Ben 2 dagen naar voren gezet. Dus even lijst aangepast. Balen rataplan. Duurt al best lang he! Heb je nog veel pijn?
Wij gaan ook voor een 2e, zo spannend! 14 juli gestopt, 18 juli ontrekkingsbloeding gehad heb nog geen natuurlijke menstruatie gehad maar toen ik bij de zwangerschap van mijn zoontje gestopt was had ik die ook niet het was gelijk raak! Hopen op nog zo'n zegen. succes allemaal!
Ik sluit me ook graag bij jullie aan! Mijn vruchtbare dagen zijn net voorbij en vanaf volgende maand, gaan wij ook voor de tweede! We hebben al een zoontje van oktober 2012, dus bijna drie al weer. De wens voor een tweede is er al zo lang bij mij (maar het kon gewoon nog niet) dat ik het nu zo spannend vind en zo enthousiast ben. Hopelijk kan ik hier wat van mijn enthousiasme kwijt, zodat ik mijn vriend en vriendinnen (die weten er allemaal van ) niet gek maak. Ons zoontje is een cadeautje (ik slikte de pil) en ik gebruik nu al ruim 2 jaar geen anticonceptie, behalve condooms, dus stiekem hopen we snel zwanger te zijn! Je nod is de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden toch? Die zou bij onze eerste ronde op 4-9 zijn. We zitten dan in Spanje, dus genoeg afleiding hopelijk . Ik zal eens terug lezen om jullie verhalen te leren kennen en hopelijk kunnen we hier dan gezellig met elkaar kletsen!
Ik heb eigenlijk ook meteen een vraagje . Slikken jullie al iets van zwangerschapsvitaminen (foliumzuur etc) of pas als je echt zwanger bent? En zo ja, wat slik je dan?
Welkom Amani en Azucena! Gezellig! En leuk dat jullie ook voor een tweede wondertje gaan. Deze groep is al in januari 2015 begonnen en we hebben al een hele topic volgekletst, dus teruglezen is een heel boekwerk, haha De meiden op dit forum hebben mij met hun enthousiasme over mijn twijfel voor een tweede kindje heen geholpen (had een pnd na mijn dochter) en iedereen leeft intens met elkaar mee! Ik slikte voordat ik zwanger werd gewone multivitaminen en sinds februari zwangerschapsvitaminen. Die maand zijn we er pas écht voor gegaan en was ik een mazzelkont dat ik meteen zwanger was. Ik gebruik al geen anticonceptie meer sinds 2011, dus ruim voordat onze dochter geboren werd. Die was ook een verrassing, namelijk het gevolg van één vrijpartij zonder condoom. @Rataplan: hopelijk is het hele gedoe nu voorbij en kunnen jullie deze maand weer gaan knallen! Of kan het toch al raak zijn?
Haha, ik ga ook echt niet alles terug lezen . De laatste paar pagina's om op de hoogte te zijn van de huidige situaties lijkt me wel genoeg. Fijn dat jullie hier bij elkaar terecht kunnen en het goed voelt! Gefeliciteerd met je zwangerschap ! En al 25 weken, het schiet al op. Hoe voel je je? Gaat alles goed in combinatie met je dochtertje? Ook zo'n ongeduldige dus die maar wat graag bij jullie wilde zijn! Het is allemaal zo spannend . De zwangerschap van mijn zoontje is niet helemaal lekker verlopen (niet gepland en deels zelfs ongewenst (door mijn vriend, hij is gelukkig wel helemaal bijgedraaid), 23-30 weken in het zkh gelegen, met 30 weken bevallen en mijn zoontje heeft een hersenbeschadiging) dus vind het dubbel zo spannend hoe het zal gaan bij een tweede zwangerschap! Ik hoop volgend jaar zomer een kerngezond kindje in mijn armen te hebben, daar gaan we voor.
Amani en Azucena welkom! Leuk dat jullie willen meekletsen 😄 Ik hoop dat jullie beiden snel zwanger mogen zijn 😊 Rataplan Hoe is het met jou? Nou hier werken die tabletten voor geen meter. Die van gisteravond zaten er vanochtend nog en die van vanochtend vielen na een uur uit 😐😐
Dankje voor de welkoms . Ik begrijp dat jij een miskraam hebt gehad met een lange nasleep Talvi? Wat heftig en verdrietig.. Hopelijk werken de tabletten voor het laatste weefsel en kun je deze narigheid snel achter je laten. Als het goed is komen ze voor 12 uur een nieuw bed leveren voor mijn zoontje, dus probeer de tijd maar wat sneller te laten gaan door hier te lezen .
Azucena ja klopt. 28 juni bleek uit de echo dat er nog restweefsel zat maar volgens mij ben ik dat diezelfde avond nog verloren.. Ik denk niet dat de tabletten nu gaan werken want ik voel nog steeds niks en heb maar weinig bloedverlies.. Maar goed het is nog even afwachten deze 2 weken.. Krijgt je zoon een groter bed of was hij gewoon toe aan een nieuwe?
Lamama: nee ik kan absoluut niet zwanger zijn. Hebben alleen maar veilig gedaan. Mocht met die medicijnen echt niet zwanger worden ivm gevaar voor vrucht ed. Dus geen spanning voor mij deze maand. Talvi: he wat rot joh. Hopen dat het allemaal snel voorbij is. Hier gaat het wel wat beter met me hoor. Gister bij arbo arts geweest en hij vond het ook wel een goed idee om tot na mijn vakantie nog niet aan het werk te gaan. Vanaf de 10de staat mijn vakantie gepland (2weken) dus voorlopig nog niet aan het werk.
Talvia, kunnen ze ook niet controleren of je nu wel schoon bent voordat je aan blijft rommelen met die tabletten? 2 Weken wachten op zekerheid is wel heel erg lang. Quinten heeft een hoog-laag bed gekregen, hij past nog wel in z'n ledikant, maar omdat hij niet goed zelf staat is het vort een beetje zwaar om hem steeds zo diep eruit te pakken. Hier kan hij zelf in en uit klimmen, maar hij kan ook zo hoog dat wij hem comfortabel in en uit bed kunnen doen. Geen mooi bed , maar wel het meest handig. Heb een fotootje erbij gedaan . Rataplan, ik heb niet mee gekregen wat er is gebeurt, maar las iets over een knie, medicatie en een ziekenhuisopname! Fijn dat je dan van de arbo nog even de rust krijgt om op te knappen. Scheelt denk ik ook veel stress. Hopelijk ben je snel ongesteld en kun je dan aan een gezonde, nieuwe ronde beginnen .
Azucena over 12 augustus heb ik volgens mij weer een echo.. Ik had al wel gebeld maar ik moest gewoon die tabletten doen.. Zij hebben er voor gestudeerd dus zullen het wel beter weten dan ik 😂😂
Hoi meiden, hoe gaat het allemaal hier. Ik wil ook zo graag voor een tweede gaan maar heb twijfels. Nu jullie bezig zijn en sommigen zwanger zijn zouden jullie mij het beste begrijpen. Willen jullie mijn topic lezen en advies geven http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/585627-niet-voor-een-tweede-kind-gaan.html
Goejendaagh! Groetjes vanuit een lekker warm Sevilla! Ik had mijn temp. kaartje goed afgelezen, het is 'm weer niet deze maand! Vandaag ongesteld geworden. Was nog grappig. Had m'n ongesteldheid morgen pas verwacht, maar had vanmorgen voor de zekerheid wat in m'n tas gestoken. Onderweg naar Conil (een uurtje rijden) krijg ik ineens een heftige buikpijn en ik wist hoe laat het was! Dacht, dat ga ik niet halen voor ik aankom! Gauw dus al rijdend er een tampon in gejast hahaha! Gelukkig heb ik een jurkje aan en gaat dat met die tampax pearl erg gemakkelijk! Maar goed, mijn nieuwe NOD moet ik nog aanpassen. Doe ik vanavond als ik thuis ben, gaat niet zo gemakkelijk op m'n foon. Hihi dank je @Vlinder, ik doe rustig aan hoor, maar kan de warmte goed hebben gelukkig! En ja, roze was leuk geweest, maar is niet gelukt deze maand dus... We hebben het inderdaad onlangs pas van de gyn gehoord. Had zelf al wel een idee dat het niet helemaal goed was, hebben allebei overgewicht en we zijn ook niet de jongste meer. Dan heb je nu eenmaal meer kans dat het niet meer (zo gemakkelijk) lukt. Dank je @Rataplan. Je kan niet veel anders hè. Ik ben nu eenmaal positief ingesteld, steeds met de pakken neerzitten wordt je leven echt niet fijner van! Wat fijn @Boefje, 2 dagen naar voren! Klopt dat ook met je eigen berekening? Welkom @Amani en @Azucena, leuk dat jullie ook voor een tweede willen gaan! Zal het vanavond even aanpassen, als het dan nog niet gedaan is. Ben nu alleen mobiel online en dan is dat niet zo handig... Wat een mooie namen of in ieder geval nicknamen hebben jullie trouwens. En @Azucena, naar Spanje??? Waar ga je precies naartoe? Jeetje balen @Talvi. Hoop voor je, dat het restweefsel inderdaad weg is. Sterkte meis! Enne.... Wat een prachtige handtekening. Heel verdrietig, maar ook heel mooi omschreven! Ik ga ook lezen @Roosje! En als je besluit voor die tweede te gaan, kun je lekker hier mee komen kletsen!