@Kimjoy dat is inderdaad heel bizar en ook heel snel gegaan. Wel alles goed verder? @Lievekind enjoy en van pre-seed wel een wat gehoord maar verder geen ervaringen ervan. Hoop dat het werkt. @MissSter mijn nod was zaterdag, maar nu nog steeds niets Hier dus nog steeds niets, maar afwachten eventjes hoe het verder gaat en anders woensdag ofzo nog maar een test. Raar lijf kan een mens toch hebben.
Ik kon het niet laten en heb net een test gedaan. Dag 27 (ei was 13 dagen geleden) en met middagurine. Witter kon de test niet zijn . Het was er een die 'early' zou moeten zijn. Kan ik er dan gewoon vanuit gaan dat het deze ronde niet raak is? Hou zou anders toch wel iets opgepikt moeten hebben lijkt mij..
O spannend googel! Laat je het even weten? Ik heb donderdag mijn eerste groei-echo. Ook weer heel benieuwd naar ons meisje!! Voel je je verder goed? Misster heerlijk verlof!! Geniet ervan! Nog lang volgehouden in de horeca! Respect hoor meis! Nu lekker je rust pakken zodra je de kans krijgt Bol fijn dat er een stijging te zien is. Duim voor je meis! Ja Lamama ben wel blij dat het kamertje op orde is. Ik hou alles steeds minder lang vol met die stuit en ben gewoon veel en vaak moe. Ik ben vanmorgen nadat mijn dochter naar school vertrokken was ook gewoon weer mijn bed ingedoken. Ook komen de moodswings weer een beetje terug. Gelukkig hoef ik niet veel meer maar voor mijn lief en en kleine meid wel is vervelend. Gelukkig kan ik het ze beide goed uitleggen.. Ja jou kamertje komt ook vast goed...zal wel moeten Azucena jammer van de witte test meis.. Mijn hemel Kimjoy wat een bevalling van je schoonzus!
Hier beetje druk geweest. Moest dus ff weer wat bijlezen hier. MissSter: heerlijk, verlof. Nu echt lekker voorbereiden op de kleine die al snel gaat komen. 33 weken al. Talvi: dikke knuffel voor jou meid. Snap dat het rot is om een paar maanden te stoppen, maar zeker goed als je vriend dat gewoon nodig heeft. Mariahh: hoop dat je wat meer rust kan vinden. Heeft helaas niet zoveel zin om je druk te maken. Als het fout gaat, dan kan je daar toch niks aan doen. Probeer lekker te genieten. Over 35 weken heb je vast een wondertje in je armen. Voor de testers die wit testen......hoop dat het toch nog roze nag worden. En zo niet, dan gewoon weer met goede moed de volgende ronde in. Kimjoy: gefeliciteerd. En jeetje wat een snelle bevalling. Dacht dat ie van mij snel was bij mijn dochter (4,5 uur), maar dit is nog een stukkie vlotter. Hier: mijn ovutesten beginnen weer een beetje op te komen. Zal denk ik 1 deze dagen wel een posi test hebben. Maakt niet heel veel verschil aangezien we toch al minimaal om de dag sex hebben. Langer dan een dag zit er niet tussen. Zal fijn zijn als mijn ei wat later is, dan ben ik niet ongesteld in mijn volgende vakantie.
@Rietje: Afgelopen zaterdag NOD en nog steeds niet getest? Zou ik niet kunnen, haha. @Azucena: Jammer van de witte test. Klinkt niet hoopgevend, maar ik blijf voor je duimen! @Bolleke: Gelukkig toch een stijging te zien van je temp, dus toch je ei gehad en sexytime goed benut. Ik wacht en duim met je mee! @MissSter: Geniet van je verlof, meis! Je hebt het verdiend! @Googelplex: Times flies! 33 weken al weer. Komt nu wel héél dichtbij! @Reeva: Donderdag groeiecho? Ben benieuwd. Lekker spieken naar jouw kleine meid! Ik heb verder ook weinig energie. Mijn vriend snapt het soms niet, wat dan weer frustrerend is. De vorige zwangerschap ging ik nog overal mee naartoe, maar nu heb ik weinig puf om 's avonds nog naar een concert of groot feest te gaan. Ik baal dr zelf van dat hij alles nog makkelijk kan en dat mij om 22.00u de doppen dicht vallen. Maar...alles voor de kleine uk! Vandaag de laatste dingen geverfd op de babykamer (radiator en vensterbank). Volgende week maar eens naar Ikea om wat spulletjes te kopen (gordijnen, stoel, lijstjes voor aan de muur of zo). Dan kleertjes wassen en de kasten inruimen.
Rietje balen!!! Verder weet ik het nu al noet meer?! Hoe staat met de nod lijst? Met me nichtje is alles goed! Ja bizar hoe snel het kan gaan Hihi das nog eens wat anders dan 3 dagen zoals bij mij!!! Nou hier hang ik Sl twee ochtenden boven de pot en heb last van maagzuur en pijnlijke borsten, zou het dan weer ronde drie raak zijn???? Testen probeer ik uit te stellen....
Oh spannend Kimjoy. Wanneer is je nod? En wanneer wil je gaan testen dan. Klinkt veelbelovend. Ik zou niet kunnen wachten. Jammer Rietje.
Naam_______☺️ NOD ☺️______🎌 Ronde 🎌 Angels88___________ 20-08 __________ 📊 4 Mutskuh ___________ 03-09 __________ 📊 8 Azucena ___________ 08-09 ___________📊 1 Talvi ______________ 09-09___________📊 1 Vlinder89 ___________ 11-09 ___________📊 2 Kimjoy ____________ 12-09 ___________ 📊 3 CaatjeM ____________ 29-09 _________ 📊 8 Elsa86____________ 15-09 __________ 📊 1 Bolleke83 __________ 17-09 __________ 📊 9 Lievekind ___________ 22-09 __________ 📊 8 Rataplan ___________ 24-09__________ 📊 5 Yessie26 __________ 30-09 ____________📊 3 Amani _______________ ? ____________📊 1 Mamavanlois __________ ? ____________📊 ? _________❤️ Z w a n g e r e __ D a m e S ❤️_________ Googelplex ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-10-2015 📊 1 BOY MISSster __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 25-10-2015 📊 2 BOY NKD _____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 29-10-2015 📊 2 GIRL Lamama77 ________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-11-2015 📊 2 VERRASSING Kimmuts _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 ? GIRL Reeva ____________________❤️ Zwanger ❤️ 16-11-2015 📊 3 GIRL Flieentje __________________ ❤️ Zwanger ❤️ 24-11-2015 📊 2 GIRL Kimmie ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 01-01-2016 📊 3 BOY Knofjebob _________________ ❤️ Zwanger ❤️ 11-01-2016 📊 ? Marjand ___________________ ❤️ Zwanger ❤️ 26-01-2016 📊 ? Boefje_____________________ ❤️ Zwanger ❤️ 16-02-2016 📊 7 SuusD_____________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 1 Anouk112___________________❤️ Zwanger ❤️ [ ? ] 📊 ? Mariahh___________________❤️ Zwanger ❤️ 06-05-2016 📊 12
Pffff ik blijf me verontschuldigen... Sorry sorry sorry dat ik zo lang weer niets heb laten horen! Had vorige week zaterdag (29 augustus) een hele tekst geschreven, maar was op foon en ik had blijkbaar van te voren de pagina niet gerefresht, dus toen ik op verzenden klikte, was alles weg! Had toen gewoon geen zin om alles opnieuw te tikken. Had gewoon ff snel moeten reageren, maar ja, wellicht herinneren jullie je nog dat ik een vrijgezellenweekend had...... Hier alles goed in ieder geval, die zaterdag dus ongesteld geworden *zucht* tja... Op naar de volgende ronde dus... Nr. 8. nu... Heb ff de laatste lijst opgezocht, die stond volgens mij op pagina 93! Mijn NOD is in ieder geval aangepast! Heb enkele nieuwe namen voorbij zien komen, maar volgens mij zonder NOD. Dus vermeld die even en dan nemen we je op in de lijst! Vrijgezellenweekend was in ieder geval erg gezellig! De eerste avond op tijd naar huis gegaan (half 2, direct na het eten) en de zaterdag heb ik het gewoon tot 5 uur volgehouden hahaha! Cristian is vandaag voor het eerst weer naar school, aanstaand weekend hebben we die bruiloft en daarna komt hopelijk de normale routine weer terug (en zal ik ook weer met meer regelmaat hier komen). Hoop dat het met iedereen goed gaat! Liefs, Caroline
Hey meiden. Ik neem even wat afstand. Ik merk dat ik het toch wat lastig vind om mee te lezen terwijl ik zelf nog niet mee kan doen.. Vinden jullie het oké als ik weer terug kom wanneer mijn vriend en ik het weer gaan proberen?
@Talvi: Natuurlijk meid. Neem de tijd. Jullie hebben veel meegemaakt dit jaar en een beetje afstand kan misschien helpen. Natuurlijk zullen we je missen en af en toe spieken kun je ook nog gewoon blijven doen. Dikke digiknuffel! @Rietje: Wat ontzettend jammer... Op naar de volgende ronde dan maar weer. Gaat jullie vast en zeker ook lukken! @Kimjoy: Wat een bevallingsverhaal! Bizar. Ben stiekem wel benieuwd hoe het hier deze keer gaat verlopen... En houd de spanning er nog maar ff in, hihi. Ik hoop op roze nieuws een dezer dagen. @Caatje: Je bent er toch nog steeds? Al is het af en toe wat minder vaak. Hopelijk krijgen jullie straks snel het ritme van alledag weer terug.
Snap ik Talvi! Jullie hebben inderdaad veel mee gemaakt! Hoop je snel terug te zien! @ rietje balen!! Succes alvast voor de volgende ronde! @ caatje hoef je toch niet te verontschuldigen! Volgens mij is iedereen de ene keer actiever als de andere keer. Al lang leuk dat iedereen zo nu en dan even komt updaten 😉 Jammer van deze ronde meid! @lamama Herkenbaar hoor! Ik heb ook lang niet overal de puf voor bij deze zwangerschap. En soms voel ik me mega eenzaam en denk ik ik wil ook leuke dingen doen etc. Maar aan de andere kant ook geen zin in en wil ik gewoon lekker met manlief op de bank hangen. Lekker tegenstrijdig 😁 Maaaar ik geniet echt ontzettend van de kleine in mijn buik en kijk erg uit naar hem. Laten we dat voorop stellen 😉
Natuurlijk meis! Groot gelijk! Ik haal je niet uit de lijst, maar zal je NOD op onbekend zetten. Wanneer jij er aan toe bent, zien we je graag terug! Knuff voor jou! Sow, dat hoop ik ook. Ben ik inmiddels wel weer aan toe! Alhoewel het met mijn werk altijd wat lastig is hahaha. Maar ja... Komt goed! Dank je. Hihihi had zelf wel een beetje het gevoel me te moeten verontschuldigen... Wil graag meer online zijn en als het dan niet lukt, baal ik er zelf van hahaha. Dank je voor het begrip in ieder geval!
@ Talvi natuurlijk begrijpen we dat!!! @ Caatje je komt wanneer het uit komt en dat je terug blijft komen is erg leuk. @ bol hoe is het bij jou? Hier no het zelfde en tot nu mezelf kunnen bedwingen maar ja het valt niet mee.... Riet Balen joh!!! En yessie en anouk hoe i shet bij jullie
Vanavond terug gekomen van vakantie. Tijdens het opruimen van de koffers, ongesteld geworden. Dus helaas, maar gelukkig goed getimed. In ronde 1 zwanger was ook wel heel veel geluk geweest. Dus ik ben er nuchter onder en zit er niet mee. Op naar de volgende ronde . Talvi, heel begrijpelijke keuze! Constant die confrontatie is niet makkelijk. Hopelijk kunnen jullie er snel weer voor gaan! Tot dan .
Heb niet alles terug gelezen. Wij zijn momenteel aan het genieten op het zonnige Gran Canaria. Ik verwacht dat eind deze week mijn NOD is, soms denk ik al wat kwaaltjes te hebben. Bij vlagen een beetje misselijk, buikpijn en rugpijn. Ik kan niet eerder testen dan zondag, dus ik ben zeer benieuwd.