@Yessie: wat frustrerend! Maar ik zou ook niet meteen vh ergste uitgaan. Morgen en/of overmorgen nog eens testen. @Lievekind: balen vd negatieve test 😕 @Bolleke: ojee, hoop het niet...
Jep inderdaad ongesteld hier. Klote. Net maar een bossche bol verorberd. Door naar ronde 9, zucht... Spannend Yessie... Ja de CB schijnen meer hcg nodig te hebben. Snel de KV 2v5 halen en kijken wat het streepje gedaan heeft. Duim voor je! Lievekind klote van de negatieve test... Geen bloed geeft moed dus ik blijf voor je duimen! Talvi heb nooit een miskraam gehad dus weet natuurlijk niet hoe het voelt.... Maar kan me voorstellen dat het heftig is hoor. Komt goed meis, misschien is het beter om het even rust te geven allemaal... Knuffel! O ja Azucena succes met de ovutesten! Ben benieuwd, hoop dat je snel je eitje kunt vinden!
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Roelieboelie_________ 03-08 __________ 📊 ? Zustertje2015 ______ 12-08 __________ 📊 3 Lievekind ___________ 17-08 __________ 📊 7 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Talvi ______________ 21-08 ___________📊 1 Rataplan ___________ 24-08 __________ 📊 4 CaatjeM ____________ 30-08 _________ 📊 7 Mariahh ____________ 31-08 _________ 📊 12 Mutskuh ___________ 03-09 __________ 📊 9 Azucena ___________ 08-09 ___________📊 1 Kimjoy ____________ 12-09 ___________ 📊 3 Bolleke83 __________ 17-09 __________ 📊 9 Amani _______________ ? ____________📊 1 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? Vlinder89 _____________ ? _____________📊 1 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Yessie26___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 2
Zo lijst aangepast. Pffff wat klinkt 17 september nog ver weg. Dat is de dag dat we op vakantie gaan, hopelijk brengt dat geluk...
Dankjewel lieverds! Zullen we Roelieboelie en zustertje van de lijst af halen? Die hebben we al lang niet meer gezien en hun NODs zijn al lang geweest. Als ze weer mee willen kletsen kunnen we ze er weer bij zetten. Mee eens?
Ahh balen Bolleke.. 😔 Ja hoor van mij mogen ze er ook af. Maar Knofjebob en Marjand dan? Die praten ook niet mee maar staan wel op de lijst. Ik weet dat ze in de app zitten maar dan heeft het ja geen zin om ze op de lijst te hebben?
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Lievekind ___________ 17-08 __________ 📊 7 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Talvi ______________ 21-08 ___________📊 1 Rataplan ___________ 24-08 __________ 📊 4 CaatjeM ____________ 30-08 _________ 📊 7 Mariahh ____________ 31-08 _________ 📊 12 Mutskuh ___________ 03-09 __________ 📊 9 Azucena ___________ 08-09 ___________📊 1 Kimjoy ____________ 12-09 ___________ 📊 3 Bolleke83 __________ 17-09 __________ 📊 9 Amani _______________ ? ____________📊 1 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? Vlinder89 _____________ ? _____________📊 1 _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Yessie26___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 2
Goeiemorgen. Ik heb Roelieboelie en zustertje weg gehaald. Marjand en knofjebob vind ik niet zo erg omdat ze bij de zwangeren staan... Dan hoeven we in ieder geval niet steeds naar die NODs te kijken. Talvi de test wordt echt lichter toch? Hopelijk binnenkort weer een eisprong en een nieuwe kans. Fijne dag allemaal, ik ga aan het werk.
Wat raar Yessie. Nou niet te druk maken en morgen gewoon weer ff een kv2v5 doen, dan kan je vergelijken. Ik duim dat de streep gewoon mooi opgelopen is. Balen Bolleke, ronde 9 alweer. Ik duim voor je dat het volgende ronde jouw ronde mag zijn. En ja is echt zo rot altijd dat de volgende Nod zo ver weg lijkt. Voor je het weet is het weer zo ver. Talvi, hij is wel echt duidelijk minder. Wat duurt dat lang zeg voordat het uit je lichaam is. Kan dat wel? Hier nog steeds dezelfde klachten. Zeggen naar mijn idee niet zoveel. Ik heb er een goed gevoel over deze ronde, maar dat zegt ook helemaal niks. Wachten duurt zo lang. Maandag ga ik pas testen, als ik dan natuurlijk nog niet ongi ben geworden
Maakt het uit wanneer je een ovulatietest doet? In de ochtend/middag/avond? En nu nog maar een per dag hè? En wanneer hij donkerder wordt 2? Spannend rataplan! Nog een paar dagen afwachten. Hopelijk zit je gevoel goed. De test is wel echt duidelijk nog lichter talvi.. Dus dan is hopelijk nu alles uit je lichaam..
Ha moppies Ik probeer te antwoorden vanaf pagina 66 het gaat zo hard dat het lastig bij te houden is 😮 Alle zwangeren gefeliciteerd heerlijk dat roze ☺ Alle niet zwanger ex noders balen! Ik gun het jullie allemaal! Zou leuk zijn als iedereen zwanger is voordat de eerste bevalt! Ik straal wat positieve energie naar jullie toe ❤ Talvi Weet ook niet zo goed wat je er mee aan moet. Las wel dat hcg na mk lang in je lichaam blijft en dat je wel sneller zw kan raken doordat alle hormonen nog vliegen in je lichaam. Missster Fijn dat Je mannetje het er leuk vond. Onze meid gaat volgende week weer zal wel weer drama worden in het begin, vroeg wakker maken, ontbijten ect.... rata Bijna nod meis 😆😆 Ik duim heel hard voor je dat het raak is! lieve Miss te vroeg getest. Geef de hoop nog niet op deze ronde! azu Succes met de ovu testen. Hopelijk geeft het meer inzicht in alles. vlinder Super gezellig een feest weekend! lamama Vakantie gaat altijd te snel voorbij! Voor je het weet ben je er weer aan toe. Zou je het vervelend vinden als je bevalt op je dochter haar verjaardag? Mijn man is de 14e jarig Hoezo moet je bij de bedrijfsarts terug blijven komen? Er veranderd toch weinig aan de situatie? yessie Bijzonder cb is wel minder gevoelig. Ik duim dat je hcg nog extra veel aangemaakt moet worden! bolleke Echt flink k.u..t dat je ongi bent geworden had zo roze gehoopt voor jullie! Dat is zeker een voordeel extra van genieten dit weekend! Veel plezier alvast! Hopelijk heb ik iedereen gehad. *Vorige week 3d echo gehad. Zo leuk. Ons meisje heeft al een bos met haren was zo goed te zien. *Alles gaat verder zijn gangetje. Lage bloeddruk werk 50% geeft me een hoop rust. Maar neemt niet me duizeligheid en alles weg. Maja weinig aan te doen. *Bijna vakantie en dan hebben we lekker rust. Naja rust dochter lief dr nieuwe kamer maken op zolder. *dochtertje vind het potje steeds interessanter worden. Wilt er continu op. Vorig weekend deed ze er een mini plasje op 😍 ze was helemaal trots wij ook! Volgende week gaat ze weer 1 ochtend naar de psz heeft mama sochtends even mamatime.
Rataplan hcg kan na een mk nog lang in je lichaam blijven zitten. Opzich een goed teken dat de testen aflopen maar aan de andere kant ook erg jammer want ja ik had toch een klein beetje op een nieuwe zwangerschap gehoopt.. Ik heb nog 1 test die ik morgen of overmorgen ga doen. Flieentje wat goed dat je dochter al op het potje wil! En heerlijk vakantie 😊