Aaaah Mariahh klote meis toch weer ongesteld geworden... Balen! Ik hoop echt dat jullie tijd snel komt... Dankjewel Boef lief van je. Jij kunt het weten, bij jullie heeft het ook even geduurd... Hoe is het met jou? Vlinder balen van de negatieve testen... Dus toch weer een langere cyclus waarschijnlijk... Had je een positieve ovulatietest gehad? Of dacht je dat je je eisprong gevoeld hebt? MissSter goeie vakantie gehad? Lamama 77 prachtige buik! Fijn dat je wat meer rust krijgt nu. En ja dat leven in je buik is zo bijzonder! Kan niet wachten . Ik duim voor alle bijna NODers. En voor mutskuh het allerhardst, het wordt bij jou ook tijd meis!! Hier weer in de gezellige tijd . Morgenmiddag weer naar de magnetiseur, kijken wat die zegt...
Hey meiden! Wat een hoop geklets! En wat nieuwe meiden welkom! Ik lees trouw mee en reageer af en toe maar zie soms de tijd niet om persoonlijk op iedereen te reageren sorry! Duim voor je Mutskuh! Bolleke ben benieuwd morgen bij de magnetiseur! Hoe gaat het met jou, Boefje? Hoever ben je nu? Mooie buik Lamama en flientje! Hopelijk lopen we gauw allemaal rond met zo'n mooie buik vol leven 😊 Voorzichtig gefeliciteerd Anouk! Duim voor je dat het goed blijft gaan. Trusten allemaal!
Jaa heerlijke vakantie gehad. Nu inderdaad nog paar daagjes lekker rustig aan doen thuis en dan woensdag weer aan de bak. Gaan we kijken hoe dat weer gaat 😊 met dit weer is het weer giga druk en warm namelijk 😉 @LaMama prachtige buik! Lekker van genieten! @sexytimers Succes en lekker genieten. Hopelijk allemaal raak 😁 Op moment veel nod-ers in aantocht of??
@ talvi ja gaat goed hoor, de zenuwen beginnen te komen, nod komt eraan voel van alles wat ik vorige maanden niet had, had ong week na ei even een soort graaf gevoel in bm streek, dag erna enorme witte afscheiding, lees echt enorm veel! Ben super sjaghie en ander moment emotioneel en dan weer lief, dus qacht rustig ad en hoe is het met jou nu? Thx bolleke! Lief!! Maar gun het jou het allerhardst @ yessie dankje, lief! Hoe is het met jou? Welkom alle nieuwe dames! Gezellig! @ hier 2x laten pendelen, Just for the fun! 1e pendel februari 2016 en 2e pendel september 2015 dus wie weet
Hè Mariahh, balen dat je ongesteld ben geworden! Maar wel fijn dat je cyclus beter lijkt te zijn.. Welkom terug van vakantie MissSter ! Fijn dat je het leuk hebt gehad. Hoe lang moet je nog werken tot je verlof hebt? Ook al zo'n mooie buik LaMama77! Wat fijn dat je de bewegingen nu veel beter voelt! Heerlijk. Geniet van je vakantie! Succes bij de gyn straks Anouk! Ik heb even terug gekeken en sinds ik mijn cyclus bijhou (vanaf april) is het 25-30-26, en als het goed is moet ik binnen een week weer ongesteld worden. Maar als ik jullie onderschriften zie is het dus niet zo raar om wisselde cyclussen te hebben . Hopelijk hebben jullie allemaal een fijn weekend gehad! Zometeen Quinten naar SM brengen en werken, heb steeds minder zin (en dan werk ik maar 2 dagen en op maandag pas om 11:00 ). Toe aan vakantie!
Mutskuh, ik hoop dat geen van de pendels gelijk heeft en je nu zwanger bent . En anders toch maar de 2de pendel . Succes met afwachten tot je nod ! Hier 4 pendels en geen een in dezelfde maand . november-jongen, oktober, december-meisje en september-meisje. Maar in ieder geval wel allemaal nog dit jaar.
Spannend Mutskuh! Hier goed en ook nod in aantocht; zondag! Voel nog he-le-maal niks bijzonders. Bij mn dochter ook geen klachten en toch zwanger dus we duimen maar 😃
Sorry Mariahh hadden helemaal over je ongesteld berichtje heen gelezen. Jammer zeg!! Ik ben denk ik ook ongi aan het worden.... Gelukkig. Was al bang dat ik er nog een week op moest gaan zitten wachten. Op naar ronde 2. Bolleke ik dacht mijn ei gevoeld te hebben deze maand. Had een paar symptomen die er op leken, was was blijkbaar toch iets anders. Jij heel veel succes. Hoop echt voor je dat het deze ronde gaat worden. Leuk een april kindje😉 Wat een mooie foto's van jullie buiken. Geniet er heerlijk van. Zo fijn gevoel hè dat gerommel in je buik Spannend mutske, yessie en azucena. Alle drie op roze hoor!! Ben benieuwd hoe het vandaag bij de gyn gaat Anouk. Missster nu de kunst om je vakantie gevoel vast te houden he😊 geniet nog even van je vrije dagen. Hebben jullie bij de eerste ook gependeld? Was het toen goed? Ik ben daar een beetje te nuchter voor denk ik. Is natuurlijk wel leuk voor de grap.
Dankjewel Vlinder, lief van je. Ik vind een april-kindje ook prima! Balen dat je ongesteld wordt, maar wel fijn dat je cyclus niet zo lang is... Mutskuh wordt spannend, hoop het zooooooo! Die pendels kloppen niet hoor! En Yessie voor jou ook, hoop dat het raak is! Azucena ik hoop dat je cyclus niet te gek doet... En anders is het wel fijn om ovulatietesten te gebruiken en/of te tempen zodat je weet wanneer je ei is. Hopelijk is het bij jou ook raak! MissSter geniet nog van je laatste vakantiedagen! En succes vast voor woensdag, rustig aan hoor! Lijkt me erg zwaar met dit weer en de drukte... Ik heb nog nooit laten pendelen, ben er te nuchter voor (zegt degene die naar de magnetiseur gaat, hihi). Voor de lol is het wel grappig.
Ik weet 100% zeker dat ik deze maand niet zwanger ben ! We gaan er namelijk pas vanaf nu voor. Pendelen is ook puur voor de grap hoor, anders had er hier nu een meisje moeten rond kruipen . Maar toch fijn dat ze alle vier vrij snel pendelen, is toch een fijn gevoel.
Ik maar denken wat is het rustig, kreeg geen mailtjes meer! Maar flink geschreven dus! Eerst even beantwoorden: heb het al laten onderzoeken en `alles was goed`. Cvs/me is dus niet vast te stellen, bloedonderzoeken zijn altijd gewoon goed maar de vermoeidheid blijft. De ene dag gaat het beter dan de andere dag, het is even aankijken de periode.. mocht het weer zo erg zijn dan ga ik langs een andere dokter, kijken of hij/zij me kan helpen... het ideaalste zou zijn zwanger worden.. (tenminste zo is het vorige keer ook weg gegaan.. zal wel iets met hormonen zijn ofzo ) Vlinder balen dat je ongie wordt Mutskuh, wat zijn pendels en waar laat je dat doen ? Azucena even afwachten maar. Hopelijk een normale cyclus of beter een knaltest! Watvoor werk doe je (heb het gemist denk ik)? Misster succes woensdags, maar wel goed aangeven hoor meis als het niet gaat Bolleke hoe is het afgelopen met die magnetiseur? Moest je nog een keer erheen of iets? Mariahh he balen zeg! Anouk hoe is het gegaan bij de gyn? Yessie spannend!!
@Vlinder: wat rot dat je zo geen zekerheid hebt. Laat dan die ongesteldheid maar doorbreken. @Mutskuh en de rest op (bijna) NOD: duim, duim, duim.... @Bolleke: succes bij de magnetiseur vanmiddag! @Anouk: succes bij de gyn! @MissSter: woensdag weer beginnen? Rustig aan doen, meid! Ik heb woensdagmorgen weer controle. Ergens weer fijn, aangezien ik de laatste dagen vaak een drukkend gevoel heb op mijn borst. Of het moet komen door de vermoeidheid, geen idee. Vandaag weer flink warm/heet. Is nu al weer 33 graden, pff, niks voor mij. Morgen lekker een dagje relaxen bij Sanadome, zin in!
Hoi allemaal! Vraagje... Wat is pendelen??? Surry maar kweet ut niej... Whoahhh die buik foto's! Mooi!!! Vandaag gyn geweest, klein vruchtzakje te zien in de baarmoeder dus tot nu goed. Gelijk gestart met utrogestan of hoe je t schrijft. Moet je dat spul er downunder in stoppen! Word één grote smurrie... Maar eind volgende week terug komen en dan verwacht hij een kloppend hartje te zien erg spannend dus. Bedankt voor jullie berichtjes!!!
Goedemorgen dames! Ik voel me steeds weer meer mezelf worden. Ik ben wat vrolijker en ik voel me gewoon wat beter. Voelt fijn 😊
Wat fijn Talvi, hopelijk iedere dag een stapje beter. Oooo Anouk wat fijn en spannend allemaal zeg. Veel succes met de smurrie. Zelfs zo vroeg al alles over voor je kind Ik hoop dat je volgende week een schitterend hartje ziet flikkeren Hier echt ongi geworden. Voelt helemaal prima. Gek eigenlijk, want had bij mezelf meer teleurstelling verwacht. Kan iemand mij veranderen op de lijst. NOD is ongeveer 11 september denken ik. Op naar Ronde 2.
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Roelieboelie_________ 03-08 __________ 📊 ? Azucena ___________ 04-08 ___________📊 1 Mutskuh ___________ 05-08 __________ 📊 8 Zustertje2015 ______ 12-08 __________ 📊 3 Talvi ______________ 13-08 ___________📊 1 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Bolleke83 __________ 20-08 __________ 📊 8 Kimjoy ____________ 21-08 ___________ 📊 2 Rataplan ___________ 24-08 __________ 📊 4 CaatjeM ____________ 30-08 _________ 📊 7 Mariahh ____________ 31-08 _________ 📊 ? Amani _______________ ? ____________📊 1 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? Vlinder89 _____________ ? _____________📊 1 Yessie26 ___________ 09-08 ___________ 📊 2 Lievekind ___________ 17-08 __________ 📊 6 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ?
Goejendaagh! Hier gelukkig weer mijn menstruatie voorbij. Was een rare deze maand... Heel weinig bloed... Maar ja... Op naar nieuwe kansen. Balen dat je zo moe bent @Angels! Weet je al waardoor dat komt? Mooie buik @Flieentje! En bedankt voor de hormonen, die krijg ik graag toegestuurd! Ooooh @Mariahh balen van het rood! Dikke knuff meis! Ik heb je in de lijst gezet, de hoeveelste ronde is dit? Enne... is niet erg hoor, dat je niet alles terug kan lezen. Ik zelf kom pas online als ik weet dat ik tijd heb om door alle pagina's heen ben. Ben veels te nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat om niet alles terug te lezen! LOL Hihihi volgens mij zijn dat er wel meer @Azucena, maar ik gok dan op Helmond. Of is dat inmiddels al een stad?! Ik heb echt geen idee, woon al 10 jaar in Spanje. Vandaag is jouw NOD, toch? En? Testdrang? Of valt dat mee? Overigens vind ik het tempen überhaupt fijn. Niet alleen vanwege eispotten. Het is gewoon heel prettig om te weten hoe het met je lijf gaat. Fijn @Talvi, van dat goede gesprek. Zo belangrijk om te weten wie echt je vrienden zijn! Ik was ook een leek @Amani, maar je leert snel hoor. Het is allemaal niet zo moeilijk. En hier op zp zijn er meerdere die dat doen (tempen en ovulatietesten), dus die kunnen altijd helpen. @MissSter, fijn dat je zo'n lekkere vakantie gehad hebt. Morgen weer aan de bak, zin in? Of mag de vakantie nog langer duren? Prachtige buik @LaMama!!! Oooh @Vlinder, balen dat je ongi wordt, maar fijn dat het wel wat duidelijkheid geeft! Oooooh wauw @Anouk heerlijk! Ik heb je bij de zwangeren gezet hoor! De hoeveelste ronde was dit voor jullie? En wat is de due-date?! Enne... @Roelieboelie, hoe is het met jou? Jouw NOD was gisteren, toch?
Angels88, zou een niet reguliere arts misschien iets voor je kunnen betekenen? Dus meer de alternatieve kant op.. Ik ben er zelf niet van, maar hoor van anderen dat daar vaak wel wat winst behaald kan worden. Lijkt me heel zwaar om altijd zo moe te zijn! Zeker met een dreumes en straks hopelijk ook nog een baby. Hoe lang na de bevalling kreeg je de klachten weer? Niks gemist , ik heb nog niet verteld wat voor werk ik doe. Ik werk bij een Goudsmid/Juwelier, officieel in de verkoop, maar ik doe veel meer dan dat. Maar het plan is dat ik helemaal stop met werken zodra ik 'moet' stoppen tijdens mijn zwangerschap. Lekker een paar jaar thuis met de kindjes. LaMama77, kan het niet zijn dat je steeds minder longcapaciteit hebt door de ruimte die de baby inneemt? Dat je daardoor zo'n drukkend gevoel hebt? Hopelijk kan de vk (of gyn?) je morgen gerust stellen. Geniet van je dagje sanadome ! Anouk, ik weet ook niet precies wat pendelen is . Volgens mij heeft het met energie te maken die de pendelaar dan op vangt. Maar het zal denk ik natte vinger werk zijn . Fijn dat het er nu goed uitziet!! Duimen draaien voor een mooi kloppend hartje volgende week! Hoe lang moet je de utrogestan gebruiken? En is het echt een troep? Ik moet het straks van week 16-36 gebruiken, ook de bolletjes, ik dacht eigenlijk dat ik spuiten zou krijgen, maar het zkh hier gebruikt tegenwoordig de bolletjes. Daar kijk ik niet naar uit, 20 weken lang smurrie.. Talvi, wat fijn dat je je beter begint te voelen! Vlinder89, balen van de ongi! Knap dat je er zo positief over denkt en het geen teleurstelling is. CaatjeM, weet je wel heel zeker dat het een volledige menstruatie was als het zo anders is dan je gewend bent? Hopelijk is de komende ronde, jullie ronde! Jullie willen verder nog niks proberen om 'sneller' zwanger te worden? Was je bij de eerste wel snel zwanger of ook niet? Haha, nee niet Helmond. Echt tegen Eindhoven aan, Veldhoven dus . Mijn NOD is niet vandaag, deze ronde ben ik niet zwanger. Na mijn menstruatie gaan we ervoor en mijn NOD zal dan rond 4 september liggen, afhankelijk hoe lang deze cyclus duurt. Net bij de Etos zag ik dat alle vitamines van eigen merk 2de halve prijs zijn. Dus maar twee doosjes 'zwanger worden' meegenomen, weer een stapje gezet. Ik heb nog nooit zo naar mijn menstruatie uit gekeken .
Gyn gaat zo terug bellen met de bloeduitslag van gisteren. Geen idee wat hij gaat zeggen. Was weer ronde één en ik dacht 6april uitgerekend, maar ik probeer me niet te veel te verheugen zeg maar. Erg moeilijk,erg spannend. De bolletjes gaan snel kapot met inbrengen vind ik. Vind het nog meevallen met hoe veel smurrie het is. Merk verder niks behalve dat ik het erg warm had. En snachts maagzuur. Ik moet ze tot veertien weken gebruiken. Ben benieuwd of mijn gyn wel gaat bellen. Vorige keer was hij ook een dag te laat door de drukte. Waarom moet jij progesteron gebruiken als ik vragen mag?
Gyn belde net. Zwanger test was positief en moet einde volgende week terug... Okee geen nieuws dus haha