meiden vanmorgen weer een testje gedaan.. dit was het resultaat! alleen nu ben ik als de dood dat het een indroogstreepje is, want heb em namelijk weggelegd toen ik mn zoontje uit bed haalde en pas een uur later heb ik m afgelezen! hij is moeilijk op de foto te krijgen maar t is wel roze iig.. help?
Ooh ben zo blij dat je reageert Talvi!! Ik hoop het ook! ml zag em ook duidelijk! wauw! ik durf er nog niet van uit te gaan! eerst een zien of ze oplopen!!
Talvi balen die onzekerheid! Als je niet wijzer wordt van die testen zou ik het gewoon bij de ha aankaarten. . Hij kan je bloed controleren op de hoeveelheid hcg en na een week ofzo nog een keer prikken om te kijken of het goed is gedaald.. lees hier vooral op het forum dat testen met +-2 weken wel weer wit zijn wil je niet bang maken maar vind je situatie zo vreemd Yessie wat raar! Cb is idd minder gevoelig als de kv dus hopelijk ligt het daaraan! Wanneer ga je weer testen? Lievekind hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid! Azucena welke ovu testen heb je? Het is het beste om elke dag op het zelfde tijdstip te testen en daarvoor ff een paar uur weinig drinken en niet plassen. Bijv. Elke dag om 11:00 wanneer ze bijna positief zijn kun je 2x per dag gaan testen. Met de cb mag je met je ochtend urine testen maar met andere testen niet geloof ik.. Succes en hopelijk gauw een ei Bolleke wat ontzettend balen van je ongi! Hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten! Kun je nog wel een beetje positief blijven? Flientje wat knap van je dochter! Hier heeft N. Ook vanaf maandag geen luier meer om. Gaat super goed! Ze krijgt nu alleen een luier met slapen en die blijven zelfs droog! Voor poepen vraagt ze ook nog wel een luier dit vind ze eng Hier ong. 2 dpo hebben de sexy time goed benut dit keer en ben braaf blijven liggen Nu die langzame slopende 2 weken Door zien te komen .. probeer maar veel leuke dingen in te plannen zodat de tijd hopelijk wat sneller gaat
Lievekind ik duim voor je!! Azucena ik zou in de ochtend en avond testen als ze bijna positief zijn. Maar niet met de 1e ochtendurine. Ahh Yessie nee toch.. 😔
Ah nee yessie.. wat klote. Dikke knuffel! Ik ben geen goede tuurder lievekind, hopelijk over een paar dagen een knaller!
En Mariah als de testen niet helemaal negatief worden dan ga ik idd even voor een bloedtest 😊 Maar ze worden nu wel elke dag lichter dus ik denk dat ik met een paar dagen wel een witte test heb.
Ah nee yessie Lievekind misschien een latere innesteling gehad en 12 dpo is idd nog vroeg. . Hopelijk loopt hij op! Talvi klinkt raar maar hopelijk is je test snel wit zodat jè weer verder kan!
als ik zo nog eens naar m'n test kijk denk ik eerder dat t gewoon een indroogstreepje is.. ik hoop t niet natuurlijk, maar blijf wel realistisch.. zaterdag ochtend nog maar een testje doen.
Een hele lichte streep. Betekend dat dat de eisprong er wel aan zit te komen (over een aantal dagen) of hoeft dat niets te betekenen? Heb om 11 uur getest, foto is na 5 minuten gemaakt. Action testen .
Yessie: he gatver meid. Wat vreselijk. Hele dikke knuffel Lievekind: ik zie wel wat, maar idd niet helemaal betrouwbaar als je het niet gelijk afgelezen hebt, zoals ze in de gebruiksaanwijzing ook aangeven. Gewoon over 2 dagen nog eens doen en dan wel gelijk aflezen he. Azucena: bij mij betekent dat lichte streepje dat mijn eisprong eraan komt. Dagen ervoor is ie gewoon spierwit. Maar er zijn ook vrouwen die de hele maand zo'n licht streepje hebben en dan opeens positief wordt. Dus gewoon ff doortesten. Als ie steeds een beetje donkerder gaat worden dan naar 2x per dag testen gaan. Ik heb mijn posi ovutest deze maand gemist omdat ik maar 1x per dag had getest. Waarschijnlijk had ik dus mijn piek in de avond. Volgende ochtend weer lichter namelijk
Ah nee Yessie wat ontzettend klote . Knuffel! Lievekind spannend... Ik lijk heeel ver weg iets te zien, maar de upload kwaliteit is heel slecht. Morgen of overmorgen weer testen, ik duim voor een mooie opgelopen streep! Talvi ik denk ook dat je snel een lichte test hebt. En anders idd even naar de ha. Kan me voorstellen dat het dubbel is. Je wilt niets liever dan een streepje en nu wil je er juist geen... Beetje gek. Dankjewel Mariahh. Ik vind het soms wel moeilijk om positief te blijven maar dat hoef ik jou waarschijnlijk niet te vertellen. Ik denk dan als het de afgelopen 8 rondes niet gelukt is waarom zou het nu dan ineens wel lukken...? Maar er zit niks anders op dan de moed weer verzamelen en door. Flieentje dankjewel voor je lieve berichtje! En kei goed van je kleine meisje dat ze op het potje gaat! Lekker dat ze volgende week weer naar de psz gaat, even lekker tijd voor jezelf. Vervelend dat je nog steeds last hebt van je lage bloeddruk... Azucena ik had pas streepjes als de eisprong eraan kwam. Inderdaad 2 keer per dag testen als ze donkerder worden, ik heb m ook weleens gemist doordat ik maar 1 keer per dag testte. Hoop dat je m snel spot! Rataplan, Mutskuh en Caatje veel succes weer op dat o zo vervelende wachtbankje... Of vergeet ik dan nog iemand?
@ bolleke: zo denk ik idd ook.. Zit nu 2 dpo van ronde 12 maar hoop is er niet.. ach we gaan het zien deze 2 weken gaan zo langzaam en dan heb ik ook nog eens vakantie .. ga maar genoeg leuke dingen inplannen voor as week dan gaat de tijd wat sneller