Dank je wel mop! Lief! Vandaag voor de 6e dag Ovu test gebruikt maar helaas nog geen ei gespot zo het ziekenhuis maar weer bellen !
Nou vanmorgen ziekenhuis gebeld! En nu zit ik dan weer in de wachtkamer! Hopen op goed nieuws van de arts
Hi meiden, gister hebben ze toch een ei gespot welke toch snel moet gaan springen maar vanmorgen Ovu toch nog negatief! En was ook vocht te vinden
Hai meiden vandaag weer iui gehad er was wederom niet voldoende zaad 0,5miljoen! Toch is de behandeling door gegaan en op 7/4 definitief verder met icsi! Pfff teleurgesteld tegelijk opgelucht wat kan een mens zich raar voelen!
Wat een rollercoaster KimJoy.. Met mij gaat het wel goed. Benieuwd of het deze keer raak is of niet 😊
Normaal gesproken zou mijn nod 23 maart zijn maar volgens mij heb ik 5 of 6 dagen later dan normaal mijn eisprong gehad. Ik kreeg pas de 14e flink ovulatiepijn dus ik heb mijn nod maar naar de 28e verschoven 😊
Hebben jullie een fijne week dames? Ik heb deze week vakantie en heb vandaag eens goed geshopt 😁😁