Rataplan ik heb idd ovulatietesten gebruikt en heb eisprong pijn gehad. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is meis.
Jammer Talvi! knuffel! ik ben nog steeds niet ongesteld en eigenlijk voel ik me ook niet meer alsof ik ieder moment ongesteld kan worden.. maargoed.. toch verwacht ik het wel.. ik denk dat ik toch morgen ochten nog maar weer even een testje ga doen! hihi! te nieuwsgierig! hoop het zooo hard!!
Jullie gaan te snel kan het allemaal niet bijhouden hoor met de drukke dagen hier. Nog 1,5 dag extra werken en dan zitten we weer in het normale ritme. Ik zag een mooie test voorbij komen, gefeliciteerd Yessie!! En hopelijk heb jij morgen een knaltest in handen, lievekind! Verder nog een paar jarigen voorbij zien komen, gefeliciteerd ! En fijn dat de psz zo goed ging MissSter! Hopelijk morgen weer. Quinten vraagt elke dag wanneer hij weer mag , vakantie is niks voor hem. Sorry dat ik niet persoonlijk terug kom op iederen, nog een paar drukke dagen en dan ben ik er weer helemaal . Vanaf morgen begin ik met de ovulatietesten, dus dan zien jullie me vast ook weer vaker .
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Roelieboelie_________ 03-08 __________ 📊 ? Zustertje2015 ______ 12-08 __________ 📊 3 Lievekind ___________ 17-08 __________ 📊 7 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Bolleke83 __________ 20-08 __________ 📊 8 Talvi ______________ 21-08 ___________📊 1 Kimjoy ____________ 21-08 ___________ 📊 2 Rataplan ___________ 24-08 __________ 📊 4 CaatjeM ____________ 30-08 _________ 📊 7 Mariahh ____________ 31-08 _________ 📊 12 Mutskuh ___________ 03-09 __________ 📊 9 Azucena ___________ 08-09 ___________📊 1 Amani _______________ ? ____________📊 1 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? Vlinder89 _____________ ? _____________📊 1 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Yessie26___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 2
@Rataplan: Zo, de vakantie goed benut dus! Laten we hopen dat het effect heeft gehad! En ik had dat deze keer ook. Op basis van mijn laatste menstruatie ben ik uitgerekend op de verjaardag van ons dochtertje (13 nov). In het ziekenhuis ben ik echter 2 dagen naar voren gezet, dus nu 11 nov. @Anouk: Het is voor een héél goed doel, die medicijnen. Dat ukkie maar fijn blijft zitten! @Kimjoy: Jammer van je ongi... September gaat hem worden! @Amani: Gefeliciteerd met de kleine man. En die vruchtbare dagen kunnen wel eens kloppen, ja. Misschien eens gaan tempen en/of ovutesten? @Caatje: Werken is ook belangrijk. En genieten van sexytime al helemaal! Duim voor een roze resultaat! @Mutskuh: De laatste vakantieweek? Veel plezier nog en zorgen voor dat bevruchte eitje! @Talvi: Zo vervelend die onzekerheid. Ik blijf duimen! En mee afwachten, maarben er bang voor gezien de laatste test. @Angels: Jammer van de witte test.... @Bolleke: Ik hoop dat de symptomen nóg erger worden...en dat je roze gaat testen deze maand! @Vlinder: Heerlijk toch, een feestweekend. Nogmaals gefeliciteerd! @MissSter: Wat fijn dat de kleine man het leuk heeft op de PSZ. En wat knap dat ie er weinig moeite mee leek te hebben ondanks dat ie nooit naar KDV is geweest. Onze vakantie is weer voorbij. Vanmorgen weer gewerkt en morgenochtend weer. Ik moet volgende week terug naar de bedrijfsarts, maar aangezien hij me tot verlof al ziek had gemeld verwacht ik niet dat ie me weer aan het werk zet.
Ik duim voor je Lievekind. En ik zal de nodlijst zo weer even goed aanpassen (op volgorde en zonder quote)
Naam_______☺️ NOD ☺️______�� Ronde �� Roelieboelie_________ 03-08 __________ �� ? Zustertje2015 ______ 12-08 __________ �� 3 Lievekind ___________ 17-08 __________ �� 7 Angels88___________ 20-08 __________ �� 4 Bolleke83 __________ 20-08 __________ �� 8 Talvi ______________ 21-08 ___________�� 1 Rataplan ___________ 24-08 __________ �� 4 CaatjeM ____________ 30-08 _________ �� 7 Mariahh ____________ 31-08 _________ �� 12 Mutskuh ___________ 03-09 __________ �� 9 Azucena ___________ 08-09 ___________�� 1 Kimjoy ____________ 12-09 ___________ �� 2 Amani _______________ ? ____________�� 1 Mamavanlois __________ ? ____________�� ? Vlinder89 _____________ ? _____________�� 1 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 �� 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 �� 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 �� 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 �� 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 �� ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 �� 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 �� 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 �� 3 Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 �� ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 �� ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 �� 7 SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] �� 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] �� ? Yessie26___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] �� 2
Bekijk bijlage 469919 Help! Nu doe ik een test en zie ik 'niet zwanger' staan! Wat moet ik hier nou van denken?? Was toch echt een streep op kv test 😔
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Roelieboelie_________ 03-08 __________ 📊 ? Zustertje2015 ______ 12-08 __________ 📊 3 Lievekind ___________ 17-08 __________ 📊 7 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Bolleke83 __________ 20-08 __________ 📊 8 Talvi ______________ 21-08 ___________📊 1 Rataplan ___________ 24-08 __________ 📊 4 CaatjeM ____________ 30-08 _________ 📊 7 Mariahh ____________ 31-08 _________ 📊 12 Mutskuh ___________ 03-09 __________ 📊 9 Azucena ___________ 08-09 ___________📊 1 Kimjoy ____________ 12-09 ___________ 📊 3 Amani _______________ ? ____________📊 1 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? Vlinder89 _____________ ? _____________📊 1 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Yessie26___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 2
Huh? dat is gek Yessie! onverwacht ook! zou niet weten wat je daar van moet denken eigenlijk! misschien jog te weinig hcg voor cb? late eisprong gehad misschien? late innesteling? gek zeg! anders zou k t ook niet weten!
Misschien maak je minder snel hcg aan? Niet meteen van het ergste uitgaan meis! Ik zou nog 2 streeptesten doen,kijken of ze op of aflopen.. Knuffel meis!
Huh Yessie dat is gek? Ik weet wel dat die CB minder gevoelig zijn dan de kruidvat. Maar je streepje was al vrij duidelijk. Ik weet het ook niet... Ik zou idd ook nog eens diezelfde test doen, kijken of het streepje is opgelopen. Sterkte meis, ik duim voor een knaller! Talvi jammer! Is wel duidelijk afgelopen ja. Vind je het wel prima zo? Of heel teleurgesteld? Ik hoop de volgende ronde raak, misschien is het ook wel goed om je lijf even wat rust te geven... MissSter wat fijn dat ie het zo leuk vond op de psz! Dan breng je hem ook makkelijker weg. Hopelijk ging het vandaag weer zo goed. Vlinder nog gefeliciteerd, 3 dagen feest toe maar! Gezellig hoor! Lamama succes alvast bij de bedrijfsarts. Hopelijk is hij begripvol, zal toch wel? Rataplan ik weet het, die laatste week/dagen. Vreselijk he! Je probeert er zo rustig onder te blijven maar dat lukt gewoon niet. Ik duim voor je! Ik merk zelf dat ik er door tempen wat rustiger onder ben, je ziet het als het ware aankomen, dat maakt de spanning net iets minder. Lievekind voor jou ook spannend! Ik had bij de eerste zs ook vroeger ongikrampen. Die gingen weer weg en er gebeurde niks. Toen dacht ik huh? Ik duim voor een mooie test morgen! Hier is mijn temp gezakt dus ik verwacht morgen ongesteld te worden. Helaas door naar ronde 9 dus... Klote! Voordeel is wel dat ik volgende week kan drinken tijdens het vriendenweekend. Zou ook erg lastig zijn om het dan te verbergen als ik niet zou drinken... Maar ik had het er natuurlijk graag voor over gehad . Ik hoop echt dat onze tijd snel komt. Wij moeten gewoon wat meer geduld hebben voor het állermooiste kindje . Toch Mariahh?
Bolleke aan de ene kant vind ik het jammer maar aan de andere kant ook niet.. Ik vind even rust toch wel fijn al merk ik ook dat ik soms zo'n teleurgesteld gevoel krijg. En ik denk heel onredelijk.. Vandaag las ik dat een vrouw al een zoon of dochter had en een tweeling. En ze was dus zwanger van weer een tweeling. Ik gun het haar natuurlijk van harte maar ik kan er niks aan doen dat ik denk : Hallo zij heeft al een tweeling.. Of een andere vrouw had al een zoon of dochter en was zwanger van een drieling! Hallo kan het nog meer? Heel oneerlijk ik weet het en zo wil ik ook helemaal niet denken.. Maar gaat vanzelf..
Dankje Bolleke! nu wilde ik dat ik ook gedempt had! zo fijn als je het slot van ziet aankomen lijkt me! maar ik vergeet het altijd! stom! ik hoop het heeel hard.. maar reken er niet op eigenlijk! vanmoddag testen gehaald en kon het niet laten te testen kv2v5. helaas negatief..
Thanks meiden, zo fijn om dan hier even te kunnen delen! Is dat zo Bolleke, cb minder gevoelig? Hoop het zo! Dat cb het gewoon niet heeft kunnen 'meten'. Goed idee van jullie om zelfde test nog eens te doen van kv. Dan zie je ook echt verschil. Moet ze morgen eerst halen dus vrijdagochtend dan maar testen. Zenuwslopend dit! Niks anders dan afwachten... Jammer Lievekind dat ie negatief was
Hè wat gek yessie! Hopelijk een combinatie van een andere soort test en geen ochtendurine.. Oh wat balen lievekind . Heb je het idee dat je ongesteld moet worden of dat ook niet?