We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik hoop het voor je meis! Stom he dat gevoel, terwijl je toch hoort dat een jaar gemiddeld is en er zat vrouwen in ronde 12-18 zwanger raken. Slim om afleiding te zoeken. Gaan jullie binnenkort hulp zoeken als het nog niet gelukt is? Ik denk dat wij dat met een jaar wel gaan doen...

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Heeft iemand van hier Vrolijklente nog gesproken? Ik kan haar geen pb of krabbel sturen en m'n vriendschaps verzoek accepteert ze niet.. Wilde even weten hoe het met haar gaat 😊

3. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank meiden voor jullie lieve berichtjes!
    Aardig wat bloedverlies en nu ook flink krampen. Bah bah.
    Nu maar afwachten en op naar de volgende ronde. Wat een emoties binnen een week zeg.

Oeh spannend Lievekind zie ook echt wel een streepje! Hopelijk loopt ie mooi op!

Succes dames op t wachtbankje!

4. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ahh Yessie wat kut 😔 Knuffel voor jou lieve meid!

5. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ bolleke ik ga denk na deze cyclus richting de ha maar eigenlijk durf ik niet zo goed:( ik ben nog jong word over 2 maanden 25 en heb al een dochter ) ik heb een grote mond maar puntje bij paaltje klap ik dicht en laat ik me zo afschepen. .

@ yessie flink balen meis :(

6. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Yessie heel verdrietig, sterkte! :(:(:(

Talvi ik heb Vrolijk niet meer gesproken. Ik hoorde dat ze de club ook heeft verlaten?

Mariahh ik snap het dubbele gevoel... Misschien toch goed om eens te gaan praten. Dat is wel normaal als je een jaar bezig bent, ook al ben je jong. Meestal beginnen ze volgens mij met de eenvoudige onderzoeken zoals het zaad van de man. Dan kun je in ieder geval wat dingen uitsluiten misschien... Het lijkt mij ook moeilijk en de MMM is echt geen pretje denk ik. Aan de andere kant is het misschien wel fijn als er hulp komt. Maar... We gaan er vanuit dat het niet nodig is en je deze ronde zwanger bent! En dan volg ik een paar weken later. Afgesproken? :p

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Deal ;)

8. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    @Flieentje: Van de bedrijfsarts zelf hoefde ik niet meer langs te komen, maar de arbodienst wil van wel. Denk dan ook dat er niets zal veranderen.
    Leuk hè, die 3d echo! Ik heb voor morgenmiddag nog een gratis echo staan omdat onze mini zich niet goed liet zien.
    Bevallen op haar verjaardag, tja, als dat zo is, dan is het zo.
    En wat knap van het potje!

@Talvi: Dat de testen blijven aflopen lijkt mij toch geen zwangerschap, helaas....

@Lievekind: Dat wordt testen verslijten en hopen dat ze oplopen. Het klinkt veelbelovend!

@Mariahh: Nog eentje bijna luiervrij, wat goed! Succes op het wachtbankje nu!

@Yessie: Oh, nee toch!...

@Talvi: Ik zag bij de club dat Vrolijk die heeft verlaten. Ze kan altijd hier nog reageren als ze er behoefte aan heeft.

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Volgens mij ben ik nu net echt ongesteld geworden.. Ik stond op om naar de wc te gaan en toen liep het al langs m'n benen 😖 Was best veel,en helder, bloed.. En ik heb de griep.. Voel me zo belabberd bah.. Slaap lekker!

10. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Toch wel fijn dat je nu gewoon door kan toch Talvi? en beterschap!! slaap lekker!!

ik vind het zo lastig, aan de ene kant hoop ik heeel hard dat t gelukt is, maar ook probeer ik mezelf zo rustig te houden en ervanuit te gaan dat ik snel ongesteld word! pff.. waren we maar vast een weekje verder, dan wisten we wat!

11. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Jammer bolleke En talvi
    Sterkte yessie
    Lievekind ik zie ook een streepje spannend!

12. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Yessie nee!!! Klote sterkte meid! Talvi en bolleke balen!

13. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ah dubbel gevoel zeker Talvi. Ene kant fijn dat je nu verder kan en opnieuw kan proberen deze ronde, andere kant was het ook super geweest als je gelijk weer zwanger was geweest. Ook nog ziek nu. Beterschap meis

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Het is zeker dubbel. Maar ik vind het wel fijn om te weten dat alles nog werkt 😊 Dus op naar de volgende ronde!

15. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Talvi knuffel voor jou! Balen maar precies wat je zegt; je lijf werkt weer naar behoren en je kunt weer verder! Op naar de volgende ronde, succes!

16. Talvi

Talvi Niet meer actief

Tnx meis. Hoe is het met jou?

17. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    He Talvi balen :(
    Je hebt nu iniedergeval wel duidelijkheid maar leuk is anders..

Yessie Hoe voel jij je ?

@potje gaat hier super met dochter.. zelfs haar nacht luier blijft droog! Durf hem alleen nog niet af te laten in de nacht

3 dpo vandaag en volgens mijn man hartstikke raak. . Geloof er zelf vrij weinig van maar ach we gaan het zien

18. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    weer een negatieve test, maar ook nog steeds niet ongesteld

19. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Klote Lievekind. Op welke dag zit je nu en hoeveel dpo? Vervelend man die onduidelijkheid...

Talvi ook dubbel... Wel fijn dat je nu echt aan een nieuwe ronde kunt beginnen. Even je lijf resetten! Nog steeds ziek? Of voel je je alweer wat beter?

Yessie hoe is het?

Hihi Mariahh ik hoop dat je man gelijk heeft! Is dat gewoon een gevoel wat hij heeft?

20. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Balen lievekind. Maar geen bloed geeft moed, dus het kan nog. Hoeveel dpo zit je?

Deel Deze Pagina