We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Hey meiden. Zou ik (weer) mogen mee kletsen? Ik heb hier al eens eerder meegekletst vorig jaar alleen dan onder een andere naam 😊

2. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.413
    1.206
    113
    Allemaal de beste wensen meiden!! Dat 2017 ons veel kindjes mogen brengen en voor degene die al lang bezig zijn hopen dat 2017 ons brengt wat 2016 niet kon!

Welkom lumihiutale nu ben ik wel erg benieuwd wie je was/bent 😂

3. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ik heb net even wat terug gelezen..

Muts eerst een hele dikke knuffel voor jou. Wat ontzettend oneerlijk..

KimJoy spannend zeg allemaal!

Bolleke ook een knuffel voor jou. Ik had zo gehoopt een mooie banner te zien bij jullie allemaal..

Is Caatje hier ook nog?

Lievekind hoe is het met jou?

Even een update van mijn kant 😊 Ik ben inmiddels ontzettend gelukkig met mijn nieuwe vriend. Verhuisd naar een flat 8 hoog met uitzicht op zee ❤ We zitten nu in ronde 4,wel helaas een miskraam rijker 😔

4. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Lieve meiden! Allereerst een heel fantastisch 2017 toegewenst! Dat lang gekoesterde dromen maar waarheid mogen worden dit nieuwe jaar! Bizar dat het alweer 2017 is en we allemaal begonnen zijn in 2015, zij bijna 2 jaar verder en helaas voor sommigen nog steeds niet raak..

Lumihiutale, je maakt mij ook nieuwsgierig haha! Ik weet nog dat er iemand was waarbij de relatie stukging en dus ook stopte met proberen voor een 2e.. Weet niet meer wat de naam was.. 🤔 was jij dat? Haha

Van Caatje hebben we al heel erg lang niets gehoord, vraag me ook steeds af hoe het met haar is.

Wat verdrietig van je miskraam, dat is niet leuk. Hoop dat je snel in verwachting mag raken van een blijvertje!

Bolleke, wat stom dat het weer niet is gelukt zeg! 🙁 Weet niet wat anders te zeggen, ik blijf voor je duimen!
    Muts ook voor jou blijf ik duimen! 't is inderdaad niet eerlijk. 😔 jullie zijn echt dapper!
    Kimjoy wat wonderlijk! Ik hoop dat dit jullie iets opleverd! Spannend joh!

met mezelf gaat het goed. Vandaag precies 40 weken zwanger en de kleine meid maakt nog geen aanstalten. Ben erg ongeduldig aan het worden, het wordt allemaal ook best zwaar nu met nog een kleine vent rondlopen. Morgen middag gaan ze strippen en verder kunnen we helaas niet anders doen dan afwachten! Ik houd jullie op de hoogte!

veel liefs,

5. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Lievekind ja dat was ik haha 😄 Jeetje 40 weken alweer! Hopelijk duurt het nu niet al te lang meer..

6. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Talvi?

7. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Verder iedereen ontzettend bedankt voor steun!

8. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Kimjoy je hebt pb 😊

9. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.413
    1.206
    113
    Ja ik weet weer wie je bent!! Zie het aan je onderschrift ;) Wat leuk! En super te horen dat het goed gaat en je een nieuwe lief heb! Het is je gegund meid!

10. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.413
    1.206
    113
    En lievekind da kjewel wat lief van je! 😊 ik hoop het ook! En jij alweer 40 wk? Wow!! Hoop dat het snel op gang komt! Succes

11. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Tnx Muts!

12. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Lumihiutale.....ik denk idd dat ik weet wie je bent. Jij hebt toch ook de miskraam van de tweeling gehad??
    Fijn dat je een nieuwe vriend hebt. Hoe lang ben je met je ex nu uit elkaar? voor mijn gevoel was dat 3 maanden geleden ofzo.
    Maar de tijd gaat zo snel, kleine hier is vandaag alweer precies 7 maanden.

Balen Bol. Echt rot zeg, hoop dat 2017 jouw jaar is.

Spannend Lievekind. De echte laatste loodjes.

Hier is de kleine meid vandaag precies 7 maanden oud. Jeetje wat gaat het hard. Zo riep ik 4 maanden geleden nog dat mijn man zich moest laten steriliseren en het liever vandaag dan morgen.......maar jeetje, nu opeens vind ik het zo definitief. We zijn klaar nu, 2 prachtige gezonde meiden en man wil echt niet aan een derde. Ik dacht dat ik het ook niet wilde, maar heel diep van binnen zit een stemmetje die vraagt of ik het echt zeker weet. En ja, ik weet het bijna 100% zeker dat we nu compleet zijn, maar sterilisatie van mijn man is wel weer verschrikkelijk definitief. Voorlopig begin ik er dus maar gewoon niet over en stellen we het gewoon uit. Denk nog een beetje mijn hormonen die meespelen.

13. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Rataplan ik ben nu ongeveer 7 maanden bij mijn ex weg. En ik had idd een miskraam van een tweeling. Poeh steriliseren is idd heel definitief.. En ik snap je gevoel zeker. Maar als jullie het beide zeker weten.. 😊

14. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Dan weet ik het nu zeker, wie je bent.
    Jeetje en nu weer een miskraam gehad. Meis, je hebt het wel voor je kiezen gehad het afgelopen jaar.
    7 maanden alweer. Ja zie je, tijd gaat veel sneller dan je denkt haha.
    Leuk om weer wat van je te horen. Duim ook voor een 2de voor jou dit jaar.

15. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden! De beste wensen nog voor 2017, dat het voor ons allemaal een geweldig jaar mag worden!

Lumi ik had ook meteen een vermoeden wie je bent! Wat leuk dat je weer mee komt kletsen. En wat fijn dat je gelukkig bent met een nieuwe liefde! Heftig weer een miskraam... Heeft je nieuwe lief al kindjes? Of wordt dit zijn eerste?

Lievekind succes met de bevalling! Zet m op! En bedankt voor je lieve berichtje!

Rataplan steriliseren is inderdaad erg rigoreus. Als je nog niet 100% zeker bent zou ik nog even wachten. En de kleine 7 maanden alweer... Gaat echt hard!

Hier alles ok. Vrijdag hebben we weer IUI. Met 3 eitjes deze keer dus een extra kansje... Mijn verstand zegt dat de kans heel klein is dat het op deze manier nog lukt. Mijn gevoel zegt 'wie weet...'. We zullen zien...

Dankjewel verder allemaal voor jullie lieve berichtjes!

16. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hier precies t zelfde rataplan, we weten eigenlijk wel zeker dat we geen 3e willen, maar hij gaat totdat ik 35 ben zich niet laten steriliseren, gewoon omdat het dan wel erg definitoef is!

17. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hello allemaal,

Welkom terug lumi!

Bol toch wel weer spannend ik duim zo hard voor jullie!

Muts hoe is het bij jullie?

En hoe is het met de rest van de meiden?

Hier redelijk gespannen maandag weer naar het ziekenhuis! Ben benieuwd of de gyn het nu ook het proberen waard vind of dat we nu weer van kastje naar de muur gaan!

18. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Ha lieve meiden! 5 januari om 23.57 u ben ik bevallen van een dochtertje Nova! 💕 3845gram en 52 cm.
    We zijn heerlijk aan het genieten nu! X

Bijgevoegde bestanden:

19. Lumihiutale

Lumihiutale Bekend lid

9 okt 2016
    899
    286
    63
    Gefeliciteerd Lievekind! Wat een mooi kindje en wat een prachtige naam!

20. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Lievekind! Prachtig meisje en een superleuke naam, Nova! Geniet er lekker van, hoop dat de bevalling goed is gegaan.

Kimjoy succes morgen weer bij de gyn. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina