Hopen dat er nog veel meer bij komen. Wat heftig Caatje. Jullie zijn er zelf dus nog maar net achter. Nou dan gaan we de medische wereld gelijk versteld doen staan... gewoon roze deze maand😁 Ja het is warm bij jullie zag het op het nieuws rustig aan hoor met die temp
Dames, ben ik weer eens even, sorry dat ik er bijna niet ben. Ik zit nog steeds thuis met mijn knie. Vanmiddag naar de arbo arts. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Verder moet ik nog 2 dagen aan de NSAID's en dan mogen de condooms weer de deur uit en mogen we weer gaan proberen. Nog niet ongesteld, maar door alle stress van de ziekenhuisopname en de bergen medicijnen was mijn eisprong een week later dan normaal. Dus ik verwacht mijn ongi eind van de week. En dan gaan we ronde 4 gewoon opnieuw doen. Als ik weet wanneer mijn volgende ronde gestart is, zal ik ook ff mijn nod aanpassen. Caatje: Jeetje meis, wat een heftig nieuws. Respect voor jou, hoe je er mee omgaat. Sterkte en een dikke knuffel. Talvi, jeetje joh, nog niet schoon. Voor jou ook sterkte en duim voor je dat het snel klaar is allemaal. Knuffel
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Rataplan ___________ 25-07 __________ 📊 4 Kimjoy ____________ 25-07 ___________ 📊 1 Anouk112 __________ 31-07 ___________ 📊 ? CaatjeM ____________ 31-07 __________ 📊 6 Roelieboelie_________ 03-08 __________ 📊 ? Mutskuh ___________ 05-08 __________ 📊 8 Zustertje2015 ______ 12-08 __________ 📊 3 Talvi ______________ 13-08 ___________📊 1 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Bolleke83 __________ 20-08 __________ 📊 8 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? Vlinder89 _____________ ? _____________📊 1 Yessie26 ___________ 09-08 ___________ 📊 2 Lievekind ___________ 17-08 __________ 📊 6 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1