We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hee meiden.

Wat kletsen jullie veel!
    Lees mee maar heb amper tijd om bij te schrijven! Op mob gaat t een stuk lastiger... probeer me best te doen!

Welkom nieuwe meiden super leuk dat jullie mee komen kletsen!

Caatje balen van die klote rode duivels!!! Ik zal nog wat meer hormonen naar je opsturen!

Wauw anouk!!!!! Gaaf! !!!!! Voorzichtig gefeliciteerd 😊😊

Bijgevoegde bestanden:

2. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Ik ben elke x me tekst kwijt 😢 nu voor de 2e x geen puf om alles weer overnieuw te tikken.

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Bij mijn dochter waren wij in ronde 8 zwanger..
    Ik ging er inderdaad ook meer vanuit dat het deze x eerder raak zou zijn maar helaas. .
    Ben er nu wel rustiger onder als een paar maanden geleden maar toch is het af en toe lastig om positief te blijven.
    Wil in oktober naar de ha stappen maar dat is hopelijk niet nodig.
    Heb deze ronde tarwekiemolie geslikt omdat mijn lf altijd maar 9/10/ Max 11 dagen was.. morgen dan ook 12 dpo dus er zit al vooruitgang in :)

As ronde wil ik ook weer gebruik maken van de cb ovulatie testen had deze ronde die van de action maar streepjes is niet echt mijn ding ..
    Als ik maandag nog niet ongi ben ga ik testen

@ allemaal ik heb niet alles terug gelezen maar probeer jullie te volgen vanaf nu ;)

Iedereen een fijn weekend!

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mooie buik Flieentje!

5. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Mariahh, wat balen dat jullie al in ronde 11 zitten. Lijkt me absoluut niet makkelijk! Hopelijk is het snel raak.
    Misschien toch alvast de stap naar de ha zetten? Dan nog kan het nog een paar maanden duren voordat je daadwerkelijk geholpen zal worden. Kun je in die tijd alles uit de kast trekken :).
    Fijn dat de tarwekiemolie iets lijkt te doen! Morgen is je nod zie ik? Spannend..

CaatjeM, haha, oh grappig! Dat wist ik helemaal niet :). Nou ik doe me graag voor als Spaanse schone hoor :D. Hé, dat is toevallig, wij wonen in een dorp tegen Eindhoven aan! (Dat dorp wat zichzelf eigenlijk een stad vind :p)

Eisprongspotten :p, ik gebruik inderdaad al wel een tijdje Mijn Kalender! Vooral omdat ik niet altijd even regelmatig ben. Meestal heb ik maar een korte cyclus (25-26 dagen) maar af en toe ook 30-32 dagen. Vind dat dus best lastig, maar volgens de gynaecoloog kan dat geen kwaad. Herkent iemand dat?
    Ovulatietesten of temperaturen wacht ik nog even af, ik hoop dat niet te hoeven doen!

Rataplan, fijn dat je hebt kunnen stoppen met de medicatie! Hopelijk is de reumatoloog het ermee eens dat het zonder ook gaat lukken. Succes de komende ronde :)!

Angels88, wat naar dat je zo moe bent! Hopelijk niet door iets heftigs.. Loop je bij een dokter voor je klachten?

Flieentje, wat een mooie buik!! Prachtig.

Hier goed nieuws :) er hoeft nog niks geopereerd te worden bij Quinten. Omdat hij geen ontstekingen heeft, mogen we het gewoon zo aan blijven kijken. Hele opluchting!

6. Talvi

Talvi Niet meer actief

Wat fijn Azucena!!

Ik heb vandaag een fijn gesprek gehad met een goede vriendin. Zo fijn om te weten op wie je echt kan rekenen enzo 😊

7. Amani

Amani Lid

8 aug 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    @caatje ik kijk het even aan deze ronde, mocht het niet raak zijn dan zal ik je raad zeker opvolgen. Ben sowieso een leek in dat soort dingen maar zal me erin gaan verdiepen. Bedankt voor je uitgebreide antwoord!

8. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Azucena fijn dat quinten niet geopereerd hoeft te worden! Vindt t altijd zo naar voor die kleintjes.

Talvi fijn dat je bij je vriendin terecht kon :)

Hier vandaag inderdaad +- nod dag nog geen bloed gezien maar voor de rest ook niet echt kwaaltjes ..

9. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Spannend Mariahh hopelijk is het raak! Knap dat je tot maandag wilt wachten met testen. Duim voor je!

Azucena fijn dat een operatie niet nodig is! Hele opluchting.

Talvi fijn dat je steun hebt!

Flieentje hele mooie buik!

10. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat klote meis dat je zo moe bent... Inderdaad, ben je bij een arts onder behandeling? Geen idee of je er iets aan kunt (laten) doen. Sterkte meis. Lijkt me heel zwaar om altijd maar moe te zijn.

11. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mariahh en bolleke. Verlies de moed niet meiden!! Kan me voorstellen dat je af en toe moeilijke momenten hebt. Die kende ik ook. Maar het komt echt een keer goed meiden! Knuffel voor jullie.
    En fijn dat jouw LF al wat langer is mariahh! Wie weet helpt dit jullie wel..

12. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Daaaag lieve dames!

Weer terug van de vakantie! Alles even terug gelezen maar op alles reageren word beetje lastig denk ik..

Nieuwe dames welkom! Wat gezellig dat jullie komen kletsen!
    Hopen op Veel positieve testen binnenkort 😄

@azucena Jeejtje heftig verhaal van je zoontje. Geweldig Hoe jullie er mee om gaan. Maar wat een prachtig ventje ook! Snap wel dat hij het allemaal waard is hoor! Van dat koppie word je meteen happy!

@Anouck een positieve test zag ik. Hoop dat dit een plakkertje is! Ga keihard duimen!

@Dames die ongi zijn geworden. Dikke knuff en ga duimen voor de volgende ronde!

Slaap lekker alvast!

13. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Even snel ego berichtje: vanavond ( einde vd dag 12 dpo ) helaas ongi geworden .. Gelukkig al wel een lf van bijna 3 dagen langer
    Volgende nod is 31 augustus. .
    Kom morgen even verder reageren

Xxxx

14. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    Even een paar drukke dagen gehad, geen idee waarom de tijd omgevlogen is, hihi. En wat een leesvoer weer!

@Azecuna: dat was destijds idd heftig, maar snap wel dat jullie niet beter weten. En wat een lekker ventje hebben jullie! Wat zal hij het prachtig vinden, ja, een brusje! En fijn dat er even geen operatie nodig lijkt te zijn!
    Ik voelde sinds mijn bevalling elke maand heel duidelijk mijn eisorong. En was ook heel regelmatig elke 29-30 dagen ongesteld. Dat maakte het natuurlijk wel makkelijker.

@Kimjoy: jammer dat je ongi bent geworden. Succes met de volgende ronde.

@Anouk: Ik snap dat je zit te trillen! Oh, meid, ik hoop het zo voor jullie! Dat ie maar goed blijft plakken met behulp vd gyn! Voorzichtig toch al gefeliciteerd!

@Talvi: Een goed teken dat de testen aflopen. Wordt tijd om deze periode af te sluiten. Knuffel!

@Mariahh: Tuurlijk mag je meekletsen, gezellig! Hopelijk is het na zo'n lange tijd de komende maand eindelijk raak voor jullie!
    En Bolleke, dat geldt ook nog steeds voor jullie. Maandag weer naar de magnetiseur, toch?

@Rataplan: Op naar sexytime! Succes!

@Angels: Wat vervelend dat je je weer zo moe voelt. Hopelijk is er niets aan de hand. Kunnen ze testen of het terug is?

@Flieentje: Mooi tonnetje, meis! Prachtig! Ik zal straks ff proberen ook weer een buikfoto te plaatsen.

@MissSter: Welkom terug van vakantie! Nu thuis nog even rustig aan?

15. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ja idd Lamama ik ben er wel toe om het af te sluiten 😊
    Hoe gaat het met jou?

16. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    IMAG2046.jpg

Met mij gaat het goed. Ik slaap over het algemeen al beter, dus de rust helpt.
    Nu hebben we 2 weken vakantie, blijven rondom huis en zijn van plan samen kleine uitstapjes te maken.

Buik blijft ook goed groeien, wat gaat dat hard de tweede keer! En binnen in lijkt het soms een disco, haha. Voel het nu veel beter, want de vorige keer lag mijn placenta voor.
    Ik hoop dat iedereen dit wonderlijke gevoel weer snel mag ervaren! 😍

17. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ohh wauw wat een mooie buik! Daar mag je trots op zijn 😄 En dat getrappel,zo bijzonder ❤ Ik kan eigenlijk niet wachten om dat ook weer te voelen 😊

En wat fijn dat je beter slaapt! Ik hoop voor je dat dat zo blijft 😊

18. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.413
    1.206
    113
    Zo meiden wat een leesvoer!! Ik kan het gwn niet onthouden allemaal!

19. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hey Mutskuh! Hoe is het met jou?

20. Vlinder89

Vlinder89 Actief lid

1 jul 2011
    100
    0
    0
    Zuid-holland
    Reageer even snel. Wat een hoop gekletst zeg!!!
    Azucena super nieuws
    Anouk wat mega spannend zeg.
    Angels wat ontzettend rot. Hoop dat je je snel wat energieker voelt!
    Mariah hoop dat je die CB ovulatie test helemaal niet nodig hebt.

Helaas wat ik dacht dat mijn eisprong was is het dus niet geweest. Niet ongesteld en ook geen positieve testen. 1 keer avond getest en 1 keer ochtend. Afwachten nog maar.

Sorry als ik iemand ben vergeten, maar het was zo veel 😊

Deel Deze Pagina