Verder is hier iui 6 afgebroken wegens teveel follikels en mochten ook niet vrijen 🙈 want de kans op een meerling was te groot. Nou wij hebben gevreeën of ons leven ervan af hing 😂 we zien wel of het raak is. Over 2 weken het medicatie gesprek voor ivf.
Dank je wel Lievekind! Hoe is het met jou? Zou jij ook willen meekletsen in het whatsapp groepje? Zoja stuur je dan je nummer even door? 😊
Gefeliciteerd Lumi. Mooie test. Nu keihard duimen voor een plakker. Ben superblij voor je. Hihihi Muts, ik geef je groot gelijk. Extra spannend nu. Balen Kimjoy. Sterkte met de volgende ronde.
He wat balen kimjoy 😯 had zo gehoopt voor je! En dankjewel lievekind en rataplan! Maar helaas heeft het geen succes behaald... 😢 Nu definitief ivf. Maar ik weet niet of ik dat wel wil. Lastige keuze. Want voor mn gevoel ga ik er aan onderdoor.
Ja hier gaat het goed! Lekker genieten van rust! We hebben alles stop gezet en genieten nu van alles wat we wel hebben! Heerlijk! En met jou?
Wat een dappere keuze heb je gemaakt meid. fijn dat het goed bevalt zo, maar toch verdrietig dat het zo gelopen is. Ik blijf op een wonder hopen voor je. Hoe gaat het met de andere dames hier?
Hi meiden, Hoe is het met iedereen? Ik mag vandaag starten met deca prikken voor ivf poging nummer 1 X
Ik kom weer even spieken hier, wat is het rustig! Hier alles oké. Onze jongste is alweer 7 maanden. Man wat gaat het hard! Zie ik dat je nu een 5e miskraam hebt gehad lumi. Sterkte! Jij ook veel sterkte met de behandelingen kimjoy!
Hoi iedereen. Erg rustig hier, maar ikzelf heb hier ook al even niet gespiekt. Jeetje wat spannend Kimjoy. Wat duurt het toch verschrikkelijk lang he. Het wordt nu wel eens tijd voor je. Duim voor je dat het maar snel mag lukken. Jeetje Noralie, 7 maanden alweer. Wat gaat het hard he. Lumi, hoe is het?? Hier: Dametje wordt zondag alweer een jaar. Pfff waar blijft de tijd. Verder gaat het prima met ons. Het blijft een pittig ding, maar het wordt steeds leuker.