Hey Rietje, als nog welkom trouwens. Wanneer is je nieuwe NOD? Hihihi lief, dank je! Ooooooooow balen van het rood! Hopelijk reageert Rietje snel, dan passen we jullie allebei aan! Relaxt @Elsa, veel plezier op Gran Canaria! Voor info, kijk zeker eens op Gran Canaria Info!!! @Hier trouwens alles okay. Ben inmiddels begonnen met ovulatietesten. Theoretisch moet mijn ei volgende week zijn. Hoop dat ik 'm goed spot!
Oh zo balen. Gister posi ovu test en eex gehad maar manlief is niet in me klaar gekomen. Ga geen details geven, maar we gingen een beetje in de sex op, laten we maar zeggen hahaha. Ach vanavond en morgen nog steeds kans. En 7 dagen sex achter elkaar rond ei heeft vorige maand ook niks uitgemaakt, dus sta er wat nuchterder in.
Hihi dat betekent in ieder geval dat de sex nog leuk is Talvi, ik snap je beslissing! Jullie hebben een heftige tijd achter de rug. Knuf! Hier: Vanaf donderdag met een zieke dochter gezeten, zondag naar de Huisartsenpost geweest waar ze (wat ik al dacht) een dubbele oorontsteking bleek te hebben Gaat gelukkig nu weer een stuk beter, we gaan zo met z'n tweetjes even ontbijten en snuffelen bij de Ikea. Meidentijd met z'n tweetjes nu het nog kan Fijne dag allemaal!
Ach wat sneu googel! Hier lijken de kwalen te verdwijnen dus denk dat het niet zo mag zijn en de rode duivels zullen zich wel snel laten zien! Het liefst zou ik willen testen maar tis nog wat vroeg
Yep, dat zeker haha Sneu van je dochter. Gelukkig voelt ze zich al weer wat beter. Lekker van genieten, saampjes even weg
Hey meiden! Ben ik ook weer eens. Ook weer ff geleden, beetje druk geweest... Balen Kimjoy van die witte test! Wanneer is je NOD? Misschien ben je nog te vroeg? Talvi ik snap dat het lastig en confronterend voor je is... Neem de tijd en hopelijk zien we je snel weer terug! Knuffel! Googel spannend die extra groeiecho's... En beterschap met je meisje, klinkt niet fijn een dubbele oorontsteking... Elsa lekker op vakantie, geniet ervan! Wij gaan volgende week! Heel veel zin in... Caatje je moet gewoon lekker schrijven als je zin en tijd hebt hoor, niet schuldig voelen! Lekker als de routine weer een beetje terug komt, houd ik ook wel van hoor. Hopelijk wordt ronde 8 jullie ronde, ik duim alvast! MissSter balen dat je af en toe moe en lusteloos bent... Ik had het alleen de eerste 13 weken, daarna was ik heel energiek gelukkig. Maar je kunt er het beste aan toegeven... En het einde komt in zicht! Lamama bij jou schiet het ook al op! Lekker dat de babykamer bijna af is, nu komt het leukste: de aankleding! Veel plezier ermee. Rietje en Azucena balen van de ongi! Heel jammer, hopelijk de volgende ronde meer geluk. Lievekind die ziet er positief uit hoor! Veel plezier! Rataplan hihi, klinkt alsof jullie het erg gezellig hebben... Vandaag en morgen moet qua timing ook nog goed zijn hoor, veel plezier! Hier lekker vrije dag vandaag. Vanmorgen even geshopt met zus en de kleintjes, zoontje had echt winterkleding nodig. Goed geslaagd bij de Primark . En bijna vakantie dus, maandagochtend nog en dan is het drie weken vrij. Volgende week donderdag vertrekken we voor twee weken naar Kroatië, zin in! Dan is mijn NOD ook ongeveer dus ik ben benieuwd...
Bol, Vakantie lekker hoor. Wij zouden nu ook gaan maar manlief heeft een half jaar zonder baan thuis gezeten en is nu sinds een paar maanden weer aan het werk en kan geen vrij krijgen dus vakantie zit er helaas niet in. Volgens de 1 app zou ik morgen NOD zijn volgens andere app zaterdag/zondag dus misschien te vroeg of misschien ligt het aan de test.. Het rare is dat ik me wel zo voel als bij de eerste mischien ben ik er ook te veel mee bezig op dit moment. pfff zucht
Hallo allemaal kwam deze club tegen, wij zijn ook bezig met een tweede kindje. Vanaf april bezig. Ronde 5 dus. Wil ook wel even gezellig mee kletsen en ervaringen delen. Heb niet alle berichten kunnen lezen het waren er zoooooo veel hihihihi.
Welkom petitcherry! Leuk dat je mee komt kletsen. Was je snel zwanger van je dochter? Succes met zwanger worden, hoop dat het snel lukt! Als je je NOD doorgeeft dan zetten we je op de lijst. Kimjoy spannend hoor... Is je cyclus onregelmatig dat je zelf niet weet wanneer je NOD is? Ik hoop dat het raak is! En jammer dat een vakantie er niet in zit, maar wel fijn dat je man weer een baan heeft!
Even een snelle reactie van mij. Mijn volgende NOD is als het goed is 4 oktober als mijn cyclus nu weer 27 dagen is, vorige 2 cyclussen zat ik op 24/25 dagen. Lekker ritme dus (not) Ik moet het van mezelf wat meer loslaten, vorige zwangerschap liet ook 14 maanden op zich wachten dus nu proberen daar maar weer van uit te gaan. Maar als je in een ziekenhuis werkt is dat zo makkelijk nog niet, met al die bolle buiken, pasgeboren baby's die naar huis mogen enz.. Ach ik zit gewoon weer even in een emo momentje en dan is het even niet makkelijk....
Bolleke83 dank je wel. Bij onze dochter was ik in ronde 2 zwanger. Dus best snel mijn vriend was net aan het idee gewend dat we eraan gingen beginnen en Boem zwanger dat was even schrikken voor hem hihihihi.
Welkom Petitcherry, Bol mijn cyclus was altijd 28 voor dat we bewust aan een tweede gingen beginnen en nu 3 keer een korte cyclus gehad van 24 dagen Zeker heel fijn dat hij weer een baan heeft.....
Oh das lekker snel petitcherry! Dat is dan inderdaad even wennen, hihi. Dan valt ronde 5 nu misschien wel een beetje tegen? kimjoy dus je cyclus ligt waarschijnlijk ergens tussen de 24 en 28 dagen. Op welke dag zit je nu? Je tempt ook niet of gebruikt geen ovutesten om je ei te spotten? rietje ik snap het, ik vind het met momenten ook echt moeilijk. En zeker lastig als je er zo mee geconfronteerd wordt op je werk... Ik hoop dat het veel sneller gaat dan bij de eerste!
Bolleke83ja dat valt zeker tegen ook hele rare en vage symptomen de laatste 3 maanden erbij gekregen die ik eerst nooit had maar volgens mijn HA moest ik mijn volgende menstruatie afwachten daarna konden we bekijken wat het kan zijn, maar mijn Nod is dus vandaag Hoop dat het zo blijft wie weer???
Hey meiden. Even een update. Gisteravond had ik de HAP toch maar gebeld want ik bleef maar bloeden en stolsels verliezen. Om half 10 werd ik gezien en toen ging het wat mis. Flauwvallen en overgeven dus ging met een ambulance naar het ziekenhuis. Daar hebben ze me onderzocht en er bleek toch wat weefsel te zitten nog dus vanochtend gaan ze curettage doen. Wilde het jullie toch even laten weten 😊