We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Ik kom ook gezellig mee kletsen. Wij gaan voor een broertje/zusje voor onze lieve Sven.
    Na de miskraam een echo bij de verloskundige gehad en daar werd ons verteld dat m'n baarmoeder slijmvlies dik was en met een beetje geluk de eisprong erg dichtbij was.
    Heb toen gelijk testjes gedaan. We hebben maar 1dag gehad om heerlijk te klussen ivm werk van m'n vriend. Hopelijk hebben we geluk gehad.
    Hartje staat voor de dag van klussen zeg maar😅
    Nu maar afwachten of het geluk met ons is, spannend!!
    image.jpg

2. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    @Chantej: welkom. En succes!

@Anouk: Hopelijk voel je je snel beter

@Rataplan:.Zo hoog is mijn libido jaren niet geweest. Bij ons was het de laatste jaren max 2x per week. En na de bevalling misschien 1x. Tijdens ei was mijn libido wel duidelijk hoger. En nu ik zwanger ben hebben we schandalig weinig seks....ben meestal zo moe en liefdeloos. Arme vent van me...

3. Catheny

Catheny Actief lid

1 jul 2014
    320
    34
    28
    ....
    ...
    Hoi hoi,

Leuk dat er een groep zoals deze is :D

Hier gaan wij ook voor een tweede kindje.
    Mijn dochter is nu 3 en we willen nu graag een broertje of zusje voor haar.

We zitten nu in ronde 2, volgende week nod.
    We wachten rustig af.

4. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    @ rataplan pff wat veel zeg, dat red ik echt niet haha:D maaar goed wel fijn dat het lukt en kan.

Sinds stoppen van de pil is het wel wat vaker, maar we mogen al blij zijn als we 2x per week redden. Merk wel dat halverwege mijn cyclus mijn libido toeneemt misschien ook vanwege de wens.

Nog 3 dagen voor mijn nod en ik ben ineens bloed nerveus en merk inene allemaal rare klachten wat ik nog nooit heb opgemerkt. Last van opgeblazen gevoel, heel erg moe, vannacht wakker van gevoelige borsten, nergens zin in. Nu dus maar weer afwachten, wilde vandaag testen kopen maar toch maar weer niet gedaan, bang voor teleurstelling. Grrr wat is wachten toch verschrikkelijk

5. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    @Rataplan, 5 tot 6x halen we niet. Hier is ongeveer 3 a 4x per week.

Vooral na de bevalling was mijn libido extreem hoog. Tijdens de zwangerschap helemaal niet.

6. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe meiden!

Beterschap Anouk! Of komt het door zwangerschap?

@hier. IT'S A BOY!!

7. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Boefje! Leuk! Had je voorgevoel of niet?

Rataplan; omg! Zo vaak in de week haha😁 dat redden wij hier niet hoor hihi!

Hier: ovulatietesten binnen. Gelijk maar begonnen op cd 13 vandaag!
    Ben benieuwd of ik 'm gauw mag spotten of dat het weer zo lang duurt!

Welkom nieuwe dames, gezellig! Wordt steeds drukker weer hier!

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Gefeliciteerd boefje!!

Welkom nieuwe meiden 😊

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Hier trouwens even een pauze. Andy wil graag eerst zijn rijbewijs halen en wachten tot ik een betere baan heb. Sta ik helemaal achter hoor maar ik merk dat ik het toch moeilijk vind. Met een beetje geluk hoeven we het maar 2 maanden uit te stellen 😊

10. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden,

Hier alles oké! We vrijen zo'n twee a drie keer per week! Maar rond ei veel meer hihi!

Beterschap Anouk!

11. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Ja, tis idd best veel. Maarja we genieten er allebei van gelukkig. Tijdens mijn eerste zwangerschap overigens echt bijna geen sex gehad. Had daar toen echt geen behoefte aan. Mannetje maar flink verwend die maanden hahaha

Welkom aan alle nieuwe dames

Boefje gefeliciteerd. Een jongen. Leuk hoor

12. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Welkom nieuwe meiden gezellig dat jullie mee kletsen!

Een jongen gefeliciteerd boef!!!! Super leuk!

Sorry dat ik zo non actief ben. Lees om de dag wel mee maar vergeet gewoon mee te schrijven.

Heb nu vakantie dus hopelijk iets meer tijd en puf om mee te kletsen.

13. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik kan het ook bijna niet meer bijhouden hoor... Maar ik doe mijn best!

Welkom nieuwe meiden! Hopelijk lukt het zwanger worden snel. Jeetje al 6 sterretjes, 6 miskramen gehad?? Heftig hoor...

Boef wat leuk een jongen na je dochter! Je dacht zelf weer een meisje of niet? Leuk om van alle soorten iets te hebben :). Hoe is het met de kwaaltjes?

Anouk wat klote dat je je zo slecht voelt... Hoop dat het snel beter wordt! Wel bijzonder om de intake bij een familielid te hebben.

Mariahh jij kunt ook al gaan aftellen naar de eerste echo. Leuk zeg! Is het al een beetje doorgedrongen? En hoe is het met de kwaaltjes? Voel je je echt zwanger?

Over sex bij ons is het niet altijd om over naar huis te schrijven... Om de dag of elke dag is soms al een opgave rond ei; vooral voor mijn lief. Hij wordt dan wel opgewonden maar klaarkomen is niet altijd makkelijk dan. Vaak ook moe, we werken allebei vrij veel en daarnaast nog met vanalles bezig. Dus in de tijd buiten het ei zijn we blij als het één keer per week lukt... :). Soms wel jammer hoor, ik wou dat het anders was. Nu wel weer in sexytime dus straks mogen we weer :D. Flink eipijn dus ei moet nog komen. Verwacht toch wel vandaag eigenlijk...

14. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.413
    1.206
    113
    @ boefje wauw een jongen!! Wat leuk na een meid!! Gefeliciteerd meis! Tis je zo gegund!

@ bolleke haha ik zou zeggen laat dat eitje springen en get the willy's swimming ;)

@ hier is de hoop helemaal weg, dit voelde als onze enige kans nog! Helaas ongi geworden! Nieuwe nod 1 okt 😩 vrees dat het nu niet meer zomaar gaat lukken, aangezien ei midden in de week valt en manlief altijd van huis is in die dagen 😢

15. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    @Boefje: Wat leuk, een jongetje! Gefeliciteerd met jullie koningskoppel.

@Mutskuh: Mega balen, meid. Had het echt gedacht dat het raak zou zijn voor jullie. Dikke knuffel

16. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tnx meiden! Ja was van een meisje uitgegaan, leek me wel makkelijk ;) dus moest even schakelen. Maar het is geland hoor!! Kan nu lekker gaan shoppen :)

Ah mutskuh wat balen meid! Had zo'n goede hoop voor jou! Wat is het proces om zwanger te worden toch heftig soms. Niet leuk van ei en een niet beschikbare man. Flinke voorraad maar steeds opbouwen, maar snap dat je hier behoorlijk gefrustreerd van raakt... X!!

17. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    @mutskuh jeetje wat balen zeg niet leuk om zo te zitten en dan maar weer moeten wachten

@Bolleke veel plezier met elkaar :D

@Boefje shop ze voor de kleine man

@Talvi, succes met wachten en hopen dat het maar 2 maanden hoeft

Hier weer een drukke werkweek achter de rug en dan met allemaal kwaaltjes waar ik normaal nooit last van heb, heb dus wel wat hoop maar aan de andere kant durf ik haast niet te hopen. Nu is dochterlief ook niet lekker en erg druk, zelf ook erg verkouden dus maar proberen op tijd te gaan slapen en op naar de volgende drukke dag.

18. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    He balen Muts. Had het zo gehoopt voor je.

19. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Een kort berichtje vanuit Spanje :).

Rietje, spannend! Hopelijk zijn de kwaaltjes er niet voor niks.

Leuk een jongen boefje! Veel plezier met shoppen. Was het een geslachtsbepaling of de 20 weken echo?

Ah nee, wat balen mutskuh. Is je man helemaal niet thuis doordeweeks? Dikke knuffel in ieder geval!

Talvi, jammer dat het even op pauze staat. Maar gelukkig sta je er achter en is het maar een korte periode. Waarom wil je niet zwanger worden terwijl hij zijn rijbewijs haalt?

Heb je je ei al mogen spotten Yessie?

Hopelijk voel je je snel beter Anouk!

Ik ben nu volgens mij 10 of 11dpo. Gisterochtend en vanochtend wel wat vlagen van misselijkheid, maar verder helemaal nergens last van. Wel last van mijn darmen, maar dat schuif ik af op de vliegreis, de spanning en ander eten.

Ben wel enorm aan het twijfelen hier al een test te kopen (tip voor een Spaanse test Caatje :p?). Als die positief is, is het sowieso een onvergetelijke vakantie. Maar ik durf er nog niet op te hopen.

20. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lieve Muts ook hier een hele dikke knuffel voor jou. Ik vind het zo klote voor je, was er echt van overtuigd dat het deze keer gelukt was :(.

Hey Azucena lekker aan het genieten in Spanje? Spannend hoor, ik hoop dat de kwaaltjes een goed teken zijn! Wil je anders pas testen als je weer thuis bent? Hoe lang blijven jullie nog? Ik duim voor je! Hoe dan ook een heerlijke vakantie nog!

Talvi pfff nu een pauze lijkt me wel lastig hoor... Als die wens zo groot is en je een miskraam hebt gehad... Ik zou het niet kunnen en willen! Als jullie er allebei achter staan prima natuurlijk.

Rietje spannend ook... Wat voor werk doe je? Dat wachtbankje is altijd spannend he... Wat voor gekke kwaaltjes heb je? Ik duim ook voor jou!

Hier was ik zeker dat mijn ei gister was maar mijn temperatuur is nog niet gestegen :(. Ik snap er niks meer van. Even kijken wat ie morgenvroeg doet... Dus we proberen het nog maar een keer gezellig te maken vandaag en/of morgen. Wel jammer, nu valt mijn NOD zeker in onze vakantie en zal het volgende ei (als die nog komt, hoop natuurlijk van niet...) zeker buiten de vakantie vallen. Maar ja het is niet anders...

Deel Deze Pagina