We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    @Bolleke ik werk in een ziekenhuis als polikliniekmedewerkster en dat is soms best hectisch telefoon, spreekuren draaien, artsen helpen, patiënten helpen. Ik zit wel veel, maar door de drukte is het best pittig.
    Kwaaltjes zijn opgezette onderbuik, steken onderbuik richting liezen, soms gevoelige borsten en ik voel me gewoon "raar"
    Wachten is heel moeilijk hahaha
    Spannend ook voor jou, maak er maar een gezellig weekend van.

@azucena lekker hoor vakantie en ook voor jouw spannend succes

Net een test gehaald bij de action en die gaf niets aan, is ook nog te vroeg nog zeker 2 dagen dus zondag maar een nieuwe poging.
    Pff dat wachten.....

2. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Het is zeker genieten in Spanje :). Helaas hebben we geen fantastisch weer, veel regen, maar gelukkig ook wat zon en een paar mooie dagen gehad. Dinsdag vliegen we terug in de avond, dus dan zou ik woensdag test kunnen halen en dan of donderdagochtend doen. Tenzij ik ongesteld word natuurlijk.

Anders zou ik er hier een kunnen halen en maandag of dinsdag kunnen doen.

Er zit trouwens wel een harde bal onder mijn baarmoederhals :). Dat herken ik wel alleen van tijdens mijn vorige zwangerschap. Iemand die dat herkent?

(Ik voel vaak aan mijn bmh of ik ongesteld moet worden oid, dus weet wel hoe die hoort te voelen. Tijdens mijn zwangerschap ook regelmatig gevoelt, tot ik dus ontsluiting/verweking voelde met 23 weken ;).)

Jammer dat de test nog niks aangaf rietje!

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk voor me is.. Zeker baal ik dat mijn vriend nog even wil wachten. Ik heb er ook echt wel wat tranen om gelaten. Maar ik wil hem wel de tijd geven om alles te verwerken en er weer klaar voor te zijn.

4. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Talvi als eerste voor jou een dikke knuffel!!!!

Azu Spannend!!! ik duim voor je

Nieuwe meiden welkom.

Boef een knul super leuk!! Maar belangrijkste is dat eht gezond is.

Voor iedereen die ik vergeet sorry.

Hier nog een week tot NOD maar vandaag buikpijn en last van me borsten en al twee dagen super misselijk smorgens. k verwacht er niette veel van maar vind het reuze spannend. Ik hoop dat ik mijn test drang in bedwang kan houden.....

5. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Ow ja bol ook voor jou een dikke KNuffel

6. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden ben ik nog effe,

Rond 8 uur ben ik voor de derde keer tante geworden van een nichtje Sanne! 3660 gram 52 cm moeder en kind maken het goed!

Het bevallings verhaal is bizar maar dat stuur ik morgen van achter pc effe

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Talvi knuffel! Lijkt me erg moeilijk!! Hopelijk kunnen jullie er over 2 maanden weer voor gaan!

Azucena spannend zeg! Geniet nog even van jullie vakantie!

Alle nieuwe dames welkom!

Hier morgen 5 weken. . Voor mijn gevoel gaat het zo langzaam! Gelukkig vanaf maandag weer volop aan de bak dus hopelijk gaat de tijd dan wat sneller!
    Misselijkheid is weggezakt heb af en toe pijnlijke borsten en in de avond moet mijn knoop open want dan knal ik uit elkaar ..
    Voel me nog steeds erg onzeker en merk dat ik nog niks durf te regelen. We wachten nog rustig 2.5 week af denk dat ik daarna wat meer kan gaan genieten (hoop ik )
    Het klinkt heel stom maar ik denk vaak dat het niet goed is word gek van die gedachten en stop ze zo ver mogelijk weg..

8. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ahhh gefeliciteerd Kimjoy! 🌸🌹🎉🎊🎉🎊🎀🎀

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mariahh ik snap je wel. Het is ook allemaal zo spannend.. Doe waar jij je goed bij voelt meis,komt echt goed 😙

10. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo dat is een tijd geleden! Zie een hoop nieuwe meiden! Allemaal heel veel succes met zwanger worden maar hoop natuurlijk dat de eerste meisjes hier ondertussen als eerste aan de beurt zijn...Muts, Bol en Caatje daar bedoel ik jullie natuurlijk mee :)

Boef las dat je een jongetje krijgt! Gefeliciteerd!!

Anouk112 jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

Googel en Misster jullie alweer bijna 33 weken dansje!! Nog ff en de eerste gaat bevallen!!! Spannend! Googel wanneer heb je die echo?

Hier alles goed meiden! Vanaf nu 100% ziektewet du je kan wel zeggen dat mijn verlof is ingegaan. Kamertje is klaar, wordt aardig overladen met spulletjes en verder zit er een heel sterk meisje in mijn buik! Krijg af en toe rake schopjes! Auw!! Donderdag groeiecho dus ben erg benieuwd!! Ik heb de zwangerschapssuiker aardig onder controle gekregen met het dieet. Had volgens mij niet verteld hier dat ik het uberhaubt heb maar het is dus aardig onder controle...
    Ik heb nu weer wat meer tijd dus ik zal is wat meer meelezen...

Succes meiden!

11. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    De echo staat voor donderdag!

Hier vandaag inderdaad m'n 33 weken dansje:D:D

12. Talvi

Talvi Niet meer actief

Pfff hier is nu pas de menstruatie doorgezet volgens mij.. Maar ik verlies steeds van die klodders,dat kan ik me niet herinneren van m'n vorige menstruaties.. Denk dat ik maandag voor de zekerheid de gyn maar even ga bellen. Nog 9 dagen afwachten zie ik niet zitten eigenlijk.

13. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    @Azucena: Veel plezier op vakantie! Ik hoop dat ie onvergetelijk wordt!

@Bolleke: Jouw vorige cyclus was ook al geen duidelijke omdat je toen ziek was. Hopelijk komt er toch duidelijk een ei.

@Talvi: Lijkt me moeilijk om nu weer even te moeten wachten. Maar ook begrijpelijk dat jouw man het even te veel is. Dikke knuffel, meid!
    En misschien is de gyn bellen geen slecht idee...

@Rietje: Jammer van de witte test, maar wie weet.... Spannend hoor!

@Kimjoy: Wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!

@Mariahh: Onzekerheid is killing, maar die positieve test is er toch echt. Heb je over 2,5 weken echo?

@Reeva: En nu goed van jouw rust gaan genieten, meis! Fijn dat de boel al zo goed als allemaal klaar is. Hier nog niet dus...oeps. Maar gaat zeker goed komen.

Ik heb ook al zo'n druktemaker in mijn buik, hihi. maar blijft een wonder!

14. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Reeva dankjewel lieverd, en wat leuk dat je weer eens meekletst! Geniet lekker van de rust en alle voorbereidingen! Gaaf hoor, zoveel leven in je buik. Vond ik zo bijzonder!

rietje spannend hoor... Ga je morgen weer testen? Ik duim voor je! En dat klinkt als een drukke maar leuke baan!

Azucena geniet nog van de laatste vakantiedagen! Ik ben benieuwd wanneer je gaat testen. Duim ook voor jou!

Talvi lijkt me zeker niet makkelijk... Ik had niet het idee dat het met verwerking te maken had maar met zn rijbewijs. Sorry dan had ik het verkeerd begrepen. Uiteraard moet je hem dan de tijd en ruimte geven. Ik hoop dat jullie er snel weer voor kunnen gaan! En als je die bloedingen niet vertrouwt zou ik zeker even de gyn bellen. Sterkte ermee meis.

Mariahh kan me die onzekerheid en spanning wel voorstellen... Maar je hebt er zo weinig aan. Hou je haaks meis en lekker aftellen naar de echo!

hier vanmorgen eindelijk een tempstijging. Dus mijn eisprong is donderdag of gister geweest. Wel goed gezellig gemaakt dus het wordt weer spannend op de wachtbank!

15. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    O ja en Kimjoy gefeliciteerd met je nichtje! Wat leuk! Ik ben wel benieuwd naar dat bevallingsverhaal...

En voor jou ook spannend weer, lastig he die laatste week! Ik duim voor je!

16. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Dag dames!!

Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen maar reageren schiet er soms bij in 😊

Wauww boef een jongen wat leuk! Gefeliciteerd!

Talvi Wat balen dat je vriend even wil wachten,
    Maar opzich begrijpelijk. Valt ook allemaal niet mee!

Muts wat balen dat het weer niet raak was. Had het stiekem zo gehoopt voor je!! Dikke knuff meid!

Kimjoy gefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar het verhaal haha.

Hier vandaag inderdaad alweer 33 weken dansje!
    En vandaag ook mijn laatste werkdag! Heeerlijk!
    Moet zeggen dat ik er nu ook wel erg aan toe ben. Mn man vd week onder het mes geweest dus stond er vd week beetje alleen voor met alles. Ondertussen ook nog bezig voor de kamers van mn zoon en de baby. Met als gevolg last vd bekken, harde buiken en af en toe echt al voorweeen.
    Dus savonds lig ik uitgeteld op de bank als de kleine man eenmaal op bed ligt 😁

Dames die de sexytime in gaan geniet er van!
    Nod-ers goood luck!!

17. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    @Mariah ik herken het wel van de vorige zwangerschap dat het zo lang duurde vooral het begin en dan die onzekerheid erbij. Komt goed al is het misschien niet makkelijk.

@Kimjoy gefeliciteerd

@Reeva minder dat je nu in de ziektewet zit, aan de andere kant misschien ook wel weer beter. Lekker dat je van alles krijgt toegestopt, maar het is ook zo leuk. Geniet van je trappelende dame.

@Talvi sterkte

@Bolleke spannend weer de wachtbank
    En inderdaad het is een erg leuke baan, maar behoorlijk druk en soms ook stressvol dus is ook niet echt bevorderlijk voor alles, maar ja.

@MissSter lekker van je verlof genieten nu en je rust nemen.

@Hier gister weer getest en weer negatief, sinds gisteravond ook wat bruine afscheiding dus ik denk dat het deze maand weer niks is dus we gaan weer voor een nieuwe ronde en afwachten.

18. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Ha meiden hier weer een berichtje van mij. Het heeft wat langer op zich laten wachten omdat we een weekendje weg waren naar Walibi, kabouterbos (pannenkoekenhyis) Zeewolde en Dolfinarium! Me dochter zei mama het was dolfijn!!!! Hihihi! Vrijdagavond is dus me nichtje geboren! Het is voor mijn broer zijn derde dochter! En eiste dus ook dat het dsnel kon gaan! Maar zo snel hadden we niet verwacht! Nadat me schoonzus de vk gesproken had zijn ze toch maar naar het zk. Gegaan! Mochten niet thuis bevallen....

Op dat moment had ze3 cm ontsluiting ! 10 min later voor de deur van het ziekenhuis zegt ze tegen me broer ff wachten met lopen moet effe leunen een wee wegzuchten! Dat waren de persweeen al! Daar kwam het hoofdje al! Ze kon het niet meer tegen houden Sanne werd in d'r broek geboren!

Bizar he!!!!

X tot later maagzuur aanval

19. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    haai meiden! sjonge is voor mij alweer even geleden dat ik hier geweest ben! sorry! heb wel een beetje bijgelezen hoor! ik zag een paar nieuwe namen voorbij komen! Welkom!

Balen van de negatieve test Rietje! op naar de volgende ronde! misschien dan meer geluk!

verder ben ik t eigenlijk alweer een beetje kwijt! tis hier even rustig lees ik.. niet veel nodrs!

wij zitten midden in de sexytime! we zijn echt heel goed bezig deze maand! we doen het heel stipt om de dag, en we gebruiken ook Pre-seed! wel eens van gehoord? of ervaring? ik heb wel eens last van vaginale droogheid, en dit is een glijmiddel die echt totaal geen kwaad kan, en heb zelfs verhalen gelezen van dames die met Pre-seed ineens zwanger zijn geraakt terwijl ze al maanden bezig waren.. tja.. ik dacht, baat het niet, schaad het niet! haha! deze maand gaan we er echt voor, want ik heb echt geen zin om tijdens mn vakantie ongesteld te zijn haha! we gaan over 2 weken naar Macedonië! heerlijk! superveel zin in!

vanaf nu ga ik het weer beter bijhouden en reageren hoor dames! tot spreeks!

20. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Jeeejtje wat bizar!!! Dat het zo snel kan gaan hè!
    Maar alles gaat goed dus??
    Waarom mocht ze niet thuis bevallen dan??

Veel plezier met je sexytime lievekind!!
    Groot gelijk dat je dat probeert! You never know!

Ah balen van de negatieve test rietje!
    Je nod is al geweest dan??

Ik heb verloooooofff! Jeejj!

Deel Deze Pagina