We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Goed dat je naar de HAP gegaan bent! Wat een nasleep zeg..

Hopelijk is alles goed gegaan en is het nu echt klaar.

2. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    Jeetje Talvi wat een schrik zo, sterkte.

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hoi meiden weer. Alles goed hier? Weer zwangeren gefeliciteerd.
    Voordat ik op vakantie zou gaan had ik best twijfels vior een tweede kind.
    Nu ben ik terug en ik ga er gewoon voor. Dus ik mag ook op de lijst.

Maar ik moet deze week ongesteld worden dat is al zeker dus ik ga er vanaf oktober ervoor :D

4. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Vanmorgen weer getest nog steeds Omo wit! Maar toen ik hem open maakte zag ik wel twee strepen nu weet ik het dus echt niet meer......

5. Rataplan

Rataplan Fanatiek lid

25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    He verdorie Talvi. Ik hoop echt voor je dat het nu klaar is. Sterkte meis

Kimjoy: Wat bedoel je met toen je hemopen maakte 2 strepen zag? Van die voorgedrukte lijntjes ofzo?

6. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach jeetje Talvi, alsof het nog niet genoeg tegen zat!!

Hier straks de GUO, ben heel benieuwd en toch wel een beetje zenuwachtig.

7. Talvi

Talvi Niet meer actief

Alles is goed gegaan 😊

8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Gelukkig talvi sterkte!!!!

Nee een gekleurde streep alsof de strip er niet goed in zat!

Maar goed zaterdag maar weer testen

9. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Talvi wat eng! fijn dat je nu gauw geholpen word!! sterkte!

kimjoy, spannend zeg!! 'geen bloed, geeft moed' zeggen ze hier altijd hihi! ik duim voor je!! heb je geen foto oid?

10. Googelplex

Googelplex Actief lid

18 jan 2013
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een update over de GUO:
    Er is geen aantoonbare reden gevonden waarom het buikje van onze zoon groter is. Volgens de gyn heeft hij het gewoon erg goed bij Mama ;) We hebben een paar mooie 3D plaatjes meegekregen waarop ook een stuk bollere wangetjes te zien zijn dan bij onze dochter destijds haha. Wel was m'n bloeddruk hoog (145/95), schrok ik zelf best van. Omdat ik voor de rest geen klachten heb is er nu nog niet verder naar gekeken maar zo gauw ik maar iets van hoofdpijn, misselijkheid of sterretjes zien e.d. krijg moet ik aan de bel trekken. Zo.. en nu ga ik enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven :) :)

11. MissSter

MissSter Bekend lid

3 feb 2015
    687
    0
    0
    Jeejtje Talvi dat is even schrikken zeg!
    Verstandig dat je naar hap bent gegaan!
    Hopen dat je nu echt alles achter je kan laten!
    Dikke knuff meid!

12. Yessie26

Yessie26 Actief lid

30 okt 2013
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal!

Talvi wat schrikken weer en inderdaad een nasleep zeg! Fijn dat het goed is gegaan.

Hier al 1,5 week aan de ovutesten maar nog niks, pff. Weer lange cyclus dus. Is een cyclus van 41 dagen normaal? Of zal ik eens naar ha? Of het de tijd geven?

Heb ovutesten waar een lichte streep op te zien is om vervolgens de volgende dag weer wit te zijn. Moet het oplopen of kan het ook ineens een knaller zijn?

Hoop dat iemand me een beetje kan helpen ;)
    Verder hier dus vooral wachten...

13. rietje

rietje Actief lid

12 jun 2010
    430
    13
    18
    Noord-Holland
    @Kimjoy spannend zeg, ik hoop het voor je

@Roosje24 leuk hoor voor een 2e!

@Googelplex leuk om 3d plaatjes mee te krijgen en fijn dat er niets geks is uitgekomen, jammer van je hoge bloeddruk hopelijk ga je er geen last van krijgen.

@Yessie26 geen ervaringen met ovu testen, heb er wel aan zitten te denken om het ook te doen, maar ik ben bang dat ik er dan te obsessief mee ga worden en dat is iets wat ik niet wil, maar toch zijn er twijfels hahaha

14. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Yessie.. bij mij liepen de testen echt op.. duurde deze keer een dag of 5 tot ik echt een duidelijke streep had.. gisteravond was hij positief dus vermoed dat ik vanavond/morgen mn eisprong heb!
    maar ik heb geen idee of je ineens een positieve test kan hebben.. duim voor je dat ie snel komt!!

15. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Ook bij mij loopt het op bij de Ovu testen!

Hier nog geen bloed. Wel last van me buik, maar goed ook nog steed misselijk en gevoelig borsten... Dus we zien wel! Nee geen foto was zo down dat ik m gelijk weggegooid heb!!!

Gelukkig dat er niks aan het handje is en de kleine het gewoon lekker heeft bij mama maar let je wel op met je bloeddruk......

Veel plezier lieve

16. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Talvi jeetje wat schrikken meid, maar goed dat je aan de bel hebt getrokken. Fijn dat de curettage goed is gegaan. Hopelijk is het nu echt klaar en kunnen jullie even bijkomen. Dikke knuffel!

Yessie bij mij liepen de ovulatietesten ook vaak op. Maar ik had wel een korte piek die ik een keer gemist heb met maar 1 keer per dag testen. Misschien is het slim om 2 keer per dag te gaan testen als ie oploopt. En qua cyclus is dat wel balen zeg dat ie zo gek doet. Ik zou als het zo blijft niet meer heel lang wachten en toch eens contact zoeken met de huisarts. Ik weet dat ze qua 'normale' cyclus vaak een grens aanhouden van 35 dagen, anders vermoeden ze soms al PCOS. Maar dat hoef je natuurlijk niet te hebben! Misschien kun je gaan tempen? Dan kun je in ieder geval duidelijk zien of je een eisprong hebt en wanneer. Succes ermee meis!

Kimjoy klinkt vaag van die test? Jammer dat je geen foto hebt... Ik zou snel weer testen met een nieuwe en geen geduld meer hebben hoor... Ik hoop dat het raak is voor je!

Googel fijn dat het goed gaat met je zoontje. Opluchting lijkt me. En over de bloeddruk: had ik op het eind ook, wel pas met 37 weken. Bij mij hebben ze toen ook de urine getest of er eiwitten in zaten, om zwangerschapsvergiftiging te testen. En ik moest aan de ctg in het ziekenhuis om naar de kleine te kijken. Maar volgens mij was mijn bloeddruk toen nog hoger dan die van jou. En misschien dat ze met een eerste kindje strenger zijn want dan komt zwangerschapsvergiftiging meer voor. Ik hoop dat ie netjes blijft!

Roosje fijn dat jullie de knoop door hebben gehakt. Veel plezier en succes met zwanger worden!

Lievekind veel plezier hihi.

Hier zo langzaamaan in de laatste week van de cyclus, verwacht volgende week vrijdag mijn NOD. Voel niks geks dus denk dat het wederom niet raak is. Maar we wachten maar af. Genoeg afleiding want aan het afronden op mijn werk, na maandagochtend heb ik drie weken vakantie. Donderdag vertrekken we voor twee weken naar Kroatië, heel veel zin in! Ik ben er nog niet helemaal uit of ik van tevoren ga testen. Misschien wel, dan weet ik waar ik aan toe ben als we op vakantie gaan... Of misschien neem ik wel gewoon een paar testen mee. Ik hoop op een heeeeeel mooi begin van de vakantie! :)

17. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Bolleke, bij mijn dochter had iktesten meegneomen op vakantie hihi om te testen maar was alsnog ongesteld grworden daar :D

Hier ben ik vandaag ongesteld geworden dus dag 1 kan beginnen.

18. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Helaas meiden hier toch rode duivels op naar nieuwe ronde!

19. LaMama77

LaMama77 Actief lid

6 mei 2013
    307
    0
    16
    @Acuzena: Balen van je ongi

@Elsa: Fijne vakantie nog!

@Rataplan: Oeps, haha. Dan vanavond maar even the good old fashioned way seksen!

@Googelplex: Beterschap met jullie meid! Ik weet hoe zielig zo'n hoopje kind is met oorontsteking. Lara heeft er ook weer last van, ondanks de buisjes. Gisteravond flink liggen huilen, maar na een zetpil uiteindelijk toch in slaap gevallen. Vanmorgen had ze weer een loopoor.
    Fijn dat de GUO goed was. En idd oppassen voor symptomen van zwangerschapsvergiftiging!

@Kimjoy: Jij houdt het wel spannend met jouw testen. Hopelijk zaterdag een duidelijke streep!

@Petitcherry: Welkom! Al even bezig dus, hopelijk is het raak voor jullie.

@Talvi: Oh, meid, wat klote voor je. Veel beterschap en sterkte! Wel fijn dat de operatie goed is gegaan.

@Roosje: Welkom terug en heel veel succes!

Gisteren controle bij de gyn gehad en alles lijkt goed met de beeb. Over 2 weken weer een groeiecho. Er is inmiddels afgesproken dat we met 41 weken een geplande keizersnede krijgen als onze mini zich dan nog niet op natuurlijke wijze heeft gemeld. Normaal leiden ze hier met 41+3 in, maar dat doen ze niet bij een eerdere keizersnede, vandaar.

20. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    La mama fijn dat alles zo goed gaat!!! lekker genieten van die buik hoor!!

Deel Deze Pagina